• Zeiktopic alert!


    Normaal gesproken ben ik nooit zo van het openen van topics voor mijn problemen, maar momenteel gaat alles zo mis dat ik ernstig de behoefte heb het een en ander van me af te schrijven, dus bij deze. Ik wil alvast melden dat ik niet per se tips nodig heb of iets dergelijks. Ik wil puur mijn verhaal kwijt.

    Zoals sommigen misschien wel weten, gaat het bij mij thuis al geruime tijd niet al te lekker. Mijn moeder heeft een nieuwe vriend en daardoor verloor ze mijn zusje en mij nogal uit het oog. Dit heeft al meerdere discussies opgeleverd, maar afgelopen vrijdag was het voor mij de druppel. Ik kreeg namelijk naar mijn hoofd dat ik maar eens meer interesse in haar moest tonen. Nu heeft ze daar niet per se ongelijk in, maar goed, ik vind dat ze dan dus ook eens naar ons om mag kijken. Het punt is enkel dat ik voor de verandering eens hardop heb uitgesproken hoe ik erover dacht, waardoor het uit is gelopen op ruzie en ik ben toen dus van huis weggelopen. Momenteel zit ik al bijna een week bij vrienden, zonder dat mijn moeder zich ook maar af lijkt te vragen waar ik ben en eerlijk gezegd vind ik dat ontzettend naar, want het lijkt net alsof ze werkelijk waar geen bal om me geeft. Maar goed, dit is wat oppervlakkig wat eraan de hand is. Als je het tot hier hebt volgehouden met lezen, you deserve a bunch of cookies.

    - Hugs, Kunikida.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 19:13 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb geen idee hoe ik je kan helpen, maar *hugs* cause I think you deserve better. Hopelijk gaat het snel weer beter en heeft het geholpen om dit even van je af te schrijven, want soms doet dat wonderen, ook al lost het geen problemen op.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Ik wil het toch zeggen, ook al spreek je me bijna nooit. Je hebt mijn Whatsapp/discord dus als je toch de behoefte hebt om iemand te spreken mag je altijd een bericht sturen

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 19:29 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Thanks, the two of you. <3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I am here for you hon. I am always here for you <3


    — Inner peace, it's hard to find. —


    I'll lick the poison from right off your kiss


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ahw dat is echt heel naar!

    Jullie allemaal ook bedankt. ^.^

    Gisterenavond ben ik naar mijn opa en oma gegaan. Vanaf hier is in principe de volgende stap terug naar huis.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    aww sweety
    ik ben er om je te steunen, sorry dat zeg ik verkeerd, WE zijn er om je te steunen.
    mocht je nog dingen kwijt willen en een luisterend oor willen hebben, ik wil met alle liefde luisteren.
    super big hugs


    ~My Mind Is Free~


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Nogmaals heel erg bedankt iedereen. Ik had bij lange na niet zoveel reacties verwacht en het vrolijk me echt op. <3


    En om even een update te geven:
    Momenteel ben ik thuis, maar dat zal helaas niet van lange duur zijn. Het leek iedereen verstandiger als ik de komende twee weken ergens anders heen zou gaan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kunikida schreef:
    Nogmaals heel erg bedankt iedereen. Ik had bij lange na niet zoveel reacties verwacht en het vrolijk me echt op. <3


    En om even een update te geven:
    Momenteel ben ik thuis, maar dat zal helaas niet van lange duur zijn. Het leek iedereen verstandiger als ik de komende twee weken ergens anders heen zou gaan.


    Even dat je het weet: ik ben er altijd voor je als je eventjes wilt praten he? <3


    — Inner peace, it's hard to find. —