• T h e      1 0 0      -      T h e      N e w      S t a r t

    Het verhaal
    De serie gaat over een groep van 100 jongeren die vanaf een ruimteschip, the Ark, naar aarde worden gestuurd. Al ongeveer 100 jaar geleden is de wereld vergaan en niet-leefbaar verklaard. Ze sturen een groep jongeren 100 jaar later naar de aarde om te kijken of de aarde weer leefbaar is. Dit wordt er gedaan omdat de zuurstof en voedsel op het schip opraakt.
    Al meteen de eerste dagen raken de jongeren in gevecht met de zogeheten: Grounders. Zijn wonen van origine al op aarde en hebben een eigen taal en eigen manier van leven. Ze spreken wel Engels, maar houden het liever bij hun eigen taal.
    Nu is er nog een derde groep naar boven gekomen, die oorlog hebben verklaard aan de jongeren van de Ark.Dit zijn de zogeheten 'Mountain Men'. De jongeren hebben na maanden van overleven op de grond al aardig wat vechtskills opgedaan, dus weten wel hoe ze van zich af moeten bijten.
    Een paar van de jongeren hebben zich bij de Grounders gevoegd. Dankzij deze jongeren wordt er een alliantie gevormd met de Grounders en proberen de jongeren van de Ark zich te verdedigen om andere mensen uit het ondergrondse gebouw te redden van de 'Mountain Men'. Op the Ark zijn er ook problemen ontstaan, waardoor er scherpe beslissingen zijn genomen. Er kwam ene groot tekort aan eten, drinken en zuurstof. Alle mensen waren gedwongen te evacueren en met het schip naar de aarde toe te gaan..

    Wie zal er overleven en wie zal zich voegen bij de doden die al zijn ontstaan?


    Regels
    • De gebruikelijke regels van Quizlet
    • Hou je aan het limiet van 200 woorden (mag ook meer zijn)
    • Je hebt maximaal 5 dagen om je rol in te leveren. (Deze regel is er zodat mensen er niet te lang over doen)
    • Bestuur de rol van een ander niet tenzij je toestemming hebt. Vermeldt dit ook onderaan je post i.v.m. verwarring
    • Ga geen ruzie maken. Ik haat ruzie en als je iemand niet mag, prima, maar vecht dat lekker in een dm uit ofzo.
    • Maar natuurlijk boven dat alles, heb veel plezier!



    Rollen
    The 100:
    Meiden:
    •
    •
    •

    Jongens:
    •
    •
    •

    Grounders:
    Meiden:
    • GERESERVEERD VOOR OneHeda
    •
    •

    Jongens:
    •
    •
    •

    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd: (Liefst 18+)
    Clan: (Grounders of van The Ark)
    Wapen van voorkeur:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: (Dit kan gaan om de misdaden die je hebt begaan (de jongeren van the Ark zijn allemaal naar aarde gestuurd omdat ze een daad hebben begaan) maar kan ook om keuzes zijn waarom je personage van the 100 juist weg is gegaan.
    Extra informatie:

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 12:27 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    vraagje:

    Is er al een leider van Trikru? (Lexa die niet gespeeld wordt?)
    Of is er geen en misschien nog een nodig? :Y)


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    vraagje:

    Is er al een leider van Trikru? (Lexa die niet gespeeld wordt?)
    Of is er geen en misschien nog een nodig? :Y)


    Uh ik had daar nog niet echt een idee over X"D
    Want volgens mij heeft elke clan wel een leider en is de Commander de overkoepelende leider.

    Voor mijn char had ik ook een idee om haar Nightblood te laten zijn, maar dat vind ik altijd zo typisch voor de mensen die de topic maken, die willen meteen voor leading role gaan en ik wil niet te claimerig zijn enzo


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    OneHeda schreef:
    (...)

    Uh ik had daar nog niet echt een idee over X"D
    Want volgens mij heeft elke clan wel een leider en is de Commander de overkoepelende leider.

    Voor mijn char had ik ook een idee om haar Nightblood te laten zijn, maar dat vind ik altijd zo typisch voor de mensen die de topic maken, die willen meteen voor leading role gaan en ik wil niet te claimerig zijn enzo


    Als in dat iedere clan een chief heeft (Indra onder Lexa)?
    Ik zou mijn character op zich wel een leidende rol willen geven als dat kan c: hoeft niet per se hoor


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Als in dat iedere clan een chief heeft (Indra onder Lexa)?
    Ik zou mijn character op zich wel een leidende rol willen geven als dat kan c: hoeft niet per se hoor


    (Ja want volgens mij is Indra de Second van Lexa. Zoals Octavia de Second van Indra was.)
    Hehe uhm misschien dat je char een Second is van de chief? Aangezien het meer om jongeren gaat, dus dat ze nog niet echt alles weten.
    Dan wordt jou char de volgende chief van haar clan als de chief dood is.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    OneHeda schreef:
    (...)

    (Ja want volgens mij is Indra de Second van Lexa. Zoals Octavia de Second van Indra was.)
    Hehe uhm misschien dat je char een Second is van de chief? Aangezien het meer om jongeren gaat, dus dat ze nog niet echt alles weten.
    Dan wordt jou char de volgende chief van haar clan als de chief dood is.


    Ik weet niet of een Warrior ook een second zou kunnen zijn? Ik weet niet helemaal goed of een semi-leidinggevende functie (ook gewoon leidinggevend daarom twijfel ik ook nog hehe) gepast is voor mijn character hmmm


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Ik weet niet of een Warrior ook een second zou kunnen zijn? Ik weet niet helemaal goed of een semi-leidinggevende functie (ook gewoon leidinggevend daarom twijfel ik ook nog hehe) gepast is voor mijn character hmmm


    Octavia is ook Second geworden, dus ik denk dat het met een warrior ook wel kan (:
    (Kijk maar wat er bij je character past ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    OneHeda schreef:
    (...)

    Octavia is ook Second geworden, dus ik denk dat het met een warrior ook wel kan (:
    (Kijk maar wat er bij je character past ^-^


    Een beetje een aggressive lone wolf wordt het denk ik lmao


    how dare you speak of grace

    Ik twijfel om nog een Grounder te nemen. Hmmmm


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trishanakru schreef:
    (...)

    Ik weet niet zeker of de Arkers en Grounders elkaar kennen maar als ze elkaar wel al kennen heb ik Aleksia voor je (:


    Ik weet niet of het in de rpg al het geval is, dus zodra we daar antwoord op hebben ga ik je rol lezen :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Fleimkepa schreef:
    Ik twijfel om nog een Grounder te nemen. Hmmmm


    Ik hou je niet tegen :D ik heb zelf een mannelijke Grounder erbij genomen. Weet alleen het model ervoor nog niet x.x


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Granian schreef:
    (...)

    Ik weet niet of het in de rpg al het geval is, dus zodra we daar antwoord op hebben ga ik je rol lezen :3


    Hehe ik denk dat het geen probleem is als de Grounders en de Arkers elkaar al kennen. In seizoen 3 gebeurt ook al een heleboel omtrent van dat, dus in ons verhaal kan het prima (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Iemand enig intresse voor een relatie met Aleksia? Zowel positief als negatief is welkom.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik probeer vandaag of morgen mijn rol af te maken en dan kan ik naar relaties gaan kijken (:


    how dare you speak of grace

    Trishanakru schreef:
    Iemand enig intresse voor een relatie met Aleksia? Zowel positief als negatief is welkom.


    Heb je eventueel een ideetje voor Aleksia en Alex? Die K en X moeten we wel even goed in de gaten gaan houden --' maybe ga ik nog voor een name change


    We've lived in the shadows for far too long.

    Granian schreef:
    (...)

    Heb je eventueel een ideetje voor Aleksia en Alex? Die K en X moeten we wel even goed in de gaten gaan houden --' maybe ga ik nog voor een name change


    Ik moet Alex haar rol nog lezen, heb jij al een idee?

    EDIT: Aleksia zou Alex sowieso mogen, ik weet alleen niet hoe Alex over Aleksia denkt.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 20:12 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina