• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Square schreef:
    (...)

    Same ;-;


    just a very big nope to everything todya
    mini-mini-minimeeting? ;DDD


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hahaha, yes, hij heeft mijn Facebook post geliked. Nu hopen dat ik hem er vandaag nog over hoor, would be nice ^^ (Nee hoor, heeft helemaal geen flinke crush op een studiegenoot opgelopen (A))

    / Euhm. shit, toen zat er een kat in de kerstboom....

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 7:59 ]


    Stenenlikker

    Dromen over een lift die naar beneden stort terwijl je er net optijd uit bent gesprongen maar een studiegenoot niet... en je straks naar school mag gaan waar je haast verplicht met de lift naar de les moet gaan. Great :')

    Alone.


    Dougal schreef:
    (...)

    just a very big nope to everything todya
    mini-mini-minimeeting? ;DDD


    Ik ben door de gang gelopen en heb zelfs nog subtiel wat lokalen in gegluurd, maar ik heb je niet gezien (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het zo vervelend als anderen nooit hun schoolspullen mee hebben. Doe even de moeite om een hoeslaken, 2 handdoeken en 2 luiers mee te nemen. Dat doet iedereen dagelijks.

    Nee, Veerle. Je mag niet ziek worden. Is geen tijd voor dat weet je. Vandaag revalidatie, morgen centjes verdienen. Nu eerst weer ontbijt uitkotsen ayeeeeeee.


    The truth is out there.

    Je hebt de gehele tijd niet opgelet dus ik hoop dat je niet van me verwacht dat ik die SPSS documenten naar je door stuur, want dat ga ik mooi niet doen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hij zegt uit zichzelf niets tegen mij. Erg jammer dat ik gewoon niets voor hem beteken.

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben door de gang gelopen en heb zelfs nog subtiel wat lokalen in gegluurd, maar ik heb je niet gezien (no_chears)


    Wanneer liep je langs? DDD:
    I didn't see ya


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik hoop dat we niet nu meteen al beginnen met glitter. Dat is een pain in the ass om van je gezicht te halen.

    / Zo fijn om dat kleine stukje naar het station gebracht te worden omdat ik te moe ben om die 4 minuten te fietsen.

    / Mensen zijn zo dom. Natuurlijk heeft een donker iemand meer vitamine D nodig. In de landen waar ze oorspronkelijk donker zijn is toch meer zon dan hier in het noorden.
    En ja, vitamine D op oliebasis beter dan de waterbasis, want D lost op in olie.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 12:06 ]

    Die historische kritiek komt me echt de oren uit.


    <3

    Ja, ik draag een kersttrui ja. Het ziet er leuk uit, oke? :') stop met staren


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kan Engels les niet wat sneller komen like.. :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb echt de neiging om mijn ex te appen simpelweg om bevestiging te krijgen dat ik niet compleet onaantrekkelijk ben :/


    Happy Birthday my Potter!