• Ik ben gecrasht met mijn auto vandaag. Ik heb niets (behalve dat ik echt van elk dingetje nu tien meter in de lucht spring en nog steeds zit te rillen van de schrik), maak je geen zorgen.
    Ik kan me niet veel herinneren, maar ik ben blijkbaar van de weg geraakt en daar zit een heel vreemd gootje. Ik ben toen terug gaan sturen, maar door dat vreemde gootje ben ik heel erg gaan slingeren en ben ik tegen de vangrail gekomen en toen heb ik nog een rondje of twee gemaakt en ben ik vervolgens in de goot terecht gekomen (daar was ik ineens, het is allemaal nog heel vaag in mijn hoofd).
    Ik weet niet precies wat ik wil met dit topic, ik moet het gewoon eventjes kwijt, denk ik.

    Bij jullie nog iets geks gebeurd vandaag/dit weekend?


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh damn, dat is wel heel erg heftig.

    Oef, wat heftig. Gelukkig dat je niets hebt.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wow, gelukkig heb je niks!


    i wanna die with you once or twice.

    Zo, dat is schrikken! Wel fijn dat jij niets hebt, zeg. <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wow D:
    Gelukkig ben je ongedeerd!


    26 - 02 - '16

    Wow! Wat heftig zeg! Snap dat je nu nog steeds schrikachtig bent. Zelf ben ik ook een keer in zo'n soort gootje gekomen. Ruk aan het stuur, paar keer heen en weer slingeren en toen kreeg ik gelukkig weer de controle over het stuur. (Gelukkig maar, want er kwam een tegenligger aan en dat was zo'n weg waar je maar net lang elkaar kunt) maar fijn dat je ongedeerd bent! Kon je er zelf uit komen? Heftig hoor!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wow, Sofie, gelukkig heb jij niets!D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh jee, Sofie! Gelukkig heb je niets!


    16 - 09 - '17

    Wow, dat klinkt enorm eng. Gelukkig maar dat je in orde bent, Sofie. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh dat is inderdaad best heftig! Ik ben al blij dat je in orde bent.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ah noh D; are you okay? (En dan bedoel ik mentaal, niet fysiek) Het kan inderdaad een hele schrik zijn. Gelukkig ben je in ieder geval fysiek oké, dat is wel een hele opluchting.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wow, dat is wel even schrikken! Gelukkig ben je inderdaad fysiek oké, dat is al een hele opluchting!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dankjewel iedereen voor de lieve woorden! Het begint nu allemaal een beetje in te dalen, dus soms heb ik dingen in mijn hoofd die ik liever niet in mijn hoofd zou willen hebben (herbeleving van het hele ongeval) en andere momenten kan ik het weer iets beter relativeren.

    Scribe schreef:
    Wow! Wat heftig zeg! Snap dat je nu nog steeds schrikachtig bent. Zelf ben ik ook een keer in zo'n soort gootje gekomen. Ruk aan het stuur, paar keer heen en weer slingeren en toen kreeg ik gelukkig weer de controle over het stuur. (Gelukkig maar, want er kwam een tegenligger aan en dat was zo'n weg waar je maar net lang elkaar kunt) maar fijn dat je ongedeerd bent! Kon je er zelf uit komen? Heftig hoor!

    Dankje! Wat bedoel je met dat laatste?

    Pickett schreef:
    Ah noh D; are you okay? (En dan bedoel ik mentaal, niet fysiek) Het kan inderdaad een hele schrik zijn. Gelukkig ben je in ieder geval fysiek oké, dat is wel een hele opluchting.

    Dankjewel! Lief dat je het ook vraagt, maar zoals ik hierboven zeg: het gaat. Ik ben inmiddels wel tot de realisatie gekomen dat ik tijdens het spinnen even een moment heb gedacht: "Dat was het dan. Dit was mijn leven." Best wel heftig als ik er zo over nadenk en ik snap ook nog steeds niet hoe ik nou aan de zijkant van de weg ben gekomen, want dat is me nog steeds een raadsel. Er zitten hele grote gaten in mijn geheugen van dat moment.
    Ik weet niet eens meer dat ik van de weg ben geraakt, maar ik weet wel dat ik tegen de vangrail ben aangekomen en dat ik minimaal één rondje heb gemaakt. En daarstraks zei ik ook al tegen mijn ouders: 'Op een gegeven moment dacht ik: "ik blijf maar draaien?!" En toen kwam ik tot de conclusie dat ik in shock aan het stuur zeg maar zat en heb ik het stuur recht proberen te trekken en ben ik langs de kant gaan staan.'
    Volgens die getuigen bleef ik echt heel rustig en kalm, maar ik snap het zelf ook allemaal niet meer :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    Dankjewel iedereen voor de lieve woorden! Het begint nu allemaal een beetje in te dalen, dus soms heb ik dingen in mijn hoofd die ik liever niet in mijn hoofd zou willen hebben (herbeleving van het hele ongeval) en andere momenten kan ik het weer iets beter relativeren.

    (...)
    Dankjewel! Lief dat je het ook vraagt, maar zoals ik hierboven zeg: het gaat. Ik ben inmiddels wel tot de realisatie gekomen dat ik tijdens het spinnen even een moment heb gedacht: "Dat was het dan. Dit was mijn leven." Best wel heftig als ik er zo over nadenk en ik snap ook nog steeds niet hoe ik nou aan de zijkant van de weg ben gekomen, want dat is me nog steeds een raadsel. Er zitten hele grote gaten in mijn geheugen van dat moment.
    Ik weet niet eens meer dat ik van de weg ben geraakt, maar ik weet wel dat ik tegen de vangrail ben aangekomen en dat ik minimaal één rondje heb gemaakt. En daarstraks zei ik ook al tegen mijn ouders: 'Op een gegeven moment dacht ik: "ik blijf maar draaien?!" En toen kwam ik tot de conclusie dat ik in shock aan het stuur zeg maar zat en heb ik het stuur recht proberen te trekken en ben ik langs de kant gaan staan.'
    Volgens die getuigen bleef ik echt heel rustig en kalm, maar ik snap het zelf ook allemaal niet meer :W

    Muh. Het blijkt wel dat je op je zintuigen kunt vertrouwen, want die hebben je geloof ik gered of het was geluk, maar hoe dan ook, je bent er in ieder geval goed vanaf gekomen. zoiets kan gebeuren en het is maar goed dat het goed afgelopen is. Ik zou er vooral proberen niet over in te zitten en jezelf trakteren op een groot stuk chocolade en een leuke film of zo c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh wat heftig! Gelukkig heb je zelf niets. Maar even rustig aan doen vanavond...


    It's never gonna happen, Guys.