• Ik kreeg net een kerstkaart van Yolanda/Gibbs door de brievenbus en daar zat een mega schattig klein presentje in. Nu heeft hij voor nu een prachtig plekje op mijn laptop gekregen waar hij kritisch toekijkt hoe ik de toetsen indruk om zinnen te vormen die dan samen een verhaal zouden moeten vormen, maar ik ben inspiratieloos voor een naam behalve natuurlijk bijnamen als "cutie" en dergelijke, dus ik heb jullie hulp nodig bij het bedenken van een naam voor mijn gloednieuwe vriend c:



    Oh het is wel een jongetje vind ik, dus hij moet wel een mannelijke naam krijgen :Y)









    Wie oh wie helpt mij en het vosje uit de brand?


    Happy Birthday my Potter!

    Wat een leuke sleutelhanger! Ik vind hem best wel leuk nu wil ik er ook een, haha.

    Maar ik kom niet echt snel met namen, nou ja het 1e wat in mijn hoofd opkomt is Mr Snuggles haha afgeleid van Dr Snuggles.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    door nederlands moet ik meteen aan reinaert de vos denken :'D


    omggg noem hem scamander! *O* of newt of goldstein (wbw) of of of pickett of nifflerrrr because he is a fantastic beasts (wbw)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nou mijn favoriete vos is toch wel Nick Wilde uit Zootropolis. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rambo! Of is dat net iets te stoer? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kamerling schreef:
    Wat een leuke sleutelhanger! Ik vind hem best wel leuk nu wil ik er ook een, haha.

    Maar ik kom niet echt snel met namen, nou ja het 1e wat in mijn hoofd opkomt is Mr Snuggles haha afgeleid van Dr Snuggles.


    Metamorphoses schreef:
    door nederlands moet ik meteen aan reinaert de vos denken :'D


    omggg noem hem scamander! *O* of newt of goldstein (wbw) of of of pickett of nifflerrrr because he is a fantastic beasts (wbw)


    Oh wat een leuke ideeën allebei ^^ Reinaert is een bitch though btw :p


    Navigator schreef:
    Nou mijn favoriete vos is toch wel Nick Wilde uit Zootropolis. :3


    Pssssht mijn vos is veel cooler heur :p Maar wel een leuk idee voor een naam. Dit gaat nog lastig worden 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Nortia schreef:
    Rambo! Of is dat net iets te stoer? (:


    Niks is te stoer voor hem (wbw)


    Happy Birthday my Potter!

    Mr Bubble


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Navigator schreef:
    Nou mijn favoriete vos is toch wel Nick Wilde uit Zootropolis. :3


    Dit was serieus mijn idee I love him =3


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Henk


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    ScotIand schreef:
    (...)

    Dit was serieus mijn idee I love him =3

    Ik oooooook :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Schattig! ^_^ Hij lijkt half op een konijn. :p
    Ik weet niet meteen een naam.


    Ik wil een tuin vol egels

    Frey :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    You're welcomeeeee! <3
    En ehm, Freddie Fox!
    Okeoke. Ik ben ook compleet inspiratieloos. Trek je maar beter niets van mij aan. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    N'aahhw! Wat lief^^ En wat een ontzettend schattig vosje^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!