• Maar vandaag was dat het wel! :Y)

    Voor mijn verjaardag heb ik een aquarelset gevraagd, en die kreeg ik. En vandaag heb ik hem ingewijd.

    Look how pretty



    And how messy already




    En de lieve beer met babybeer



    Groter want deze foto is stom: klik!


    Wat was jullie laatste feestje?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Oooh wat een mooi schilderij! Ik ben jaloers op je skills en set


    obsessive rage

    Wat? Dat is geweldig! Ik probeer al zo lang aquarel onder de knie te krijgen, maar het is zo lastig. Ik heb een diep respect voor dit.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    HoIIy schreef:
    Oooh wat een mooi schilderij! Ik ben jaloers op je skills en set


    Dit, helemaal (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Pardon, ik dacht dat er stond ''Aquaslet''

    Wow, wat een gaaf schilderij zeg!

    HoIIy schreef:
    Oooh wat een mooi schilderij! Ik ben jaloers op je skills en set



    Precies dit


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ben altijd zo jaloers als mensen heel artistiek zijn, maar aquarellen hebben echt een speciaal plaatsje in mijn hart want ik vind het zo lastig om zelf te doen :W Echt heel gaaf! Ik hoop later nog meer van je te zien c:

    Feliscatus schreef:
    Pardon, ik dacht dat er stond ''Aquaslet''

    Wow, wat een gaaf schilderij zeg!


    HAHAHAHA ik had gisteravond hetzelfde toen ik deze post schreef 😂 Mijn computer herkende aquarelset niet, en de suggestie was toen "aquarelslet". x'D

    Verder echt suuuper bedankt voor alle reacties! Ik gebruik deze verf zelf al zo'n 6 à 7 jaar (mijn vorige set is ook echt half opgegeten en doosloos x'D) Het fijne hiervan is dat het zoo makkelijk is in gebruik, je hebt het zo op tafel en ook zo weer opgeruimd en het gaat vet lang mee. En een beginsetje wat ook een beetje kwaliteit heeft kan je al aanschaffen vanaf iets van 20 euro. Dus het is gewoon heel laagdrempelig, dat is vooral het fijne ervan. ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wow dat schilderij is echt super gaaf!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Wauw, heel mooi! (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Frey_ schreef:
    Ik ben altijd zo jaloers als mensen heel artistiek zijn, maar aquarellen hebben echt een speciaal plaatsje in mijn hart want ik vind het zo lastig om zelf te doen :W Echt heel gaaf! Ik hoop later nog meer van je te zien c:

    Dit dus.

    Het is echt prachtig!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Woww super mooi! You have to teach me!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Woah, das echt epic! Jeetje, echt mooi gedaan! ^^

    Maar hoe werkt aquarel dan? Ik ken alleen aquarelpotloden.


    Stenenlikker

    FaramirOfGondor schreef:
    Woah, das echt epic! Jeetje, echt mooi gedaan! ^^

    Maar hoe werkt aquarel dan? Ik ken alleen aquarelpotloden.

    Dankjewel! 😊

    Je hebt tubetjes, potloden, napjes en pas zag ik ook krijtjes. Ik gebruik zelf napjes, dat is eigenlijk hele geconcentreerde verf en dan opgedroogd in een minibakje. Je maakt dat opnieuw nat met je penseel en zo kan je er mee schilderen.
    Je kan met één kleur dus ook heel veel variatie maken tusen donker en licht en je kan verschillende kleuren ook met elkaar mengen. Aquarelpotloden heb ik ook, maar daar kan je (naar mijn gevoel) veel minder mee. Napjes zijn vooral handig voor als je klein werkt of voor onderweg. Tubetjes zijn makkelijk voor als je heel groot iets schildert, en ook dat kan je weer laten opdrogen en later hergebruiken.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso