• De laatste tijden als ik naar Antwerpen Centraal ging, zag ik altijd dat ze achteraan het station aan het werken zijn. Sinds net weet ik ook waar aan gezien een collega op werfbezoek ging. Ze bouwen er een comics station.

    Comics Station Antwerp wordt het eerste thema- en belevingspark rond onze Belgische populaire stripfiguren. Bovendien is het het eerste park van zijn soort in een internationaal treinstation.

    Zones
    Het park is ingedeeld in meerdere gethematiseerde zones. Elke zone is voorbehouden voor een van onze 6 stripfiguren en neemt je mee in de specifieke leefwereld van die figuur. Daarenboven komt er een leeshoek, een creatieve corner, een theater en bioscoopzaal en... een geheime zevende zone.

    Comics Soon

    Vanaf Pasen 2017 is Comics Station Antwerp open voor het grote publiek tijdens het weekend, op woensdagmiddag en op alle feest- en vakantiedagen in België en Nederland.

    Hotspot
    In het park wordt verder een ruim horecagedeelte en een themawinkel geïntegreerd, die elke dag open zullen zijn. Door de centrale ligging en de onmiddellijke aanwezigheid van openbaar vervoer en honderden parkeerplaatsen, is Comics Station Antwerp voor iedereen vlot bereikbaar, zelfs vanuit Parijs of Amsterdam.


    Ik ben echt heel benieuwd! Dit wordt zeker iets dat ik eens graag wil gaan doen. Ik zie ook mogelijkheden voor een meeting. (wbw)

    En ohja, ben je tussen 7 en 16 jaar? Dan kan je jezelf opgeven om tester te worden. Het eten, de omgeving, de attracties,... moeten nog uitvoerig uitgetest worden alvorens het voor het publiek open gaat. Ik zou mezelf wel willen opgeven maar ik val al een tijdje buiten de leeftijdscategorie. =P

    Wie lijkt dit ook plezant?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ohmijngod, ik moET HIERHEEN.


    Heaven is a place that we all have