• vorige week begon ik me ernstige zorgen te maken , omdat mijn menustratie uit bleef , terwijl ik altijd stipt ben . Ook kreeg ik last van erge vermoeidheidsklachten en van de week werd het alleen maar erger , misselijkheods vlagen over de hele dag en last van gevoelige borsten en ze voelden ontzettedn gezwollen . Ik heb van de week op een middag zwangerschapstesten gedaan en allebei bleken ze positief vannochtend weer een gedaan en die bleek ook positief. Later vandaag heb ik een cleableu test gedaan die meteen de aantal weken laten zien . En ik kan mededelen dat ik al 5 weken ben . Het kwam als een onverwachtte schok aan , maar ik begin het meer te accpteren dat het zo is en ik hoop dat het een gezonde en goede zwangerschap zal zijn . Maar ik vind het ook nog wel eng. Vooral omdat ik dit nog tegen mijn vader moet vertellen . Iemand enige ervaring mee of tips ?


    ''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

    Niet gemeen bedoeld ofzo, maar is dit een grapje?
    En anders zou ik als eerste eens langs de huisarts gaan om je te verwijzen naar een gynaecoloog.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    dit is geen grapje


    ''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

    Als dit serieus is dan is mijn tip om een verloskundige te bellen, met hun kun je dan een afspraak maken voor een eerste echo, alvorens je eerst je ouders op de hoogte brengt. Je kan er voor kiezen om eerst de huisarts te bellen, maar als je echt zeker bent is dit niet persé nodig en kun je kijken waar er bij je in de buurt een verloskundigenpraktijk zit.
    Mag ik vragen wat je clearblue test aangaf, want ik gok dat je dan degene met weekindicator hebt gebruikt?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nerha schreef:
    Als dit serieus is dan is mijn tip om een verloskundige te bellen, met hun kun je dan een afspraak maken voor een eerste echo, alvorens je eerst je ouders op de hoogte brengt. Je kan er voor kiezen om eerst de huisarts te bellen, maar als je echt zeker bent is dit niet persé nodig en kun je kijken waar er bij je in de buurt een verloskundigenpraktijk zit.
    Mag ik vragen wat je clearblue test aangaf, want ik gok dat je dan degene met weekindicator hebt gebruikt?


    ik had de huisarts al gebeld , en die zei dat ik rond de 5 weken zit . Verloskundige heb ik al aangemeld . Ja die heb ik gebruikt die gaf ook aan dat ik rond de 5 weken zit . heb ook de normale clearbleu gebruikt die was ook posi en twee andere testen in de middag gedaan en die waren toen ook beiden positief :)


    ''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

    Hoe reageerde je vriend? Hij kan je ook helpen om het aan je ouders te vertellen. Dan moet je wel een plan gaan maken. Hebben jullie al een eigen plekje? Een baan? Spaargeld?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    jmetje schreef:
    (...)

    ik had de huisarts al gebeld , en die zei dat ik rond de 5 weken zit . Verloskundige heb ik al aangemeld . Ja die heb ik gebruikt die gaf ook aan dat ik rond de 5 weken zit . heb ook de normale clearbleu gebruikt die was ook posi en twee andere testen in de middag gedaan en die waren toen ook beiden positief :)


    Oké, maar dan is dit puur gegokt aan de hand van je menstruatiecyclus, want een clearblue geeft niet aan dat je 5 weken bent, maar doet een indicatie tot 3+. In ieder geval zal een echo pas met zekerheid zeggen hoever je bent. Heb je daar ook meteen een afspraak voor gemaakt?
    Het is eveneens erg belangrijk dat je foliumzuur gaat slikken, dus die zou ik morgen meteen gaan halen. Voor de rest lijkt het er op dat je het belangrijkste hebt gedaan en zul je het nieuws nog aan je vader moeten brengen. Is je vriend ook op de hoogte? Hoe staat hij erin?

    [ bericht aangepast op 12 mei 2017 - 22:34 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    mijn vriend heeft er nog een beetje moeilijk mee maar hij accepteert het wel allemaal . Folium zuur ga ik morgen ook halen op advies van de dokter ook. Ik heb een eigen huis en een goede baan , wardoor ik ahrd kan gaan sparen . en altijd al spaargeld an de kant gehouden . Mijn vriend heeft ook een baan


    ''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

    Of course you are pregnant.


    † Love? I want to sleep.

    Sure


    -

    Het is kindof moeilijk om dit serieus te nemen tbh.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2017 - 9:20 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om te geloven dat ze zwanger is? Zoals ze het hier beschrijft zie ik geen reden in om er aan te twijfelen?
    Of heb ik iets gemist ofzo?

    Ik zou niet goed weten hoe je het tegen je vader moet zeggen, maar langs de ene kant ben je 23 en woon je al alleen. Dat is een iets andere situatie dan een 14 jarige die afkomt met een zwangerschap dus misschien gaan hij wel heel positief reageren!


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om te geloven dat ze zwanger is? Zoals ze het hier beschrijft zie ik geen reden in om er aan te twijfelen?
    Of heb ik iets gemist ofzo?

    Ik zou niet goed weten hoe je het tegen je vader moet zeggen, maar langs de ene kant ben je 23 en woon je al alleen. Dat is een iets andere situatie dan een 14 jarige die afkomt met een zwangerschap dus misschien gaan hij wel heel positief reageren!


    Dit. En nog gefeliciteerd!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wervelwind schreef:
    Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om te geloven dat ze zwanger is? Zoals ze het hier beschrijft zie ik geen reden in om er aan te twijfelen?
    Of heb ik iets gemist ofzo?

    Ik zou niet goed weten hoe je het tegen je vader moet zeggen, maar langs de ene kant ben je 23 en woon je al alleen. Dat is een iets andere situatie dan een 14 jarige die afkomt met een zwangerschap dus misschien gaan hij wel heel positief reageren!


    Een aantal jaar geleden waren zwangerschappen een beetje de stokpaardjes van trolls, dus sindsdien zijn zwangerschappen een beetje het ding waarvan veel mensen hier iets hebben van 'ja, tuuuuuurlijk'.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als jullie twijfels hebben bij de echtheid van een verhaal, dan melden jullie het topic. Het heeft geen zin om de user in twijfel te trekken en zo meer kwaad dan goed te doen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Als jullie twijfels hebben bij de echtheid van een verhaal, dan melden jullie het topic. Het heeft geen zin om de user in twijfel te trekken en zo meer kwaad dan goed te doen.

    Thank you. Het is inderdaad nogal onbeschoft.


    Gefeliciteerd in elk geval. Lijkt me reuze-eng allemaal, maar ook heel bijzonder! (Ik droomde vannacht toevallig dat ik een kind had gekregen :')).

    Waarom vind je het eng om aan je vader te vertellen, als ik vragen mag? (:


    Every villain is a hero in his own mind.