• Jaaah, OMG vandaag hadden we zo Engels van onze docent en hij is ook Teamleider van leerjaar 3, Dus gister zou er een Heeel groot gevecht komen voor onze school met een andere school omdat een Dom kind van onze school kids van die school op youtube heeft gezet als Bezems van Amsterdam (2kids van mijn school zitten ook in het filmpje, echt super erg)
    dus Politiemannen op paarden waren er en heel veel politieagenten + 1 op de motor, dus onze docenten moesten ook meehelpen om alles op orde te krijgen, dus vandaag verteld me docent dat, en dat het vandaag weer ging gebeuren, OMG ik was snel naar huis gegaan voordat ik erbij betrokken zou raken, Maar ik heb dat filmpje gezien en ben bang dat dat kind ook bij mij zou doen + vriendinnen van me, laatst keek ze me nog vies aan, Me school is zo erg ongerust dat ze de politie bij de hand hebben en ze gaan zelfs Justitie erbij halen, OMG hoe erg.

    Dat moest ik ff vertellen, Oohja voor mensen die niet weten wat Bezems zijn dat is een ander woord voor Hoer, dus Hoeren van Amsterdam, soo erg man

    Kus (H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Wauw.
    Klinkt spectaculair x']

    Ik ben ook ooit door zoiets op youtube gekomen, heb het alleen nooit gezien. Ze gingen ons met mandarijnen bekogelen, en toen waren ze zo stom om zelf in beeld te gaan staan. :3

    & Ik vind het heel triest van dat kind. :]


    blame the bully.

    Wauw.
    Klinkt spectaculair x']


    Ja idd, Maar dat geeft mijn school echt een vette slechte naam =(


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik ben ook ooit door zoiets op youtube gekomen, heb het alleen nooit gezien. Ze gingen ons met mandarijnen bekogelen, en toen waren ze zo stom om zelf in beeld te gaan staan. :3

    & Ik vind het heel triest van dat kind. :]


    Ja ik ook, Like mijn school is meestal nooit zoo bang voor dit soort zaken, maar nu wel, helemaal dat ze Justitie erbij willen halen


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Ja ik ook, Like mijn school is meestal nooit zoo bang voor dit soort zaken, maar nu wel, helemaal dat ze Justitie erbij willen halen

    Nou, ik vind het eigelijk best raar dat jullie dan geen vrij hebben gekregen ofzo, gewoon, om jullie in veiligheid te stellen.


    blame the bully.

    Omgg.. Foking erg man..

    Waar in Amsterdam ligt jouw school dan O.o/-woont ook daar-/

    Waar in Amsterdam ligt jouw school dan O.o/-woont ook daar-/


    in West bij Overtoom daarso, Weet niet of je 1e constantijn huygens straat kent? maar daar is mijn school


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)
    Nou, ik vind het eigelijk best raar dat jullie dan geen vrij hebben gekregen ofzo, gewoon, om jullie in veiligheid te stellen.


    Ja dat vond ik ook x]


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    in West bij Overtoom daarso, Weet niet of je 1e constantijn huygens straat kent? maar daar is mijn school

    Hygens?Is dat je school?Daar rijd ik altijd met de tram om naar school te gaanx'D .Maargoed ik ken het daar dus

    (...)
    Hygens?Is dat je school?Daar rijd ik altijd met de tram om naar school te gaanx'D .Maargoed ik ken het daar dus


    jaah dat is mijn School, Het is een focking klote school,dat moet ik toegeven, waar zit jou school dan?


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    jaah dat is mijn School, Het is een focking klote school,dat moet ik toegeven, waar zit jou school dan?

    Om eerlijk te zijn vind ik Hygens echt te slecht;x.Maar ik zit op het Gerrit van der veen College><.Niet dat die school geweldig is maarja

    (...)
    Om eerlijk te zijn vind ik Hygens echt te slecht;x.Maar ik zit op het Gerrit van der veen College><.Niet dat die school geweldig is maarja


    whaha Okee, die ken ik ook, jaah i know, huygens is very bad maarjaa


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    whaha Okee, die ken ik ook, jaah i know, huygens is very bad maarjaa

    En volgens mij heb ik jou best wel heel erg een keer gezien,of ik vergis me,
    Nouja

    (...)
    En volgens mij heb ik jou best wel heel erg een keer gezien,of ik vergis me,
    Nouja


    Naja het zou eens best kunnen zijn dat je me eens gezien hebt, wel grappig dan x]


    Ice-cream Rockt more than you x3