• De website die ik gebruik voor het uploaden van covers ligt eruit. Daarom wilde ik hun nieuwe suggestie-link gebruiken, maar hoe ik het ook probeer, ik krijg een melding dat de link niet werkt om de foto's aan te passen, hoewel de link gewoon zou moeten werken.
    Bij het proberen van de link bij een nieuw hoofdstuk, werkt deze wel.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Hmm... En als je het via Imgur upload? Gok tenminste dat die t wel doet... Dan zou je kunnen vergelijken of het aan Q ligt of aan die site. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    Hmm... En als je het via Imgur upload? Gok tenminste dat die t wel doet... Dan zou je kunnen vergelijken of het aan Q ligt of aan die site. 😊

    Dat is eigenlijk hetzelfde idee als de andere website die de vorige uploadsite suggereerde, maar voor het gemak even geprobeerd. Werkt ook niet, ik krijg dezelfde melding.

    [ bericht aangepast op 13 april 2018 - 17:25 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    En welke link gebruik je precies?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    En welke link gebruik je precies?

    Oude link - maar .org doet het niet meer.
    Nieuwe link - de .org veranderd in .cc en die werkt wel bij een nieuw hoofdstuk, maar niet bij aanpassen.
    Imgur link - werkt ook, maar ook niet bij aanpassen.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik weet niet goed wat je bedoelt met die .org, maar ik zie het probleem al. Je moet de link van de afbeelding doorgeven. Nu geef je de link van de website waar de afbeelding opstaat. Je herkent zo'n link aan .jpg op het einde. Je ziet aan de eerste link dat er .jpg op het einde staat. Bij de andere 2 niet. Dus Q herkent het ook niet als een afbeelding. ^^

    Gebruik eens een van deze 2 linken? Ik ben naar de afbeeldingpagina gegaan.
    https://s10.postimg.cc/3oref4u49/Hiemal_02.jpg
    https://i.imgur.com/tJeAoIw.jpg


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik weet niet goed wat je bedoelt met die .org, maar ik zie het probleem al. Je moet de link van de afbeelding doorgeven. Nu geef je de link van de website waar de afbeelding opstaat. Je herkent zo'n link aan .jpg op het einde. Je ziet aan de eerste link dat er .jpg op het einde staat. Bij de andere 2 niet. Dus Q herkent het ook niet als een afbeelding. ^^

    Gebruik eens een van deze 2 linken? Ik ben naar de afbeeldingpagina gegaan.
    https://s10.postimg.cc/3oref4u49/Hiemal_02.jpg
    https://i.imgur.com/tJeAoIw.jpg

    Bij alle drie eindigt de link op .jpg, jij geeft precies dezelfde links als die ik geplaatst heb, dus de afbeeldingen zijn nog steeds niet aan te passen.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Bij alle drie eindigt de link op .jpg, jij geeft precies dezelfde links als die ik geplaatst heb, dus de afbeeldingen zijn nog steeds niet aan te passen.

    Wat vreemd. Toen ik op jouw linkjes klikte, kwam ik niet op de directe link uit zoals bij mij. Hmm.

    Dan vrees ik dat ik zo snel niet weet waar de fout ligt.

    Is het mogelijk om misschien een screenshot te maken van de pagina die je invult en dan van de pagina die je krijgt als het niet lukt?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Wat vreemd. Toen ik op jouw linkjes klikte, kwam ik niet op de directe link uit zoals bij mij. Hmm.

    Dan vrees ik dat ik zo snel niet weet waar de fout ligt.

    Is het mogelijk om misschien een screenshot te maken van de pagina die je invult en dan van de pagina die je krijgt als het niet lukt?

    Nieuw hoofdstuk.
    Klopt niet.

    [ bericht aangepast op 13 april 2018 - 18:06 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Nieuw hoofdstuk.
    Klopt niet.

    Vergeet ik te melden, als ik die link bij een nieuw hoofdstuk plaats (eerste plaatje), lukt het dus wel.
    Met diezelfde link aanpassen niet.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik ga het doorgeven via onze klachten/suggestiesysteem voor Rutger.

    Tenzij een andere mod ofzo het probleem nog ziet ofzo. Maar ik ga het in ieder geval nu al op de lijst zetten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ga het doorgeven via onze klachten/suggestiesysteem voor Rutger.

    Tenzij een andere mod ofzo het probleem nog ziet ofzo. Maar ik ga het in ieder geval nu al op de lijst zetten.

    Ontzettend bedankt!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Is hier al meer over bekend?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik heb dit probleem ook echt al maanden. Telkens ik het plaatje van een hoofdstuk wil veranderen, moet ik een nieuw hoofdstuk aanmaken omdat ik altijd de melding krijg dat de link niet klopt (zelfs als ik uiteindelijk terug het originele plaatje wil gebruiken).


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Ik heb dit probleem ook echt al maanden. Telkens ik het plaatje van een hoofdstuk wil veranderen, moet ik een nieuw hoofdstuk aanmaken omdat ik altijd de melding krijg dat de link niet klopt (zelfs als ik uiteindelijk terug het originele plaatje wil gebruiken).

    Oh, ik ben dus niet de enige!
    Ik ben eerlijk gezegd ook niet van plan om tientallen hoofdstukken opnieuw te gaan uploaden. Al mijn lezers zien mij al aankomen, haha.


    Looove your profile picture! <3


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Oh, ik ben dus niet de enige!
    Ik ben eerlijk gezegd ook niet van plan om tientallen hoofdstukken opnieuw te gaan uploaden. Al mijn lezers zien mij al aankomen, haha.


    Looove your profile picture! <3


    thaaaanks


    Ik doe het wel enkel bij nog inactieve hoofdstukken (stel je voor anders haha) omdat ik soms nadat ik een hoofdstuk voor de zoveelste keer heb nagekeken vlak voor het activeren toch nog een andere afbeelding wil. (;


    The soul needs autumn.