• Hey hoi!

    Naar aanleiding van de schrijfwedstrijd Terug in de tijd van Navigator ben ik op zoek naar een cover voor mijn verhaaltje en dit zal ik proberen te doen zonder al te veel te spoilen :')

    Titel: “Nevermore.” (het is belangrijk dat het tussen " staat XD), maar ik ben nog niet zeker over de titel, dus ik zou ook graag een versie zonder titel zien c: De versie met titel heb ik het liefst in een vrij sierlijk geschrift.
    Korte inhoud: Wel, heel uitgebreid kan ik niet zijn, want zo diep uitgewerkt is het nog niet. In het kort gaat het over een literatuurstudent die denkt dat hij zijn verstand verliest omdat hij steeds een klein, volledig zwart, misvormd mannetje ziet overal waar hij gaat en staat, waarna hij opeens wordt meegesleurd naar een andere tijd.
    Foto's: Ik heb geen echte foto's die ik erin wil, dus laat je fantasie de vrije loop (: Als je het leuk vindt, mag je er ook een raaf in verwerken, of een paar regels uit het gedicht 'The Raven' van Edgar Allan Poe.
    Sfeer: Sowieso duister (misschien zelfs een beetje eng) en mysterieus.

    Dat was het wel, als je nog iets wil weten: shoot c:

    Alvast heel erg bedankt (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Niemand? :c


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ga wat proberen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Als ik tijd over heb wil ik wel iets voor je proberen. Momenteel ben ik enorm druk met mijn ondernemingsplan voor school.... en Damn, ik heb zelf ook een verhaal met de naam Nevermore die ik uit wil brengen. xD Maar ik ben ook nog niet zeker over de titel.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Als ik tijd over heb wil ik wel iets voor je proberen. Momenteel ben ik enorm druk met mijn ondernemingsplan voor school.... en Damn, ik heb zelf ook een verhaal met de naam Nevermore die ik uit wil brengen. xD Maar ik ben ook nog niet zeker over de titel.

    Hoe toevallig haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nog iemand die iets wil proberen?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Moet hij voor oud en nieuw af?


    Veni, Vidi, Coffee.

    Pralines schreef:
    Moet hij voor oud en nieuw af?

    Niet per se (ik kan later ook nog een cover toevoegen, hoop ik XD), maar het zou wel leuk zijn als ik tegen die tijd op zijn minst een 'voorlopige' cover zou hebben, en anders neem ik gewoon een plaatje :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb namelijk geen oké computer vanaf morgen, na oud en nieuw pas weer :/ Ik heb dan alleen mijn laptop en diens kleuren zijn niet legit, waardoor ik geen idee hoe het er in het echt uitziet als ik daarop iets maak XD Dan krijg je een overly rood cover.
    Na oud en nieuw zal ik mijn best doen, mocht je dan al een andere hebben is het natuurlijk ook goed ^^


    Veni, Vidi, Coffee.

    Welke tekst uit de poem van Edgar wil je er op? Ik heb hem hier voor me namelijk.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hippolyta schreef:
    Welke tekst uit de poem van Edgar wil je er op? Ik heb hem hier voor me namelijk.

    De eerste of de tweede, of de laatste of de voorlaatste :') (Die vind ik namelijk het mooist, maar op zich maakt het niet uit, haha :'))


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Eentje met tekst en eentje zonder. ^^





    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hippolyta schreef:
    Eentje met tekst en eentje zonder. ^^





    Die zien ee echt awesome uit! Bedankt (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Die zien ee echt awesome uit! Bedankt (:


    Graag gedaan. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Naar welke tijd word hij ongeveer gesleurd? Dan wil ik kijken of ik daar misschien ook iets leuks mee kan.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Naar welke tijd word hij ongeveer gesleurd? Dan wil ik kijken of ik daar misschien ook iets leuks mee kan.

    Ergens vlak voor 1845 (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.