• Ik had geen inspiratie voor The Quizlet Games, dus wat deed ik, ik bedacht een nieuw verhaal zodat ik reden zou hebben tot uitstellen. Dat is héél logisch natuurlijk!
    Hier dus mijn aanvraag voor een cover (en deze heb ik ook geplaatst in dit en dit topic.

    Titel: Ik vergeet jouw wensen niet
    Wel of geen username: Geen username.
    Beschrijving: Die, uhh, is er niet echt, aangezien ik het verhaal opstart en later wel zie wat het wordt. Maar het idee is op het momenteel:
    De zeventienjarige Levi leeft in een afbrokkelende wereld, en demonen worden steeds talrijker. Bovendien worden mensen op hun achttiende verjaardag vermoord, door die demonen dus, en voor Levi is dat al over een half jaar. Hij vertrouwt niemand meer, alleen zijn vriendin Alena, totdat zij vermoord wordt. Ze is nog maar zestien daar, maar demonen zijn onvoorspelbaar. Levi is woedend, kan zijn woede niet meer binnenhouden, en wil alle demonen op de wereld vermoorden, hoever hij ook moet gaan. Hij belooft het zichzelf. Maar eerst vlucht hij. Dat was Alena's laatste wens.
    Foto's: Zoiets. In ieder geval een grijs oog met een traan, en het moet van een jongen zijn.
    Zoiets.
    Zoiets.
    En dit of dit misschien als achtergrond.
    Sfeer: Duister en met een donker randje.
    Horizontaal / Verticaal: Verticaal.
    Extra's: Een wat krullerig en ouderwets lettertype.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 10:08 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik zou dit verhaal graag willen lezen! Kan alleen geen cover maken sorry!


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Ik zou dit verhaal graag willen lezen! Kan alleen geen cover maken sorry!

    Geen probleem ^^ Als ik voor die tijd een cover heb dan wil ik hem graag activeren op 1 januari 2017 Anne-Mirthe, wat doe je? Je hebt nog vijfduizend andere verhalen.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _Iratus schreef:
    (...)
    Geen probleem ^^ Als ik voor die tijd een cover heb dan wil ik hem graag activeren op 1 januari 2017 Anne-Mirthe, wat doe je? Je hebt nog vijfduizend andere verhalen.


    Dan ga ik begin januari dit topic maar eens terugzoeken :)


    Treat people with kindness

    Als ik tijd heb maak ik iets, alleen zou ik ook moeten schrijven oeps (':


    obsessive rage

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Dan ga ik begin januari dit topic maar eens terugzoeken :)

    Ik zet er wel een link in denk ik.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    HoIIy schreef:
    Als ik tijd heb maak ik iets, alleen zou ik ook moeten schrijven oeps (':

    Ik moet eigenlijk ook schrijven, aan The Quizlet Games. Maar ik ben bezig met de proloog van dit verhaal.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    I gonna try,
    Maar ik ben heel onvoorspelbaar en eigenwijs dus kan niet beloven dat het word zoals je in je gedachtes hebt... maar wie weet vind je t leuk 😆


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    I gonna try,
    Maar ik ben heel onvoorspelbaar en eigenwijs dus kan niet beloven dat het word zoals je in je gedachtes hebt... maar wie weet vind je t leuk 😆

    Ik ben benieuwd ^^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Het is af,... ;d
    Dit is degene die ik maakte met jouw plaatjes (zoiets maak ik normaal niet haha):



    En dit is eentje die ik normaal zou maken, maar waarvan ik bang ben dat hij niet is wat je zocht (maar vond heel leuk om hem te maken)



    Let me know (flower)


    ~My Mind Is Free~

    aangezien het bijna vakantie is ga ik proberen hier ergens tijd voor te zoeken!


    take risks

    Underscore schreef:
    Het is af,... ;d
    Dit is degene die ik maakte met jouw plaatjes (zoiets maak ik normaal niet haha):



    En dit is eentje die ik normaal zou maken, maar waarvan ik bang ben dat hij niet is wat je zocht (maar vond heel leuk om hem te maken)



    Let me know (flower)

    Wauw, deze zijn allebei echt prachtig, vooral die eigenwijze laatste ^^ misschien neem ik deze wel, maar ik wacht nog even wat er nog meer komt.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Mouli schreef:
    aangezien het bijna vakantie is ga ik proberen hier ergens tijd voor te zoeken!

    Leuk, bedankt ^^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _Iratus schreef:
    (...)
    Wauw, deze zijn allebei echt prachtig, vooral die eigenwijze laatste ^^ misschien neem ik deze wel, maar ik wacht nog even wat er nog meer komt.


    Haha jeej ik vind t altijd leuk om mensen op die manier te verrassen :-) ik hoor het wel ;)


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    (...)

    Haha jeej ik vind t altijd leuk om mensen op die manier te verrassen :-) ik hoor het wel ;)

    Jup


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik heb de naam van het verhaal trouwens een beetje aangepast

    Nu heet het

    Ik vergeet jouw wensen niet

    De je is omgeruild voor een jouw

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 10:08 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner