• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- SpringRose/Eline
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne




    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Mainnn topiekssss]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Mijn topics]


    I can't define who I am.

    [mijn topics]


    When you believe your dreams come true

    Nala
    Ik trek me dan weer zacht terug en glimlach naar hem.
    "Dan ga ik nu even mijn koffers naar boven sleuren, denk ik." Pff, dit zou nog vermoeiend worden.
    "Ik kan ze moeilijk hier onderaan de trap laten staan." grinnikte ik licht. Natuurlijk was ik nog steeds bezorgd, maar ik had het uit mijn gedachten gezet. Ik kon daar nu niet aan denken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mijn topics
    en is het Elena? Zoveel keuzes...]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Ze zegt niks -,-']


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Mijn laatste post}

    Michelle
    Snel poets ik de laatste restjes vuil van Allegro's vacht af en krab ik zijn hoeven uit. Dan leg ik heel voorzichtig het zadel op zijn rug. Zo rustig mogelijk trek ik de singel aan, gaatje voor gaatje. Als alles goed ligt doe ik zijn beschermers om, ik vind het namelijk een prettiger idee dat hij bescherming heeft bij zo'n lange rit. Zeker omdat hij ook geen drie meer is. Ik streel hem over zijn hals als ik het halster om zijn nek hang, zo staat hij nog steeds vast, maar zijn hoofd is vrij. Voorzichtig breng ik het bit in zijn mond en ik geef hem een kusje op zijn kaak als hij het gelijk toestaat. Snel maak ik alle riempjes vast en ik controleer de lengte van de beugels nog eens. Dan zet ik mijn cap op en doe ik mijn chaps om. Dan haal ik het halster van zijn hals af en glimlach ik naar Sanne.
    'Ik ben ook klaar om te gaan!' Vrolijkheid kleurt mijn wereld, ik heb zo'n zin om weer te gaan rijden!
    'Oh, shit, we moeten nog een briefje schrijven!' roep ik ineens uit. Ik bind Allegro met zijn teugels aan de paal vast en race naar de zadelkamer. Daar pak ik pen en papier.
    Lieve Vintain en Nala,
    Sanne en ik zijn alvast op weg naar het dorp. Jullie kunnen ons achterna komen als jullie dat willen. De route is simpel, je moet gewoon de rivier volgen die vlak achter de weides begint. Hij eindigd in het stadje, wij gaan langs bij de supermarkt en de ruitersport zaak. Ik heb mijn mobiel bij me, dus jullie kunnen me altijd bellen.
    xx Michelle
    Als het briefje klaar is hol ik naar het huis en ik hang het op de deurklink zodat het goed zichtbaar is wanneer ze de deur willen sluiten. Dan ren ik weer terug naar de stallen.
    'Zo, nu kunnen we echt gaan,' zeg ik stralend tegen Sanne.

    {Ik denk dat Vintain het idd goed bedoeld, maar het gwn heel onhandig uit (heel erg onhandig ^^) Nala komt er vroeg of laat toch wel achter en dan beter nu dan over een week... Maar ja, het zorgt wel voor meer spanning in het verhaal ^^
    Ik vind trouwens dat Luna terug moet komen :c}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    'Oké,' knik ik. Ik voel me een beetje rot en heb geen zin om haar met haar koffers te helpen, hoe ongalant dat ook is. Ik ga naar het enige meisje toe wiens gezelschap ik nu heel erg op prijs zou stellen: Blue.
    Als ik de voordeur sluit zie ik een briefje hangen. Michelle en Sanne zijn naar het dorp... Aan de ene kant heb ik veel zin in een buitenrit, maar het zou lullig zijn als ik Nala niet zou vragen. Te paard had ik weinig aan mijn kiss-skills en misschien zou er dan weer een vreselijk awkward gesprek ontstaan... Toch besluit ik haar te roepen. Ik wil haar niet alleen achterlaten, en dat zou sowieso nogal verdacht zijn. Zuchtend haal ik mijn hand door mijn haar. 'Nala?' roep ik nadat ik de deur weer open heb gedaan.


    I can't define who I am.

    [Awwwh, wat is Blue eigenlijk een schatje ^^
    Ik moest ff in de story controleren of het je paard was of een tip over het meisje XD Ghehehe ^^
    En Nala kan niet rijden, dus ze zal achterop moeten XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahahaha, jullie willen het echt graag weten hé... VOORAL JIJ NOA]


    I can't define who I am.

    [Ohja, ze kan het geloof ik wel, nou ja ze heeft 1 rijles gehad hahah]


    I can't define who I am.

    [Ghehe, ik voel me aangesproken :Y)
    Maar om eerlijk te zijn.. JA!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik stond net met een koffer in mijn hand, toen ik Vintain hoorde roepen. Ik liet de koffer vallen en ging naar hem toe.
    "Ja?" vroeg ik nieuwsgierig.
    Ik was blij met het klein beetje uitstel dat ik had van die loodzware koffers naar boven te sleuren. Ik bleef hem vragend aankijken, terwijl ik zacht moest lachen omdat ik me voorstelde hoe ik er nu uitzag.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nouuww, reageeer XD Dan zijn die verdoemde twee uur eerder om x) En dan moet ik sws nog een leuk moment uitzoeken om Luna aan te laten komen]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Vintain
    Nala komt razend snel naar me toe en ik vraag me af hoe ze het in godsnaam voor elkaar heeft gekregen. Ik reik haar het briefje toe. 'Zullen we naar ze toegaan? Sinds ik hier ben ben ik nog geen een keer het terrein afgeweest... Daar moeten we verandering in brengen,' zeg ik, en probeer vooral niet een ander onderwerp aan sprake te brengen.


    I can't define who I am.