• Afgelopen donderdag was het zover, de Primark in Amsterdam ging eindelijk open. Weliswaar ben ik niet naar de opening geweest, maar ik ben wel ontzettend benieuwd.

    Ik ben wel vaker naar de Primark geweest (Zaandam & Nijmegen) en nu heb ik gehoord dat die in Amsterdam nog groter is dan die in Nijmegen. Dus ik ga morgen kijken of het waar is.

    Ben je ook wel eens naar de Primark geweest?


    Physics is awesome

    In Enschede waar ik studeer zit een Primark dus ik ben er al best vaak geweest. Ook wel in Essen (Duitsland) trouwens.
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik ooit naar die van Amsterdam ga... lijkt me echt heel erg druk.

    Ik wil zo graag naar die van Amsterdam! Het is een beetje uit de richting, maar voor die Primark zou ik best wel eens een uitzondering willen maken, haha.
    Ik ben zelf bekend met de Primark winkels in Rotterdam. Verder ben ik wel eens in Londen en Duitsland geweest en plaatsen als Zoetermeer ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oh, Primark. Ja, daar kom ik wel eens ja! Haha.
    Die van Amsterdam lijkt me heel tof, maar vooral heel druk.
    Ben tot nu toe geweest naar de Primark (sommige meerdere keren) in:
    - Londen
    - Berlijn
    - Essen
    - Almere
    - Rotterdam Zuidplein
    - Eindhoven
    - Den Haag

    Eh ja, ik weet niet of ik er nog een vergeten ben. Maar 't is eigenlijk best wel veel, haha, whoops (en dan vooral veel verschillende). Ze hebben wel eens hele leuke dingen, maar de tijd dat ik echt 4 tassen vol had voor 100 euro is nu wel echt voorbij helaas :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ongeveer elke Primark is groter dan die in Nijmegen, geloof me.
    Naar die in Amsterdam wil ik niet. Je wordt namelijk op een normale dag in een andere Primark al bijna onder de voet gelopen, laat staan in de Primark in de grootste toeristenstad van Nederland. No thanks :')