• ASHES TO DUST
    Wanneer zelfs het licht de duisternis niet verjaagt...


    Wanneer de leider van de Centrale Kolonie vermoord wordt, breekt er langzaam maar zeker een chaos los. Vampiers houden zich niet meer aan het Eerste Verdrag en de Jagers hebben plots hun handen vol. De angst is bij de één verdwenen en rijst bij de andere. De nauwkeurige samenleving in Europa valt langzaam in duigen en het is niet meer duidelijk wie vriend of vijand is.

    Dubhaile, de plaats waar het allemaal begon en nu dreigt te eindigen. De basis van de Centrale Kolonie is in rep en roer, zoekend naar een manier om zich van de Jagers en overgebleven voorstanders van het Eerste Verdrag te ontdoen. Ondertussen probeert de Jagergemeenschap in het stadje stand te houden. En er is ook nog een derde partij; de roedel weerwolven weet niet welke kant te kiezen. Zijn ze tegen de Jagers, of tegen de vampiers? Doen ze mee met de dreigende oorlog, of houden ze zich er buiten? Kunnen ze zich er überhaupt buiten houden? Zal de orde stand houden, of breekt de chaos opnieuw los. Eén ding is zeker;

    als er niet snel iets gebeurt, zal de zon voor een lange tijd ondergaan.

    EVEN EEN BEDANKJE


    Om te beginnen wil ik even alle eer geven aan wie het toekomt. Deze Wereld heb ik namelijk niet alleen in elkaar geflanst, Marthe heeft me hierbij enorm veel geholpen, en het is dan ook een creatie van ons tweeën te noemen. De basis legde ik met een vorige RPG, en samen hebben we het daarna verder uitgewerkt voor ons verhaal.
    Ook is er nog een plaatsje voor Xanthe, die me heeft geholpen met het nalezen van de informatie en de Russische tak van de Jagers meer heeft uitgewerkt.
    Aan alletwee mijn patatjes: Thanks a lottle!

    Het is vrijdag 23 december. De sneeuw die in de lucht hangt, kan de bloedrode kleur van de avondzon niet verjagen. Kerstmis zal dit jaar geen vrede brengen en de gebeurtenissen van de vorige avond bewijzen dat maar al te goed. Vier roedelleden zijn dood teruggevonden, zilveren kogels en vampierbeten overal. Het was een zwaar gevecht, want ook de kolonie is een lid kleiner. Van de Jagers? Geen spoor. Wie de grote schuldige is voor het vijfdelige bloedbad, weet niemand, en iedereen staat op scherp. De stad en zijn onwetende bewoners gaan gewoon door met feestvieren en op deze vrijdag is er extra veel volk op straat te vinden. Een voorbode voor een ramp?

    (Ik stel voor dat de meesten zich naar de uitgaansbuurt begeven. Niet perse om te feesten, er kan ook ruzie gezocht worden of simpelweg de vrede bewaken.)
    (Liefst) in post vermelden: wie? waar? Wezen? Interactie met wie?
    (eventueel: leeftijd, gemoed, outfit,...)


    EIGENLIJKE ROLLEN
    VAMPIERS EN WEERWOLVEN ZIJN NOG BESCHIKBAAR

    Weerwolven ~ 8 (4+4)

    • Astro Caelen Atchison ~ 1.8 ~ 22 ~ Status ~ Kant ~ Ruben Pol ~ Nomophobe
    • Zotikos "Timo" Reigan Savas-Green ~ 1.1 ~ 22 ~ Rogue ~ Kant ~ Luke Powell ~ Pickett
    • Theodore Wyatt Atkinson ~ 1.7 ~ 21 ~ KK ~ Kant ~ Jay Alvarrez ~ greenlight22
    • Dante Irving ~ 1.9 ~ 24 ~ BK ~ Kant ~ Faceclaim ~ Tarjei
    • Gereserveerd ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Nerwen
    • Eilidh Frazier ~ 1.7 ~ 19 ~ KK ~ Kant ~ Elizabeth Turner ~ Stiles
    • Ravelyn Valora Kaisen ~ 1.6 ~ 17 ~ BK ~ Kant ~ Faceclaim ~ LearnToPlay
    • Lilith Mackenzie Victoria ~ 1.3 ~ 21 ~ Status ~ Kant ~ Carmella Rose ~ nobilta
    • Charlotte Jasmine Kleyn ~ 1.5 ~ 16 ~ AK ~ Kant ~ Emma Watson ~ GinnyWeasley8

