• Oké. Zoals jullie zien zit ik met een 'probleem'. Ja, tussen aanhalingstekens omdat het niet echt een probleem-probleem is.

    Ik heb dus als verrassing cadeautjes voor iedereen gekocht. Alleen we vieren het tweede kerstdag pas met iedereen. Zal ik het eerste kerstdag (zoals het hoort) eronder zetten of pas de tweede?

    Dan heb ik nog een probleem. Tweede kerstdag komt mijn oma die ik niet mag. (En mijn zussen/moeder ook niet, maar anders was ze alleen met kerst en dat is zielig) Tijdens het schrijven van deze post bedenk ik me dat ik geen cadeautje voor haar heb gekocht. Dus als we het met zijn allen tweede kerstdag pas uitpakken, heeft zij niets en dat vind ik ook zielig. Dus moet ik het gewoon eerste kerstdag doen en dat iedereen het uitpakt voordat zij komt? Of zal ik gewoon een cadeautje kopen voor mijn oma? (Zekere voor het onzekere, maar eigenlijk mag ik haar niet. Maar toch, vind ik het wel zielig als zij daar zo zit. En iedereen is aan het uitpakken en zij heeft niets) ugh.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 10:27 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Als ik in zo'n situatie zou belanden zou ik het de 2e dag geven, want jullie vieren het de 2e.
    En ik zou jouw oma ook een cadeautje kopen.
    Goed of niet goed, het is tenslotte wel je oma. Ik zou haar gewoon iets kleins kopen (:

    Kawasaki schreef:
    Als ik in zo'n situatie zou belanden zou ik het de 2e dag geven, want jullie vieren het de 2e.
    En ik zou jouw oma ook een cadeautje kopen.
    Goed of niet goed, het is tenslotte wel je oma. Ik zou haar gewoon iets kleins kopen (:


    Hmm. Ja, daar zat ik dus ook mee. Dat het wel mijn (enige) oma is. Iets kleins is wel een goed idee ja.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zou inderdaad toch ook iets kleins doen voor je oma. Het kan nooit kwaad iets te doen voor haar, ook al mag je haar niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, ik zou ook wat voor je oma kopen. Jij vind haar niet echt aardig maar het kan voor haar een heleboel betekenen dat ze uitgenodigd is en ook cadeautjes krijgt!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oké jullie halen me over. Morgen voor het werk nog maar snel iets kopen dan. ;D


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zal ik het eerste kerstdag dan al onder de boom zetten of pas de tweede?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Zal ik het eerste kerstdag dan al onder de boom zetten of pas de tweede?


    De eerste onder de boom, en de tweede pas uitpakken. Dan heb je toch nog een beetje die sfeer van "cadeau's onder de boom".


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eerste kerstdag!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bij ons liggen de pakjes nu al hoor.='D Normaal liggen ze zo een á twee weken.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Eerste kerstdag en ik zou toch ook iets kleins kopen. ;-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Een kaars kan altijd xD Oma's zijn daar vaak verrassend blij mee!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    cadeautjes voor oma, ja... Kaarsen, notitieboekje, een mok, mooie chocolaatjes etc. Het gaat ook om het gebaar <'3


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Top! Dank jullie wel! Had echt even jullie mening nodig om tot een beslissing te komen. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!