• En ik ben dik verbrand want ik vergeet altijd zonnebrand op te doen. Wat hebben jullie vandaag allemaal met dit weer gedaan?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    He bah, da's dan wel een nadeel aan dit weer. Voorheen verbrandde ik ook heel erg, maar door mezelf eerder aan de zon te laten wennen met langzaam opbouwen is dat iets minder erg geworden.

    Ik heb gewerkt, rijles gehad en mijn rijexamen aangevraagd (:


    26 - 02 - '16

    Jaa! Gelukkig vielen er twee lesuren uit, anders had ik achter een computer moeten zitten en liedjes componeren. Nu zit ik in de tuin te chillen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Flink geshopt. Zo wit als een A4'tje, maar niks verkleurd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben te voet naar school gegaan (lekker een half uurtje door de zon wandelen) en ik heb in een impulsieve bui overheerlijke druiven gekocht, omdat ik daar zin in had :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb een zonallergie, dus ik blijf liever binnen :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    *kruipt huilend bij Trump op schoot*

    [ bericht aangepast op 18 april 2018 - 15:20 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind 20 graden al genoeg, dus met deze 26 blijf ik liever binnen lol :9~


    oi, suzy

    Ik staar melancholisch naar buiten, wetende dat ik moet studeren en dat dat buiten dramatisch is met mijn laptop. Basically the struggle of every summer. Maar ik ben sterk. I got this. Nog vijf uur doorbijten.


    She's imperfect but she tries

    Lekker gewerkt :')
    en dat ben ik nog aan het doen.
    Gelukkig kan ik er over 3 kwartier van genieten!!


    Life is a beautiful struggle

    Ik viel in slaap op de schommelbank. In de schaduw dan wel, maar hé, ik was toch buiten :Y)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Buiten mijn Gryffindor zwaard zilver spuiten. Kan perfect met dit weer. Zo chill ^^


    At the end we're all cursed

    Ik vind niet zo’n supergeweldig weer tbh (‘: Ik krijg altijd ontzettend veel hoofdpijn van deze temperatuur dus ik schuil liever binnen. Sad.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Gewerkt vandaag en momenteel zo blij aan het zijn met de twee leuke vacatures die ik heb gevonden. Dus als het lukt op een van de twee solliciteren en dan hopen dat ze niet nog 20 sollicitaties binnen krijgen.


    Physics is awesome

    Ik heb een boek gelezen een twee verstandskiezen eruit gehaald bij de kaakchirurg. En nu zit ik te wachten tot ik weer gevoel heb en kan eten :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Gister ben ik lichtjes op een paar plekken verbrand maar hebb toen van half 1 tot 5 in de brandende zon gelegen om voor te bruinen.

    Vandaag vond ik het te warm in de zon en moest ik werken dus lekker in de schaduw en alle kids in hun onderbroekjes met bakken water spelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan