• Hallo!

    Ik zoek met spoed een cover (want ik besloot dat ik een story wil schrijven voor oud en nieuw)
    Nu snap ik dat iedereen nog kerst(of Chanoeka of helemaal niets) aan het vieren is, maar ik heb besloten toch een poging te wagen!
    Het liefst heb ik voor morgenavond een cover, maar anders in ieder geval voor de 30ste, hahahah.
    Omdat er spoed achter zit, wil ik daarom ook een beloning van 6 credits geven.

    Dit is een samenvatting van het verhaal:

    De zeventienjarige Mike wordt, net als de rest van bijna de hele school, uitgenodigd voor het eindfeest van het jaar 2016. Mike is eigenlijk helemaal niet dol op feestjes, maar zijn beste vriend Valerio haalt hem over. Het is goed voor Mike om ook eens wild te doen en wat meer sociale contacten op te bouwen dan alleen zijn online vrienden en de kat van de buren.
    Met tegenzin gaat Mike dus mee en alsof dat nog niet genoeg is, raakt hij Valerio binnen een paar minuten kwijt in de drukke mensenmassa. Was hij nu maar aan het gamen, lachen met zijn vrienden, maar in plaats daarvan staat hij midden in een groep mensen die allemaal veel te veel geluid maken. Hoe gaat hij oudejaarsavond ooit overleven?


    Ehh nou wat wil ik er nu precies op? Misschien wat vuurwerk of een klok die 12 uur slaat. Een feestje of iets dergelijks, champagne, verzin maar raak! Het liefst wil ik geen (herkenbare) mensen op de cover. Of iets van oliebollen. Kortom: alles wat bij oud en nieuw zou kunnen horen!

    Wat is de titel? Hmm geen idee eigenlijk, hahaha. Ik heb dit ook pas 30 minuten geleden verzonnen :')
    Wacht, anders vind ik "Champagne en oliebollen" wel een leuke titel^^
    Mocht iemand iets beters weten, meld het alsjeblieft. Hahaha

    Oke en nu ga ik snel schrijven, want ik wil het eerste hoofdstuk morgen al online zetten;p

    Groetjes, Femke


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wat leuk! Helaas kan ik geen covers maken, maar als je een linkje hebt, wil ik het wel graag lezen!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Wat leuk! Helaas kan ik geen covers maken, maar als je een linkje hebt, wil ik het wel graag lezen!


    Is goed^^ het komt wss morgeb allemaal online, want ik ben nog aan het kloten met de opmaak, hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MT. Ik houd dit topic even in de gaten ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil je wel helpen! Ik ga nu aan de slag, dus als alles goed gaat krijg je hem vanavond nog (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik hoop dat dit een beetje is wat je zoekt? Zo niet, laat het dan alsjeblieft even weten. Ik kan alles nog aanpassen (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    Ik hoop dat dit een beetje is wat je zoekt? Zo niet, laat het dan alsjeblieft even weten. Ik kan alles nog aanpassen (:



    Oehh, I like it!! Thank you! Zou je de kleuren misschien iets donkerder/somberder kunnen maken?(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Meer zoiets?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    Meer zoiets?



    Oehh awesome! Thanks! Ik wacht nog tot vanavond en anders gebruik ik gewoon die van jou^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Perpetual schreef:
    Meer zoiets?



    Ik heb je de credits gedoneerd (:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Heel erg bedankt (flower)


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Hier is trouwens de link voor de geïnteresseerden: Champagne en oliebollen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!