• Kom ik weer aan met een topic over kajak. *O*

    Zoals sommigen wel weten zijn er nu allerlei acties bezig zoals de warmste week, *vul maar in* for life, ... Deze worden allemaal georganiseerd voor Music for Life. Tot zover de intro. :Y)

    Dit wordt het 3e jaar op rij dat we Kayak for Life organiseren met onze club. Wij zamelen dus al enkele jaren centjes in voor Sea Shepard en we mogen ieder jaar toch enkele nulletjes doneren aan dit goed doel. Want een kajakker geeft om water, welk water dan ook. Ook dit jaar zamelen we weer in voor Sea Shepard, onder andere door onze sponsortocht. Helaas was het dit jaar niet mogelijk met de getijden van de Schelde, Rupel en Nete om van Kasterlee naar Boom te varen (56 km, wat een hel Ö). Omdat dus de getijden ons tegen zitten, hebben we een oplossing gezocht om met het getij mee te zitten. Dus dit jaar varen we van Vilvoorde naar Boom (20km, iets waar ik de volgende dag geen vrij moet nemen om te recupereren!). We starten op het Zeekanaal.

    Dit jaar dus geen monstertocht meer, maar dat wil niet zeggen dat het niet plezant zal worden! Om te compenseren voor de kortere afstand hebben enkelingen heel veel moeite gedaan om de Belgische ambassadeur voor Sea Shepard mee te krijgen in het project. En het is gelukt! Tom Waes komt morgen de tocht mee uitvaren! *O*

    Ik ken Tom Waes eigenlijk alleen een beetje van tv en van zijn liedje Dos Cervezas, maar het zal wel leuk worden. ^^

    Alleen heb ik nu gehoord dat er gefilmd gaat worden. En dat zie ik eigenlijk niet zo zitten haha. :')
    Want nu durf ik mezelf niet meer vreemd te gedragen of iets vreemd op mijn hoofd te zetten. Een foto onder vrienden kan, maar ik weet niet goed wat ik van tv moet denken. :')

    Dusja: ik laat dit jaar mijn vreemde mutsen wel thuis, haha.



    Dusja, morgen ga ik (weer) kajakken. Zo meteen ga ik gewoon voor het plezier varen en morgen voor het goede doel. Doen jullie nog iets voor het goede doel? *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Woahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh da's echt nice!*O*

    Ik ga niets specifieks doen nee.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Woahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh da's echt nice!*O*

    Ik ga niets specifieks doen nee.

    Schande Jarne, a real scandal. Jij verdient mijn naam beter dan ik! (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Schande Jarne, a real scandal. Jij verdient mijn naam beter dan ik! (cat)


    Pff, ik ben een goed doel op zichzelf.(joehoe)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Pff, ik ben een goed doel op zichzelf.(joehoe)

    Verdelen onder de armen zeggen ze dan. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat is klinkt wel leuk! 56km klinkt wel echt verschrikkelijk lang. Hoelang zou je daar wel niet over doen?

    Ik vind kajakken ook leuk, maar om een of andere reden ga ik altijd scheef dus ik heb dat maar opgegeven XD. En aan het goede doel... tja ik geef wel eens wat boodschappen aan de voedselbank als ze een actie in de winkel hebben, maar sporten voor donaties is niet echt mijn ding.


    ©1998

    Groningen schreef:
    Dat is klinkt wel leuk! 56km klinkt wel echt verschrikkelijk lang. Hoelang zou je daar wel niet over doen?

    Ik vind kajakken ook leuk, maar om een of andere reden ga ik altijd scheef dus ik heb dat maar opgegeven XD. En aan het goede doel... tja ik geef wel eens wat boodschappen aan de voedselbank als ze een actie in de winkel hebben, maar sporten voor donaties is niet echt mijn ding.

    Vorig jaar zijn we rond iets na 7 vertrokken en ik gok rond 16-17u aangekomen in Boom, voor 56km. Dat was een hel, maar wel supercool. ^^

    Oei! Al doende leert men hé. ^^
    Dat lijkt me ook wel heel zinvol. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het videoverslag!
    Gezien Tom Waes mee gevaren heeft, konden we het niet laten om als liedje Dos cervezas aan te vragen. Tom heeft maar een liedje, dus dat vonden we wel grappig. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb het gisteren deels op het journaal gezien! Wist gewoon dat het jouw doel was!*O*


    Queer zijn is gewoon alles