• ASHES TO DUST
    Wanneer zelfs het licht de duisternis niet verjaagt...


    Wanneer de leider van de Centrale Kolonie vermoord wordt, breekt er langzaam maar zeker een chaos los. Vampiers houden zich niet meer aan het Eerste Verdrag en de Jagers hebben plots hun handen vol. De angst is bij de één verdwenen en rijst bij de andere. De nauwkeurige samenleving in Europa valt langzaam in duigen en het is niet meer duidelijk wie vriend of vijand is.

    Dubhaile, de plaats waar het allemaal begon en nu dreigt te eindigen. De basis van de Centrale Kolonie is in rep en roer, zoekend naar een manier om zich van de Jagers en overgebleven voorstanders van het Eerste Verdrag te ontdoen. Ondertussen probeert de Jagergemeenschap in het stadje stand te houden. En er is ook nog een derde partij; de roedel weerwolven weet niet welke kant te kiezen. Zijn ze tegen de Jagers, of tegen de vampiers? Doen ze mee met de dreigende oorlog, of houden ze zich er buiten? Kunnen ze zich er überhaupt buiten houden? Zal de orde stand houden, of breekt de chaos opnieuw los. Eén ding is zeker;

    als er niet snel iets gebeurt, zal de zon voor een lange tijd ondergaan.

    EVEN EEN BEDANKJE


    Om te beginnen wil ik even alle eer geven aan wie het toekomt. Deze Wereld heb ik namelijk niet alleen in elkaar geflanst, Marthe heeft me hierbij enorm veel geholpen, en het is dan ook een creatie van ons tweeën te noemen. De basis legde ik met een vorige RPG, en samen hebben we het daarna verder uitgewerkt voor ons verhaal.
    Ook is er nog een plaatsje voor Xanthe, die me heeft geholpen met het nalezen van de informatie en de Russische tak van de Jagers meer heeft uitgewerkt.
    Aan alletwee mijn patatjes: Thanks a lottle!

                                                                                                                                       
    INFORMATIE
    Omdat dit zo goed is uitgewerkt (brag brag), staat alle informatie in een story. Het is zeker niet de bedoeling dat jullie alles vanbuiten leren en onthouden, nee, het is echt puur een bron van informatie. Ik heb uitgebreide hoofdstukjes die je best ooit wel eens even doorleest, en de samenvattingen voor als je er een snelle kijk op wil werpen. Je doet het vooral op je eigen tempo, en je mag altijd dingen vragen. Als je iets niet snapt, of er klopt iets niet, sta ik altijd paraat!
    Story
    • Dubhaile: Uitgebreid & Samenvatting
    • Weerwolven: Uitgebreid & Samenvatting
    • Vampiers: Uitgebreid & Samenvatting
    • Jagers: Uitgebreid & Samenvatting

    BESCHIKBARE ROLLEN
    • Je kan een vampier, weerwolf of Jager nemen als rol. Alles wat beschreven staat, is van toepassing en mag je dus gebruiken. Leiders, onderdeurtjes, buitenstaanders, alles mag (tenzij deze hieronder staat.). Ik vraag je wel om het liefst binnen Europa (of toch de grenzen van de Centrale Kolonie) te blijven.
    • Niet beschikbare rollen:
          - T. Magen
          - Helias Vanparys
          - Jiro Hirumo
          - Andere vampiers die de Grote Genocide als vampier hebben meegemaakt.
          - Rollen van de vorige RPG (dit geldt voor iedereen, inclusief mezelf. Referenties zijn wel toegelaten.)
    • Als je meer uitleg bij een rol nodig hebt, laat het me dan weten.


    INVULLIJSTJE
    Je hoeft al deze puntjes niet echt als aparte puntjes te verwerken in je rol, ik ben tevreden wanneer alles wat hieronder staat er in wordt gezet. De extra is ook volledig vrij te kiezen.

    • Naam
    • Wezen
    • Status:
          - Vampier: Kolonie (hoe hoog op de ladder) of Zwerver
          - Weerwolf: Welke kring (of eventueel welke roedel)/ Rogue
          - Jager: Welk kwartier + Afgestudeerd + Functie
    • Leeftijd: Onbeperkt
          - Vampiers: Echte leeftijd mag niet meer zijn dan 827 jaar vampier zijn (dus na 1189 veranderd) want er zijn er maar heel weinig die de GG overleefd hebben en nu nog rondlopen, en die zijn (sorry) al allemaal bepaald voor de story.
    • Woonplaats
    • Innerlijk: Hoe je het doet, mag je kiezen, maar geef liefst een beetje uitleg (kan ook bij geschiedenis) dat we wat meer weten dat je personage koppig is. (Je kan bijvoorbeeld koppig zijn op verschillende manieren).
    • Uiterlijk:
          - Vampiers: Vergeet de voedingstanden niet en eventueel ook hoe hij/zij eruit ziet wanneer ze een tantrum doormaken.
          - Weerwolven: Je mag (maar dat hoeft niet perse) de wolfvorm ook beschrijven, maar gebruik hier geen foto bij (toch niet zonder uitleg), aangezien de weerwolven er niet als gewone wolven uitzien.
    • Geschiedenis:
          - Vampier: Zijn/haar dood + Para en eventuele Subs.
          - Weerwolf: Eventueel de eerste verandering.
          - Jager: Partner(s) en eventueel de mijlpalen die hij/zij al behaald heeft.
    • Extra:
          - Guilty pleasures
          - Mistalenten
          - Geheimen
          - Verslavingen
          - Likes
          - Tics
          - Angsten
          - Dislikes
          - Talenten
          - Talen
          - Geaardheid
          - .... Je mag hier bijzetten wat je maar wil.
    • Relaties:


    EIGENLIJKE ROLLEN
    VAMPIERS EN WEERWOLVEN ZIJN NOG BESCHIKBAAR

    Weerwolven ~ 8 (4+4)

    Astro Caelen Atchison ~ 1.8 ~ 22 ~ Status ~ Kant ~ Ruben Pol ~ Nomophobe
    Zotikos "Timo" Reigan Savas-Green ~ 1.1 ~ 22 ~ Rogue ~ Kant ~ Luke Powell ~ Pickett
    Theodore Wyatt Atkinson ~ 1.7 ~ 21 ~ KK ~ Kant ~ Jay Alvarrez ~ greenlight22
    Dante (?) (?) ~ 1.9 ~ 24 ~ BK ~ Kant ~ Faceclaim ~ Tarjei
    Eilidh Frazier ~ 1.7 ~ 19 ~ KK ~ Kant ~ Elizabeth Turner ~ Stiles
    Ravelyn Valora Kaisen ~ 1.6 ~ 17 ~ BK ~ Kant ~ Faceclaim ~ LearnToPlay
    Lilith Mackenzie Victoria ~ 1.3 ~ 21 ~ Status ~ Kant ~ Carmella Rose ~ nobilta
    Charlotte Jasmine Kleyn ~ 1.5 ~ 16 ~ AK ~ Kant ~ Emma Watson ~ GinnyWeasley8

    Vampiers ~ 7 (4+3)

    Aaron Sebastian Lukasiak ~ 1.7 ~ 22 (56) ~ Status ~ Kant ~ Ash Stymest ~ Ziegler
    Jem ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Kolonie ~ Neutraal ~ Rob Knighton ~ MabeI
    Grigori Afanas Andrei Rykov ~ 1.4 ~ 23 (122) ~ Kolonie ~ Kant ~ Faceclaim ~ Syncline
    Nathanaël "Zach"(ary) Schröder ~ 1.10 ~ 21 (93) ~ Kolonie (Duitsland) ~ Kant ~ Maurice Sinclair ~ Leora
    Gereserveerd ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Cahira
    Alexis Caithlin Ericsen ~ 1.6 ~ 19 (122) ~ Kolonie ~ Kant ~ Faceclaim ~ LearnToPlay
    Robine Sarah Jackson ~1.6 ~ 15 (228) ~ Kolonie ~ Kant ~ Lindsay Hansen ~ GinnyWeasley8

    Jagers ~ 10 (4+6) ~ VOL!