    Vampiers ~ 7 (4+3)

    • Aaron Sebastian Lukasiak ~ 1.7 ~ 22 (56) ~ Status ~ Kant ~ Ash Stymest ~ Ziegler
    • Jem ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Kolonie ~ Neutraal ~ Rob Knighton ~ MabeI
    • Grigori Afanas Andrei Rykov ~ 1.4 ~ 23 (122) ~ Kolonie ~ Kant ~ Faceclaim ~ Syncline
    • Nathanaël "Zach"(ary) Schröder ~ 1.10 ~ 21 (93) ~ Kolonie (Duitsland) ~ Kant ~ Maurice Sinclair ~ Leora
    • Adeline Doan Sandlin ~ 1.11 ~ 23 (130) ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Cahira
    • Alexis Caithlin Ericsen ~ 1.6 ~ 19 (122) ~ Kolonie ~ Kant ~ Faceclaim ~ LearnToPlay
    • Robine Sarah Jackson ~1.6 ~ 15 (228) ~ Kolonie ~ Kant ~ Lindsay Hansen ~ GinnyWeasley8

    Jagers ~ 10 (4+6) ~ VOL!

    • Lev Yevgeny Vasilyev ~ 1.1 ~ 29 ~ Reiziger (Rusland) ~ Tegen EV ~ Ivan N. ~ Yashiro
    • Iago Sebastian Quill ~ 1.3 ~ 23 ~ Jager (Dubhaile) ~ (tegen EV) ~ Andy Walters ~ Ilvermorny
    • Monroe Douglas Hamillton ~ 1.9 ~ 24 ~ Sniper ~ Kant ~ Faceclaim ~ Vaiana
    • Yerev Sergei Vasilyev ~ 1.10 ~ 27 ~ Reizeiger (Rusland) ~ neutraal ~ Faceclaim ~ Scythe
    • Gereserveerd ~ Pagina ~ Leeftijd ~ Status ~ Kant ~ Faceclaim ~ Ziegler
    • Chara Louise Ackerman ~ 1.10 ~ 21 ~ Jagere (Dubhaile) ~ Voor EV ~ Ashley Moore ~ MabeI
    • Ash(leigh) Theresa xxx ~ 1.4 ~ 19 ~ Status ~ Kant ~ Christina Kartchner ~ Barickson
    • Noora Ingrid Valtersen ~ 1.4 ~ 20 ~ Heler/Leraar (Noors/Zweeds) ~ Kant ~ Isabella Peschardt ~ Tarjei
    • Linez Gabriela Ribeiro ~ 1.6 ~ 22 ~ Jager (Dubhaile/Brazilië) ~ Kant ~ Lais Oliveira ~ Stiles
    • Mæja Sacha Tómasson ~ 1.8 ~ 23 ~ Status ~ Kant ~ Anne Christine Speckhart ~ Marlow



    REGELS
    • De huisregels van Q zijn uiteraard geldig
    • Speeltopic opent op: ??/??/????
    • Maximum 3 rollen, waarvan minimum 2 verschillende wezens
    • Naamsveranderingen doorgeven
    • Geen ruzie OOC
    • OOC duidelijk aangeven
    • Geen rollen uit A Bloody Mess (de RPG's lopen in tijd ongeveer tegelijk).
    • (Liefst) in post vermelden: wie? waar? Wezen? Interactie met wie?
    (eventueel: leeftijd, gemoed, outfit,...)
    • Ik (MabeI), Yashiro en Ilvermorny
    • Veel plezier!!


    INFORMATIE
    Omdat dit zo goed is uitgewerkt (brag brag), staat alle informatie in een story. Het is zeker niet de bedoeling dat jullie alles vanbuiten leren en onthouden, nee, het is echt puur een bron van informatie. Ik heb uitgebreide hoofdstukjes die je best ooit wel eens even doorleest, en de samenvattingen voor als je er een snelle kijk op wil werpen. Je doet het vooral op je eigen tempo, en je mag altijd dingen vragen. Als je iets niet snapt, of er klopt iets niet, sta ik altijd paraat!
    • Story
    • Dubhaile: Uitgebreid & Samenvatting
    • Weerwolven: Uitgebreid & Samenvatting
    • Vampiers: Uitgebreid & Samenvatting
    • Jagers: Uitgebreid & Samenvatting


    Rollentopic ~ Praattopic 1|2 ~ Speeltopic

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 13:54 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 dec 2016 - 13:14 ]


    Mhm?

    Mt

    Lemme mt this


    {Ik kan waarschijnlijk pas zondag of dinsdagavond schrijven, ivm kerst enzo}


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    MT


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mon topics.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT


    Stenenlikker

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT


    I just caught the wave in your eyes

    Nomophobe schreef:
    MT


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    GinnyWeasley8 schreef:
    Mt

    Zotikos "Timo" Reigan Savas-Green
    “Yet I believe the moon understands what it means to be human... —”


    22 • Werewolf (Rogue) • Restaurant • Astro

    Ook vanavond moet ik weer werken. Ik ben nog maar net aangenomen, maar ik ben gelijk al ingeplant voor de komende twee weken. Niet dat ik daar problemen mee heb. Ik kan het geld goed gebruiken en als ik net zoals de vorige keer dat ik in een plaats verbleef weer weggejaagd wordt door een roedel aan wolven, dan heb ik het nodig om weg te komen. Hoewel het appartement wat ik nu huur een stuk goedkoper - en ook kleiner - is, heb ik nog steeds geld nodig om het te kunnen betalen. Ik loop tussen de tafels heen en weer. Het is bijna tijd voor de pauze en om een slok water te nemen zodat ik vervolgens weer verder kan gaan. Als ik een oud koppel hun eten heb geserveerd, stap ik terug naar achteren. Ik gooit mijn schort over een van de stoelen in de keukens en leun tegen het aanrecht. Het is vanavond geen drukke avond en daarom sta ik er alleen voor - in ieder geval totdat mijn collega komt - wat betekent dat ik wel een tandje bij moet zetten. Ik neem een slok water en precies op dat gaat de deur open en komt Astro.
          'Hey,' groet ik hem, lichtelijk buiten adem. Ik glimlach zwakjes en kijk om de hoek van de keuken om te zien of alles nog goed loopt. Ik kan niet te lang wegblijven. 'Hoe gaat het?' vraag ik de andere jongen. Ik duw mijzelf weer overeind en trek mijn schort weer aan. 'Het is fijn dat je er bent, het is nogal druk namelijk,' zeg ik en in mijn hoofd voeg ik eraan toe: en ik vind het leuk om je weer te zien. De jongen ziet er goed uit, dat kan ik niet ontkennen en het is fijn om een vriendelijk gezicht te zien na maanden in eenzaamheid. Hij heeft mij vorige week ingewerkt en ik ben blij dat hij er nu is om mij een beetje te ondersteunen. Ik heb wel vaker in een restaurant gewerkt, maar ik weet nog steeds niet of ik alles goed doe.


    "—... Uncertain. Alone. Created by imperfections."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aardappelstrudel & regenboog toffees


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Astro Caelen Atchison



    Volgens mij straal ik één en al somberheid uit als ik de keuken van het restaurantje waar ik werk binnenloop. Mijn onderbewustzijn tikt me op de vingers dat ik zo klanten wegjaag, maar dat boeit me nu eigenlijk vrij weinig. Vier roedelleden. Dood. Met Kerstmis.
          ‘Hey.’ Ik kijk op naar degene die me groet. Als ik zie dat het Zotikos is, schenk ik hem een zwakke, doch vriendelijk bedoelde glimlach. Het valt me op dat het al behoorlijk druk is, iets wat niet zo heel vreemd is. Iedereen, of althans, bijna iedereen, gaat immers uiteten met de feestdagen. ‘Hoe gaat het?’ Ik heb inmiddels mijn jas uitgedaan en een schort voorgebonden. ‘Het is fijn dat je er bent, het is nogal druk namelijk.’ Ik knik en zie net hoe er een groep van vier mensen – een moeder, vader, kind en oma – komt binnenwandelen. Ik kijk Zotikos met een betekenis volle blik aan.
          ‘Volgens mij wordt het er voorlopig ook niet rustiger op, so... Let's get to work.’ Ik wil weglopen, maar bedenk me dan dat hij me wat had gevraagd. Ik houd daarom mijn pas in en keer me weer naar hem toe. ‘Met mij–er is–,’ ik probeer de juiste woorden te vinden, ‘het gaat wel okay.’ Ik kijk Zotikos aan. ‘Het is wel eens beter gegaan, maar maak je geen zorgen.’ Ik doel hiermee op alles wat er recent is gebeurd, maar ik wil dit niet aan Zotikos vertellen. Ik pak een dienblad. ‘En hoe gaat het met jou?’



    22 • Weerwolf • Kappa-kring • Restaurant • Zotikos

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 18:01 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Zotikos "Timo" Reigan Savas-Green
    “Yet I believe the moon understands what it means to be human... —”


    22 • Werewolf (Rogue) • Restaurant • Astro

    ‘Volgens mij wordt het er voorlopig ook niet rustiger op, so... Let's get to work,' is het eerste wat hij zegt, zonder mijn vraag te beantwoorden. Ik kijk hem lichtelijk verrast aan als hij meteen wil weglopen, maar herstel mijzelf weer en wil hem meteen volgen. Echter blijft hij stilstaan waardoor ik bijna tegen hem aan bots. Snel stap ik naar achter en lichtelijk ongemakkelijk haal ik een hand door mijn haren. ‘Met mij–er is–,’ hij lijkt te moeten zoeken naar het antwoord, ‘het gaat wel okay. Het is wel eens beter gegaan, maar maak je geen zorgen.' Het blijft even stil. 'En hoe gaat het met jou?’ Ik volg zijn voorbeeld en pak ook weer een dienblad waarop ik de bestellingen zet die klaar zijn gemaakt door de kok.
          'Wat is er aan de hand?' vraag ik ondanks het feit dat hij mij verzekerd heeft dat ik mij geen zorgen hoef te maken. 'En met mij gaat het prima. Gewoon moe, ik heb tot nu toe elke dag gewerkt en je weet wel. Het hele inkomen in een nieuwe start vergt veel energie, maar ik heb het vaker gedaan dus ik sla mij er wel doorheen.' Ik glimlach en haal mijn schouders op. 'Het is niet de eerste keer.' Ik laat mijn ogen even over de jongen voor mij heen glijden en iets van bezorgdheid begint er in mij te broeien. Hij ziet er nou niet bepaald heel vrolijk en opgewekt uit. 'Weet je zeker dat het gaat?' vraag ik. Op dat moment krijg ik van de kok op mijn donder, gezien hij niet wil dat zijn eten koud wordt. 'Momentje,' zeg ik en ik loop snel het restaurant in om het eten te serveren. Als ik terug gelopen kom begin ik snel met het tappen van een biertje voor de oude man die aan de tafel helemaal achterin zit.


    "—... Uncertain. Alone. Created by imperfections."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Astro Caelen Atchison



    Ik kijk de jongen na, die haastig het eten wegbrengt en terug komt om bier te tappen voor een oude man. Ik kijk toe hoe hij dit doet, met over elkaar heen geslagen armen, lichtelijk geïrriteerd dat hij er toch over doorgaat, ook al snap ik zijn bezorgdheid. Ik wil alleen liever niet mijn geheim zo op tafel leggen, ‘Yo, leuk weetje, ik ben een weerwolf’. De groep van vier van zonet heeft inmiddels een plaatsje gevonden aan een tafel, dus besluit ik ook in actie te komen. Ik pak vier menu's van de stapel en loop op hun tafeltje af. Iedereen aan de tafel krijgt een menu van mij aangereikt en ik noteer wat ze willen drinken. Een ouder stel aan een andere tafel geeft zijn bestelling door. Op mijn beurt geef ik de bestellingen door aan de keuken en richt me vervolgens weer tot Zotikos,
          ‘Het gaat prima, okay.’ Het komt er veel botter uit dan bedoeld en meteen voel ik me schuldig. Mijn blik verzacht onmiddelijk en ik kijk Zotikos verontschuldigend aan. ‘Sorry... Ik bedoelde–Ik heb het er liever niet over, als dat okay is?’ Ik pers mijn lippen ongemakkelijk op elkaar en speel wat met mijn pen, waarna ik vervolgens een tekeningetje maak op mijn hand. Een halve maan, om precies te zijn. Ik doe het zonder erbij na te denken. Subtiel, Astro. ‘En hoezo een nieuwe start? Wil je het erover hebben?’ Ik kijk weer naar hem op, proberend niet nieuwsgierig te lijken – wat ik wel ben – en leun wat tegen het aanrecht aan.



    22 • Weerwolf • Kappa-kring • Restaurant • Zotikos


    I just caught the wave in your eyes