• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waarom ook niet hè verdomme. Waarom pas 11 december je dienstregeling wijzigen als je nu ook gewoon lekker alles te laat kan laten komen 😑😑


    26 - 02 - '16

    En dan ook nog een andere route rijden. Ik zit me helemaal op te vreten hier 😭😭


    26 - 02 - '16

    Deze dag was een behoorlijk dieptepunt

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 17:27 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Awh, de vader van mijn oma ligt weer in het ziekenhuis. Hopelijk komt alles weer goed met hem.

    Raja schreef:
    Bruh


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Square schreef:
    Dit gaat ongeveer zo soepel als een slee over grind.


    heb je het ook over goniometrie studeren


    ///welke fucking idioot zet wiskunde en chemie op één examendag in een wiskunderichting +.+

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 17:59 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goldstein schreef:
    Wat heeft men toch met topics voor mij aanmaken waar ik niet op mag klikken? Het vertrouwen dat men in mijn zelfbeheersing heeft is ego strelend groot, maar guys HET IS EEN KWELLING OKÉ. Ieder ander zou er al op geklikt hebben, dat weet ik zeker (cat)


    Hahahaha, we just looove torturing you <3

    //

    Hell, dit is shitty. Ik wil niet slapen, ik wil alles inhalen, op Q zitten, lezen, etc, en niet zo shitting moe zijn de hele tijd.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Waarom wilt niemand mij helpen? Ze hebben alle antwoorden. Mijn werkje doet het nog niet. Ik ga zo echt een onvoldoende halen ;_;


    Seasons will change, but I shall remain

    This texting eachother at the same time thing is starting to get creepy.

    Tho secretly it's the universe's way to tell us we're soulmates so you'd better listen.


    kindness is never a burden.

    Ik weet gewoon even niet hoe ik me voel en ik weet niet of dat door het kleine beetje suiker komt wat ik vanmiddag gegeten heb of door het feit dat ik er niet meer zo goed tegen kan om de hele dag alleen binnen te zitten. Misschien moet ik voortaan op vrije dagen minimaal 1 buitenactiviteit inplannen...

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Hahahaha, we just looove torturing you <3

    //

    Hell, dit is shitty. Ik wil niet slapen, ik wil alles inhalen, op Q zitten, lezen, etc, en niet zo shitting moe zijn de hele tijd.



    Happy Birthday my Potter!

    Zo fijn om te weten dat niets wat je met mij deed betekenisvol of origineel was.


    Okay, now I'm scarred for life. My Merlin pap, ga weg en praat alsjeblieft nooit meer tegen mij. Ik ga dat NIET DOEN! What the... Ik kan nog steeds niet bevatten dat je dat serieus tegen mij hebt gezegd. Ik heb een flinke dosis hp nodig om dit te verwerken. Bloody hell... :/

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 18:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Argh I can't do this anymore. I care too much, I feel too much.. I just.. I want out. I am so so done.


    — Inner peace, it's hard to find. —