    Lev Yevgeny Vasilyev ~ 1.1 ~ 29 ~ Reiziger (Rusland) ~ Tegen EV ~ Ivan N. ~ Yashiro
    Iago Sebastian Quill ~ 1.3 ~ 23 ~ Jager (Dubhaile) ~ (tegen EV) ~ Andy Walters ~ Ilvermorny
    Monroe Douglas Hamillton ~ 1.9 ~ 24 ~ Sniper ~ Kant ~ Faceclaim ~ Vaiana
    Yerev Sergei Vasilyev ~ 1.10 ~ 27 ~ Reizeiger (Rusland) ~ neutraal ~ Faceclaim ~ Scythe
    Gereserveerd ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Ziegler
    Chara Louise Ackerman ~ 1.10 ~ 21 ~ Jagere (Dubhaile) ~ Voor EV ~ Ashley Moore ~ MabeI
    Ash(leigh) Theresa xxx ~ 1.4 ~ 19 ~ Status ~ Kant ~ Christina Kartchner ~ Barickson
    Noora Ingrid Valtersen ~ 1.4 ~ 20 ~ Heler/Leraar (Noors/Zweeds) ~ Kant ~ Isabella Peschardt ~ Tarjei
    Linez Gabriela Ribeiro ~ 1.6 ~ 22 ~ Jager (Dubhaile/Brazilië) ~ Kant ~ Lais Oliveira ~ Stiles
    Mæja Sacha Tómasson ~ 1.8 ~ 23 ~ Status ~ Kant ~ Anne Christine Speckhart ~ Marlow



    REGELS
    • De huisregels van Q zijn uiteraard geldig
    • Speeltopic opent op: ??/??/????
    • Maximum 3 rollen, waarvan minimum 2 verschillende wezens
    • Naamsveranderingen doorgeven
    • Geen ruzie OOC
    • OOC duidelijk aangeven
    • Geen rollen uit A Bloody Mess (de RPG's lopen in tijd ongeveer tegelijk).
    • (Liefst) in post vermelden: wie? waar? Wezen? Interactie met wie?
    (eventueel: leeftijd, gemoed, outfit,...)
    • Ik (MabeI), Yashiro en Ilvermorny
    • Veel plezier!!


    FAQ
    Weten alle mensen van bestaan van de weerwolven/vampieren?
    Nee, de monsterwereld is over het algemeen niet gekend bij de gewone mensen.


    Rollentopic ~ Praattopic ~ Speeltopic Nog niet geopend

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 20:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 dec 2016 - 1:55 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ziegler schreef:
    (...)

    Nee nog niet! c: Ik ga even naar je personages kijken.


    Okeey (:


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ziegler schreef:
    Zoekt iemand (een jager) nog een zus(je)/nicht(je)? Let me know.


    Maybe Monroe?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Astro voor iedereen!


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb Chara, en daar ga ik strakjes intensiever mee bezig, maar nu moet ik even gaan jureren (':
    Ik sta wel open voor gb'tjes en pb'tjes en dit topic ^^


    Mhm?

    Ik heb nog een vampi (para) voor men die wat wilt c';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mijn rol komt zsm, maar ik heb het echt even druk deze week :c


    That is a perfect copy of reality.

    MabeI schreef:
    (...)

    "Haar jeugd liep doodnormaal, ze haalde goede cijfers, de deed aan sport en had vriendinnen. Tot ze op een dag een erge ruzie kreeg met haar ouders en van huis wegliep. "
    = 20/21ste eeuw
    Robine leefde in het begin van de 18de eeuw waar rijke meisjes hoogstens leerden naaien en "doodnormale" meisjes aan het werk waren. Ze haalden geen cijfers en deden al helemaal niet aan sport.


    Ja ik zal het veranderen, ik was nog niet helemaal wakker en aan het stressen

    Nog iemand interesse in een relatie met Monroe? c: ik plaats vanavond een relatie lijstje


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mensen waarop ik geantwoord heb maar nog niets van teruggehoord heb ^^



    LearnToPlay schreef:
    (...)

    Ik heb Alexis en Ravelyn voor je?

    Hmm ik denk dat Ravelyn al wat te jong is voor Monroe om haar echt te kennen, misschien dat hij haar wel eens in de oog heeft gehouden maar verder nog niet echt iets?

    Alexis kan ik nog niet zo veel mee :') ze is een vampier dus hij mag haar sowieso al niet.

    Tarjei schreef:
    (...)

    Onderlijnt is Noora, vetgedrukt is Ari (:

    Noora is haast het tegenovergestelde van Monroe haha maar in goede zin :') Op zich denk ik wel dat ze vrienden kunnen zijn die elkaar goed aanvullen, echter moet ze niet gaan liegen tegen hem :') Dus beginnende vriendschap? c:

    Aristottle is nu echt de type jongen waar Monroe tegen zou werken :') . Ik denk dat ze beter geen jagerpartners worden ahaha.
    Misschien heerst er grote rivaliteit tussen de mannen? Dat ze elkaar willen overtreffen enzo ;') Monroe zou dan ook met plezier sassy doen tegen deze kerel ahah , if you like that ofcourse? Misschien dat ze het vroeger wel goed konden vinden ofso? :') Op zich vind ik het trainen ook wel goed ^^


    ik wacht wel tot je nieuwe dude af is ^^


    Yashiro schreef:
    (...)

    Ik zou Lev daar zetten

    Me likes Lev :'D Ik denk dat Monroe wel erg naar hem opkijkt en misschien dan ook aan Lev heeft gevraagd voor die trainingen? Monroe word vast wel hard ingemaakt tho :')

    Scythe schreef:
    Voor alle jagers: Ik heb iemand die je wapens kan repareren en personaliseren zoals je perso dat fijn vind. Speciaal ingevlogen uit Rusland (dus een van de allerbeste in zijn vak).

    Monroe could use a personalised gun or two c':



    Relatielijstje Monroe

    THEODORE WYATT ATKINSON – Werewolf – De twee zijn feestvrienden, erg goed kennen ze elkaar niet maar als er een feestje is zijn ze vaak wel bij elkaar te vinden. Monroe en Theo zijn dan wingman voor elkaar en checken de meiden – en voor Theo ook de jongens—uit.

    RAVELYN VALORA KAISEN– Werewolf

    EILIDH FRAZIER– Werewolf – Ze kende zijn jongere broertjes, ze had Monroe dan ook een brief gegeven op de begrafenis.

    ALEXIS CAITHLIN ERICSEN – Vampire

    ROBINE SARAH JACKSON– Vampire – I rather see her dead for real. Robine of Robin zoals de dame zichzelf liever noemt – Monroe doesn’t give a fuck actually- is een naam die al lang op Monroes ‘to kill’ lijstje staat. Dit komt omdat de dame al lang genoeg mensen terroriseert in Dubhaile en ze ook zijn vader had aangevallen. De man heeft er enkel een lelijk litteken aan over gehouden bij zijn schouder, maar Monroe weet wel dat hij naast haar onschuldig lijkend gezicht moet kijken. Just put a bullet through her head.

    NATHANAËL "ZACH"(ARY) SCHRÖDER– Vampire - Nathaniel is de jongen die Monroe het liefst zou neerschieten als hij de kans heeft. Deze vampier is namelijk de reden dat zijn broer is overleden en daar gaat Nathaniel voor moeten boeten.

    LEV YEVGENY VASILYEV– Hunter
    YEREV SERGEI VASILYEV– Hunter
    NOORA INGRID VALTERSEN– Hunter

    LINEZ GABRIELA RIBEIRO– Hunter – De twee hebben eens een one night stand gehad, Linez had nachtmerries en soms plaagt Monroe haar hier mee.


    Ik zoek nog steeds dingetjes voor Monroe dus als je een ideetje heb let me know, als je ergens niet mee akkoord bent let me also know ^^ sorry voor het rommelige lay out, ik heb nogal een rot week


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Scythe schreef:
    (...)
    Niet specifiek, hij is nog niet heel lang in Dubhaile. (en ik ben een ramp met relaties uitdenken). Ze klinkt niet echt als een likeble persoon, en Yer gaat zich niet omringen met personen waar hij zich niet fijn bij voelt, die tijd kan hij beter gebruiken.

    Yerev is je standaard reparatie gastje, dus die kent de meeste jagers wel, maar hoe goed en hoe leuk hij dat vind is de vraag.


    Depends, ze is erg goed in fake aardig zijn ;D Gezien hij veel van wapens weet en hoe ze werken, zal Lin waarschijnlijk sws wel aardig tegen hem doen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vaiana schreef:
    (...)

    Me likes Lev :'D Ik denk dat Monroe wel erg naar hem opkijkt en misschien dan ook aan Lev heeft gevraagd voor die trainingen? Monroe word vast wel hard ingemaakt tho :')


    Hehe, Lev wil wel rekruten opleiden als hij aan zijn 200 kills geraakt, dus ik zie hem zo ook weer oefenen. maar ik vind het prima ^^ excuses voor het late antwoord. Ik ben nog volop met de rol bezig dus c;

    Aan iedereen: ik zorg dat straks deze beginpost ook bijgewerkt is ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Stiles schreef:
    (...)

    Depends, ze is erg goed in fake aardig zijn ;D Gezien hij veel van wapens weet en hoe ze werken, zal Lin waarschijnlijk sws wel aardig tegen hem doen :Y)

    We shall see, dit klinkt als een conversatie die ik liever tijdens de RP uitschrijf en niet van te voren, als ik iets meer weet hoe Yev zich uiteindelijk gaat gedragen.

    Yashiro schreef:
    (...)

    Hehe, Lev wil wel rekruten opleiden als hij aan zijn 200 kills geraakt, dus ik zie hem zo ook weer oefenen. maar ik vind het prima ^^ excuses voor het late antwoord. Ik ben nog volop met de rol bezig dus c;

    Aan iedereen: ik zorg dat straks deze beginpost ook bijgewerkt is ^^


    C: is goed dn schrijf ik het er morgen bij ^^ en Ooh niet erg hoor! Ik snap dat iedereen get druk heeft so no worries c: Ik was gewoon bang dat jullie het niet gezien hadden dus vandaar dat ik het even opnieuw plaatste in een spoiler ditmaal c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:

    Relatielijstje Monroe

    ROBINE SARAH JACKSON– Vampire – I rather see her dead for real. Robine of Robin zoals de dame zichzelf liever noemt – Monroe doesn’t give a fuck actually- is een naam die al lang op Monroes ‘to kill’ lijstje staat. Dit komt omdat de dame al lang genoeg mensen terroriseert in Dubhaile en ze ook zijn vader had aangevallen. De man heeft er enkel een lelijk litteken aan over gehouden bij zijn schouder, maar Monroe weet wel dat hij naast haar onschuldig lijkend gezicht moet kijken. Just put a bullet through her head


    Hè zijn vader leeft toch nog? Waarom zou je in vredesnaam boos worden op Robin? Ze heeft niks kwaads in zich hoor. (dance) ;)

    Ik zal het vast wel eens gezegd hebben maar wil je ook een relatie afspreken tussen Charlotte en Monroe?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 23:15 ]

    Net zoals in het rollentopic gezet is, zijn er nog rollen nodig?


    Quiet the mind, and the soul will speak.