• Voor de mensen die de serie kennen, hoef ik niet uit te leggen waar hij over gaat.

    voor de mensen die het niet kennen:

          De serie gaat over een groep van 100 jongeren die vanaf een ruimteschip, the Ark, naar aarde worden gestuurd. Al ongeveer 100 jaar geleden is de wereld vergaan en niet-leefbaar verklaard. Ze sturen een groep jongeren 100 jaar later naar de aarde om te kijken of de aarde weer leefbaar is. Dit wordt er gedaan omdat de zuurstof en voedsel op het schip opraakt.
    Al meteen de eerste dagen raken de jongeren in gevecht met de zogeheten: Grounders. Zijn wonen van origine al op aarde en hebben een eigen taal en eigen manier van leven. Ze spreken wel Engels, maar houden het liever bij hun eigen taal.
    Nu is er nog een derde groep naar boven gekomen, die oorlog hebben verklaard aan de jongeren van de Ark. De jongeren hebben na maanden van overleven op de grond al aardig wat vechtskills opgedaan, dus weten wel hoe ze van zich af moeten bijten.
    Een paar van de jongeren hebben zich bij de Grounders gevoegd. Dankzij deze jongeren wordt er een alliantie gevormd met de Grounders en proberen de jongeren van de Ark zich te verdedigen om andere mensen uit het ondergrondse gebouw te redden.

    Doen of niet doen?

    88.9% (8 stemmen)
     
    Ja

    11.1% (1 stem)
     
    Nee


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Er is wel al een RPG hiervan tho, maar ik wil best meedoen c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    Er is wel al een RPG hiervan tho, maar ik wil best meedoen c:


    Oh echt?! hehe leuk om te weten dat mensen dit dus toch leuk vinden :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Voor de mensen die het willen weten of mee doen:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †