• Vragen jullie dat je niet af?
    Ik bedoel, je kijkt Nikita en ik denk dan: Ik wil Nikita zijn, want die vermoord de meeste mensen en zet gewoon haar eigen organisatie op, hoppa, verlinkt iedereen met Alex en niemand komt er achter (mooi toch?)

    En ik kijk ZOOOOOOOOO veel FBI / Spion / Mysterie dingetjes tja. Ik ben diegene die my friend Ryannah (haar jaarclub noemt haar Ria nou, dat past echt niet bij haar want Ryannah is zo intmiderend voor jongens, dat er een hele club voor haar wegrent)

    O SHIT!

    On topic: Dus, wat denken jullie? Zijn er echt mensen die dit soort werk doen of zijn dit gewoon mensen die een beetje tja , niets beters te doen hebben in hun leven en gefrustreerde zieltjes winnen om tja ik weet niet een onzinnig iets te doen of gewoon ze te plagen?

    Dus : Bestaat de FBI echt in de zin van dat je er zomaar echt in komt of is dit gewoon een amateurclub maar die nemen het heeeeeeeel serieus (Ik denk dan weer heel raar maar zo ene kerel die dacht ik die was dood door een rots maar was dat wel zo?)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik begrijp het topic niet zo goed, maar misschien ligt het aan mij?
    Als je bedoelt of de FBI echt bestaat. Ja volgens mij bestaat de fbi gewoon echt :-)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ja, waar is American Dad anders op gebaseerd? :Y)
    Even zonder gein, ze bestaan wel denk ik.


    26 - 02 - '16

    Uiteraard bestaat de FBI echt.
    Alleen denk ik dat je pittig teleurgesteld wordt als je denkt dat het er zo aan toe gaat als in de series. Het is gewoon een politiedienst die vooral met anti-terreur en dergelijke bezig zijn en daar vrij toonaangevend in zijn.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja doet bedoel ik, dat ze je zomaar kunnen slecteren,

    Jullie weten het: ik kijk te veel tv series


    Aan niets denken is ook denken.

    Jawel, maar niet als het in de series aan toegaat denk ik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ohh ja natuurlijk!!


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik kijk ook super graag dat soort series, haha, het is inderdaad zoals Jarne zegt geen heel realistisch beeld dat gegeven wordt. Qua actie wordt er in series inderdaad heel, heel zwaar overdreven (en het hele rechtssysteem wordt ook niet altijd even grondig uitgewerkt).


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ppffft jezus mina ik was zoooo paranoia pfft omg omg maria mina jezus god maarten ramses shaffy lisbeth slist toch!!! Moest me ffe uiten heurrrrrr


    Aan niets denken is ook denken.