• Afgelopen donderdag was het zover, de Primark in Amsterdam ging eindelijk open. Weliswaar ben ik niet naar de opening geweest, maar ik ben wel ontzettend benieuwd.

    Ik ben wel vaker naar de Primark geweest (Zaandam & Nijmegen) en nu heb ik gehoord dat die in Amsterdam nog groter is dan die in Nijmegen. Dus ik ga morgen kijken of het waar is.

    Ben je ook wel eens naar de Primark geweest?


    Physics is awesome

    In Enschede waar ik studeer zit een Primark dus ik ben er al best vaak geweest. Ook wel in Essen (Duitsland) trouwens.
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik ooit naar die van Amsterdam ga... lijkt me echt heel erg druk.

    Ik wil zo graag naar die van Amsterdam! Het is een beetje uit de richting, maar voor die Primark zou ik best wel eens een uitzondering willen maken, haha.
    Ik ben zelf bekend met de Primark winkels in Rotterdam. Verder ben ik wel eens in Londen en Duitsland geweest en plaatsen als Zoetermeer ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oh, Primark. Ja, daar kom ik wel eens ja! Haha.
    Die van Amsterdam lijkt me heel tof, maar vooral heel druk.
    Ben tot nu toe geweest naar de Primark (sommige meerdere keren) in:
    - Londen
    - Berlijn
    - Essen
    - Almere
    - Rotterdam Zuidplein
    - Eindhoven
    - Den Haag

    Eh ja, ik weet niet of ik er nog een vergeten ben. Maar 't is eigenlijk best wel veel, haha, whoops (en dan vooral veel verschillende). Ze hebben wel eens hele leuke dingen, maar de tijd dat ik echt 4 tassen vol had voor 100 euro is nu wel echt voorbij helaas :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ongeveer elke Primark is groter dan die in Nijmegen, geloof me.
    Naar die in Amsterdam wil ik niet. Je wordt namelijk op een normale dag in een andere Primark al bijna onder de voet gelopen, laat staan in de Primark in de grootste toeristenstad van Nederland. No thanks :')
    Ik ben wel in veel andere Primarks geweest (Den Haag, Eindhoven, Zaandam, Almere, Nijmegen, Enschede), dus ik hou het wel bij die.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jullie maken me echt jaloers. In het buitenland ben ik nog nooit naar een Primark geweest, hoewel ik eerlijk gezegd ook nog niet ben tegen gekomen.

    Maar mocht ik ooit naar London gaan, dan wil ik graag naar een Primark toe.


    Physics is awesome

    Ik vind Primark overrated, tbh. Naar die in Amsterdam zou ik nooit gaan. Ik ben toen in London wel naar due met 4 verdiepingen geweest en die was al verschrikkelijk om mensen terug tr vinden. Ze keken niet eens raar op toen ik en nog iemand vroegen of ze onze vriendinnen wilden omroepen want we konden ze letterlijk niet vinden :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben in Londen naar de Primark geweest en dat was echt een hel.
    Sinds kort hebben we er ook eentje in Groningen en die is door de week echt lekker rustig (: . Ik vind het alleen jammer dat ik de kleding vaak echt heel lelijk vind en dat alles er nogal goedkoop uitziet (dat is het dan ook), maar het is een prima winkel voor sokken en dergelijke.


    I am an idiot, I move.

    Primark is de Potterhead hemel voor mij. En andere fandoms natuurlijk. Oh en de korte broekjes daar zijn ook nice want die pas ik goed. Ik ga altijd naar die in Zaandam. Die vind ik chill en ik weet daarvan ook goed wat ik waar kan vinden. Ben wel benieuwd naar die in Amsterdam though ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben ook wel regelmatig in Primarks geweest, vooral toen ik nog kleedgeld kreeg was het echt een hemel om zoveel kleding te kunnen kopen voor dat geld. Ik probeer wel altijd buiten de vakanties en weekenden te gaan, ik haat drukte. Mijn lijstje:

    - Almere
    - Rotterdam
    - Enschede
    - Groningen
    - Arnhem (denk ik)
    - Den Haag

    Naar die van Amsterdam zou ik niet zo snel gaan, vooral met die drukte. UHHg

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 11:27 ]


    ©1998

    Ik ga zo naar de Primark in Enschede. :Y)

    Ik ga af en toe wel eens naar die in Eindhoven. Maar ik wil die dan altijd gedaan hebben 's ochtends vroeg omdat dan alles er nog een beetje fatsoenlijk bij ligt. Want ik geraak iedereen continu kwijt, ik kan geen structuur vinden in de winkel (als ik ergens binnenkom maak ik een wandelstructuur om alles op zo'n kort mogelijke tijd gezien te hebben), alles ligt overhoop of op een andere plaats, het is er altijd veel te druk. Dusja, ik doe die alleen 's ochtends vroeg. =)

    Over de kledij zelf: ik moet ook maar net iets kunnen vinden, want ik vind er meestal mijn ding niet. Sokken, ondergoed en leuke hebbedingetjes vind ik daar dan wel weer in overvloed!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Cool! Zelf ben ik bij die van Almere, Den Haag en Enschede geweest. In Zwolle, vlak voor de McDonald's (waar ik werk) komt er ook een. Hihi


    26 - 02 - '16

    Vandaag ben ik er heen geweest en het is wel echt groot. Maar ik ben goed geslaagd.

    Het viel me wel op dat het na de eerste twee verdiepingen (0 en 1) iets minder druk werd.


    Physics is awesome