• Lieve Quizletters,

    De meeste van jullie hadden het hoogstwaarschijnlijk al voorbij zien komen, maar vandaag was het toch eindelijk zo ver! De dag van de Rotterdam meeting van de geweldige Jarne/Debbaut en Yolanda/Gibbs was aangebroken!
    Tijd om een feestje te vieren 🎉 Letterlijk!
    Een tijdje terug is onze geliefde Jarne 18 jaar geworden en als deel van de crew konden wij dat natuurlijk niet aan ons voorbij laten gaan.
    Bianca/Rubin, Inge/Square. Sofie/Dalgliesh, Yolanda/Gibbs en ik hebben onze creativiteit gedeeld en na weken van overleg en plannen maken, hoefden we na vandaag eindelijk niet meer onze mond te houden.

    Ik kan een heel lang verhaal op gaan hangen, maar ik zou zeggen: 'Klik hierop en bekijk het filmpje maar, want dat zegt genoeg'
    Mocht je geen Facebook hebben, kun je hier klikken ->
    Klik

    Ik mag zeggen dat ik het redelijk geslaagd vond :Y) Hopelijk delen jullie mijn mening en nogmaals een hele late gefeliciteerd namens ons allemaal!





    Kijk trouwens onze hele mooie groepsfoto van vandaag:


    Klik hier voor een grotere versie

    Nu is mijn vraag of jullie weten wie wie is, dus doe vooral een gokje wagen c;

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 12:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Awww wat lief!

    Van de onderste rij weet ik iedereen, maar de bovenste rij niet :/

    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 21:20 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    wat lieeeeef! jorane jarne vond het vast helemal moi

    ohja trouweens ik denk dat ik enkele mensen ga herkennen hoor try me

    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 21:14 ]


    Heaven is a place that we all have

    Jaaaaaaaa!😊🎉


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eén detail, ik kan het filmpje niet zien!D':

    Maar guys, ik denk dat jullie niet half hoeveel wetenen hoeveel dit voor mij betekend heeft. Het is misschien niet zo goed te zien, weet het dus nog niet, hehe, maar ik zat er bijna met tranen in mijn ogen. Ik wil jullie super hard bedanken voor de cadeautjes en de fantastische taart! Ik ben hier nu eenmaal niet zo goed in om dit soort dingen te schrijven, en eigenlijk ook niet te zeggen, ik maar ik denk op zich dat mijn gezicht voldoende zegt.(krul)

    Een superdikke knuffel voor Naomi, Inge, Yolanda, Sofie en Bianca. Maar ook voor iedereen die vandaag aanwezig was, of gisteren avond (kuch, Melissa, kuch). Alleen al jullie gezelschap en lieve woorden waren goud waard!(bloos)


    Queer zijn is gewoon alles

    Die man aan de zijkant hahahaha hij wilde graag met jullie op de foto (;

    Ziet er gezellig uit!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik kan het filmpje niet zien :c

    Maar wow, dat ziet er echt zo gezellig uit! balen dat ik niet kon, had er graag bij geweest

    Van de groepsfoto herken ik alleen Yolanda hahaha (ja, en Jarne maarja dat is de jarige en dus wel herkenbaar op de foto)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik denk dat ik wel weet wie wie is. (nerd)

    Maar yaaaaay. Ik ben heel blij dat je er blij van werd, Jarne! 😊🎂

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 1:20 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet wie wie is! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jaaa, nog een keer gefeliciteerd Jarne. ^^ Het was echt een super leuke dag gisteren. ondanks mijn verkoudheid en gesnotter. mijn excuses daarvoor trouwens. En ik kijk echt al uit naar de volgende keer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het filmpje voor iedereen die het op Facebook niet kan zien *O*

    Klik

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 12:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Debbaut schreef:
    Eén detail, ik kan het filmpje niet zien!D':

    Maar guys, ik denk dat jullie niet half hoeveel wetenen hoeveel dit voor mij betekend heeft. Het is misschien niet zo goed te zien, weet het dus nog niet, hehe, maar ik zat er bijna met tranen in mijn ogen. Ik wil jullie super hard bedanken voor de cadeautjes en de fantastische taart! Ik ben hier nu eenmaal niet zo goed in om dit soort dingen te schrijven, en eigenlijk ook niet te zeggen, ik maar ik denk op zich dat mijn gezicht voldoende zegt.(krul)

    Een superdikke knuffel voor Naomi, Inge, Yolanda, Sofie en Bianca. Maar ook voor iedereen die vandaag aanwezig was, of gisteren avond (kuch, Melissa, kuch). Alleen al jullie gezelschap en lieve woorden waren goud waard!(bloos)

    Ik ben niet compleet vergeten! *O*

    // Super dat jullie het zo leuk hebben gehad ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry