• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    me: ja ik ben wel echt van plan om weer een baantje te zoeken. ik wil het bij *naam make-up winkel* proberen.
    friend: dat is toch niks beter dan de etos? je moet het groter aanpakken, iets maken van je leven, wees ambitieus blablbla

    boi


    weet je hoeveel moed ik mezelf moet inpraten om naar de supermarkt te gaan.
    ik kan geen waardige baan nemen. als er ook maar één klant tegen me gaat schreeuwen barst ik in huilen uit. just not cut out for life.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2016 - 23:03 ]


    i put the fun in funeral

    Gezocht: iemand om op dit moment mee te kunnen fangirlen over Yuri on Ice


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik uhm. Ik denk dat we iets hebben of zo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dougal schreef:
    (...)

    accurate
    kan allemaal. sinus, cosinus, tangens, why the heck not?



    oh lol plz ik heb net examen fysica en wiskunde achter de rug, i can't stand any functions anymore. geen goniometrische, geen rationale, evenals geen tweedimensionale bewegingen.
    dit is echt om miserabel van te worden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Pfsh. Dat was mijn outfit vorig jaar. Be original or just don't show up. Ugh, je weet altijd mij op de kast te krijgen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom eet ik altijd teveel chips?


    Caution first, always.

    Nouja, bijna.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I legit can't stop crying what the hell is wrong with me?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Deze actie doet me er aan denken hoe belachelijk het ook alweer is dat foto's van topless vrouwen verboden zijn op Q en topless mannen niet. Want ja, een beetje borst is ook echt gelijk erotisch of seksueel bedoeld :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Please...

    Btw ik zou 100% gay worden voor Kate Beckinsale

    Volgens mij praat ik niet met jou maar met iemand waar ik liever niét tegen praat. Iemand die niet wilt snappen dat ik me best zorgen maak om je

    //Deze Verkade kaneelkoekjes zijn zó verslavend :9~

    //Zo leuk om met mijn vriendin alvast kleine inkopen te doen voor mijn eigen huisje!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Stiles schreef:
    Deze actie doet me er aan denken hoe belachelijk het ook alweer is dat foto's van topless vrouwen verboden zijn op Q en topless mannen niet. Want ja, een beetje borst is ook echt gelijk erotisch of seksueel bedoeld :')


    Mannen en vrouwen hoef ik beide niet topless te zien tbh


    26 - 02 - '16

    Je hebt je punt gemaakt, stop nu maar tyvm


    26 - 02 - '16

    Zes uur slaap is niet genoeg. Nope nope.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Zes uur slaap is niet genoeg. Nope nope.


    Same ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan