• Topic 4 alweer, wat ik bij deze open omdat ik met mijn laatste post het vorige topic heb gesloten.

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    All the actors were well aware that the men they portrayed had actually lived and gone through this hell and they did their absolute best to honor the men they were portraying and made sure that these men got all the credits for what he had done.
    - PWS things :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En hij verliet de keuken, totaal vergetend waarom hij er was gekomen.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Dus waar komt het wel door?

    The story follows a group of characters living in the fictional town West End in the financially flourishing Long Island, New York, in the summer of 1922.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    It was Sirius who was able to capture these deep thoughts of his into words. One to be specific.
    'Shit.'


    Whoop ik kan zo eindelijk ook inleveren yay


    Happy Birthday my Potter!

    '-Ik wilde alleen iets voor je halen in Stockholm,' begin ik.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    "Ik had net een gesprek met het bovenste biervat en het geeft me niet de antwoorden die Bacáro zou geven."

    Vrij interessante zin zonder de context xD


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Daar moest hij zijn familie onder ogen komen – familie die hij jaren geleden de rug had toegekeerd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Op een moment dat Gideon afgeleid leek te zijn, sloeg Lucas zijn kans en zijn vork schoot naar de pizza aan de overkant om daar een stukje weg te grissen.


    Stenenlikker

    'Hij wacht al de hele nacht op het moment dat hij naar je toe mag.'

    Dit was sowieso een van de beste kerst feestjes die ze ooit had gehad.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    “Dit is echt niet de beste beschrijving die ik ooit heb gehoord,” verbeterde Flóra hem.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Réga keek naar de situatie alsof ze niets kon opmerken wat ook maar een lichte glimlach waard was.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Proctor is like that; the patience of an toddler combined with anger management issues not even a lifetime worth of classes could fix


    Ex astris, sciencia

    NO SHIT IM HORNY I'M LOOKING AT CHRISTIAN GREY ALL DAY WHILE THINKING ABOUT YOU
    I NEED MORE MOVIES LIKE THIS
    I'M DYING
    D: