• Oke waarschijnlijk wordt dit een hele vage omschrijving. Maar ik hoorde dus een liedje. Het is een Nederlandse talig liedje, ik kreeg een junior songfestival gevoel erbij. Qua tekst weet alleen dat het over verliefdheid gaat. En iets met de zin: ik keek naar jou.
    Het houdt me zo bezig, maar ik om er maar niet uit haha. Nu hoopte ik dat iemand opeens spontaan aan de hand van deze gare omschrijving misschien een idee had welk liedje het zou kunnen zijn


    Can't control my second personality

    Het eerste wat in me opkwam:




    Is wel niet echt eurosong-achtig haha.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 9:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 dec 2016 - 10:18 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Waar heb je dit liedje gehoord?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wordt het door een jongen/man of meisje/vrouw gezongen? En was het een vrolijk liedje.


    obsessive rage

    Yonghwa schreef:
    Waar heb je dit liedje gehoord?


    Haha bij mijn studentenvereniging. Ze gingen een lijst op zetten van oude liedjes. Zo ook bijvoorbeeld Stupid van Tess van ooit het songfestival. Vandaar dat ik denk dat het een oud liedje is. Maar niemand wist daar meer wat er precies gedraaid was

    Het wordt trouwens gezongen door een man


    Can't control my second personality

    Guus Meeuwis - Jouw Hand?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    Guus Meeuwis - Jouw Hand?


    Nee helaas ook niet ):

    Aah t irriteert me zo dat ik niet meer van de lyrics heb onthouden.
    T was echt zo een tiener jongens stem

    [ bericht aangepast op 16 dec 2016 - 23:19 ]


    Can't control my second personality

    idk misschien dit:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Involved schreef:
    (...)

    Haha bij mijn studentenvereniging. Ze gingen een lijst op zetten van oude liedjes. Zo ook bijvoorbeeld Stupid van Tess van ooit het songfestival. Vandaar dat ik denk dat het een oud liedje is. Maar niemand wist daar meer wat er precies gedraaid was

    Het wordt trouwens gezongen door een man

    Van wie is die muziek dan en is dat niet meer na te vragen dan? Ik wil je wel helpen, but I kinda hate music from the Netherlands :x.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 3:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zo een ontiegelijk dom persoon
    Al die tijd was het een vrouw en geen man die het zong. Het is namelijk van Monique Smit met blijf je vanavond bij mij.
    Hoe ik die voor een man heb kunnen aanzien:8


    Can't control my second personality