• Bij het einde van het jaar horen heel veel fijne topics, verkiezingen en dergelijke meer, maar ook dit topic mag - vind ik - niet vergeten worden! Het is al het vierde jaar dat dit topic er is (met heel veel dank aan Disnerd voor het oorspronkelijke idee in 2013) en ik vind dat het één van die positieve noten is op het einde van het jaar hier op Quizlet. Waar ben jij dankbaar voor dit jaar? Of nog belangrijker: voor wiens gezelschap, aanwezigheid en simpelweg bestaan ben je dankbaar? Houd je niet in: je mag hier iedereen bedanken! Wat zouden we immers zijn zonder dankbaarheid? Zonder bepaalde mensen?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 16:36 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yaay c:
    Hier ga ik echt even voor zitten, dus dat komt volgende week in mijn vakantie wel. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT. Dit ga ik in m'n kerstvakantie uitgebreid doen. :Y)


    •

    Ik ga 'm aftrappen met een shout-out naar heel Quizlet. Ik ben nu al richting de vijf jaar lid van Quizlet en ik ben in periodes meer of minder actief geweest, maar alle keren dat ik inlogde kon ik hier mijzelf kwijt. Er hangt hier een sfeer waarin je jezelf kan zijn en mensen elkaar aanmoedigen om hun passies te volgen. In mijn meest vitale puberjaren (aka mijn kutpuberjaren) was ik hier veel actief. Ik ben ervan overtuigd dat Q heeft bijgedragen aan de ontwikkeling tot de persoon die ik nu ben en mij heeft gestimuleerd in het volgen van mijn passies. En dat is omdat er hier een sfeer onder de mensen hangt die het mogelijk maakt je te durven ontwikkelingen. Dat zijn de mensen die hier actief waren toen ik net lid was geworden en de mensen die dat nu (nog steeds) zijn. Dus dank je wel, dat ik na bijna vijf jaar nog steeds hier graag kom en mij nog steeds welkom voel. (flower)

    Dan toch een kleine persoonlijke shout-out naar Sofie (Occamy) die als eerste een berichtje in mijn gastenboek plaatste toen ik hier lid werd en mij met open armen heeft ontvangen en mij de virtuele weg hier heeft gewezen. Dus dank je wel daarvoor, want het is één van de redenen dat ik al snel een enorme waardering kreeg voor Quizlet: de openheid onder de leden.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 16:51 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga niet heel emotioneel doen, want zo ben ik niet. Als eerste wil ik Yolanda bedanken. Zij begint uit zichzelf gesprekken met mij op FB en ik waardeer dat ontzettend. Sorry Yolanda als ik niet vaker een gesprek met je begin, maar ik apprecieer het echt dat je nog de moeite neemt om contact met mij te behouden.(flower) Je bent een geweldig persoon wat zeker veel bedankjes verdient.
    Ten tweede wil ik Histoire bedanken. Misschien reageren we niet altijd op elkaar gastenboekberichten, maar we zijn al ontzettend lang vrienden hier op Q, en ik ben blij dat ik je gevonden heb. Hetzelfde geldt voor Jasmijn en Nathalie.
    Een laatste bedankje gaat uit naar alle users van Q, en vooral die regelmatig op het forum zitten. Het forum mag dan misschien bedreigd zijn met leegloop, maar iedereen doet zijn uiterste best om het gezellig te houden hier. Het is dan ook hartverwarmend om te zien hoeveel topics er nu wat betreft de feestdagen zijn geopend qua verkiezen of cadeau-wisselingen. Iedereen is super aardig voor elkaar op het forum, en ik vind dat je dat nergens op een der welke site terug ziet. Dus bedankt iedereen die dit leest.

    Nu geef jezelf een complimentje. Je bent geweldig en vergeet niet van jezelf te houden en lief te zijn voor iedereen om je heen, of die dat verdienen of niet. Geniet van de feestdagen (ja, ook die van andere geloven/stroming. Zo is hanukah op komst de 26e.) en een gelukkig nieuwjaar! (K)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aha! Hier heb ik al een paar maanden op zitten wachten. Mijn bericht is nog lang niet af, maar ik zal er dit weekend eens goed voor gaan zitten. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Emteeeeeeeee. ʕ•ﻌ•ʔ

    En naahw, Manon, dankjewel voor je lieve woorden. Ik vind het altijd weer heel leuk on met je te praten en ben blij dat we al zo lang vriendinnen zijn. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah, als mijn tentamens over zijn, zal ik hier ook eens de tijd voor nemen. ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Voor nu zorg ik even dat hij bij mijn topics staat en dan ga ik eens wat berichtjes maken ;3


    26 - 02 - '16

    Leuk! Ik ga nog even nadenken.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bombay schreef:
    Voor nu zorg ik even dat hij bij mijn topics staat en dan ga ik eens wat berichtjes maken ;3


    Heaven is a place that we all have

    Dit komt als geroepen. Hier ga ik na wat deadlines eens goed voor zitten. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    MT :P

    Dit is nog maar een van de hoop.

    Liefste Firgun/Leah

    Ik wil je allereerst bedanken om er altijd te zijn, zowel via Facebook als op Quizlet. Als ik eens een dipje heb, ben jij altijd te vinden in mijn gb. Je bent een fantastisch mens en zo aardig. :'D Je bent altijd even vriendelijk tegen mij als tegen andere leden. Als ik ook maar een droevige smiley plaats, dan stuur je een pb'tje. In mijn eerste maanden op Q, was ik best een controversieel persoon maar jij begon een conversatie met me en dat groeide uit tot een geweldige vriendschap. Verander niet, blijf zoals je nu bent en veel succes nog met je examens in 2016. Hopelijk wordt 2017 een net zo spetterend jaar. I love you <3


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    Dit is nog maar een van de hoop.

    Liefste Firgun/Leah

    Ik wil je allereerst bedanken om er altijd te zijn, zowel via Facebook als op Quizlet. Als ik eens een dipje heb, ben jij altijd te vinden in mijn gb. Je bent een fantastisch mens en zo aardig. :'D Je bent altijd even vriendelijk tegen mij als tegen andere leden. Als ik ook maar een droevige smiley plaats, dan stuur je een pb'tje. In mijn eerste maanden op Q, was ik best een controversieel persoon maar jij begon een conversatie met me en dat groeide uit tot een geweldige vriendschap. Verander niet, blijf zoals je nu bent en veel succes nog met je examens in 2016. Hopelijk wordt 2017 een net zo spetterend jaar. I love you <3


    Jezus mina ad dit is echt veel te lief. <3 ik ga mezelf ook zeker nog bezig houden met m'n waslijst op te stellen. c: thanks, echt waar, dit is zó lief.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Disnerd schreef:
    Ik ga 'm aftrappen met een shout-out naar heel Quizlet. Ik ben nu al richting de vijf jaar lid van Quizlet en ik ben in periodes meer of minder actief geweest, maar alle keren dat ik inlogde kon ik hier mijzelf kwijt. Er hangt hier een sfeer waarin je jezelf kan zijn en mensen elkaar aanmoedigen om hun passies te volgen. In mijn meest vitale puberjaren (aka mijn kutpuberjaren) was ik hier veel actief. Ik ben ervan overtuigd dat Q heeft bijgedragen aan de ontwikkeling tot de persoon die ik nu ben en mij heeft gestimuleerd in het volgen van mijn passies. En dat is omdat er hier een sfeer onder de mensen hangt die het mogelijk maakt je te durven ontwikkelingen. Dat zijn de mensen die hier actief waren toen ik net lid was geworden en de mensen die dat nu (nog steeds) zijn. Dus dank je wel, dat ik na bijna vijf jaar nog steeds hier graag kom en mij nog steeds welkom voel. (flower)

    Dan toch een kleine persoonlijke shout-out naar Sofie (Occamy) die als eerste een berichtje in mijn gastenboek plaatste toen ik hier lid werd en mij met open armen heeft ontvangen en mij de virtuele weg hier heeft gewezen. Dus dank je wel daarvoor, want het is één van de redenen dat ik al snel een enorme waardering kreeg voor Quizlet: de openheid onder de leden.

    Yay, Myke, ik blijf het superleuk om dat te lezen elk jaar, weet je dat? ^^
    Ik wil je stiekem eigenlijk vet graag een keertje meeten, ook spreken we elkaar niet meer. We zijn elkaar ook een beetje uit het oog verloren geloof ik, wat ik toch weer elke keer betreur, als ik je weer ergens zie verschijnen. D:
    We moeten anders maar een andere manier van communiceren vinden, want dit werkt geloof ik niet zo goed, haha.

    Ik ga hier overigens nog later op reageren. Eerst wat rust in mijn hoofd en dan kan ik hier over nadenken. ^^

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 21:24 ]


    Deep inside, I've never felt alive