• Ik ben wel benieuwd hoe jullie verhalen beginnen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    De beginzin van mijn huidige manuscript, Godenbloed:

    Ramóns voetstappen galmden tussen de met geel en rood beschilderde muren van de gang terwijl hij zich naar het ceremoniële plein haastte.

    Niet echt een zin dat je zegt wauw haha


    Every villain is a hero in his own mind.

    Momenteel: De zomer was die dag officieel begonnen en toch viel de regen met bakken uit de lucht.

    Al ben ik zeker dat hij nog zo'n 20 keer gaat veranderen :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn beginzin is echt altijd een van de meest prutzinnen in het stuk :')
    Maar van mijn huidige project:

    Grantaire was nothing special on this ship.

    Dus eh, tja :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Haha mooi hoe uiteenlopend het allemaal is. xD

    Dit is de beginzin van de fanfic waar ik nu aan schrijf (jep ik doe altijd van alles door elkaar, deze ga ik herwerken tot een OP als ie af is :3)

    Juice knipperde even met zijn ogen toen hij zijn slaapkamer uitliep en recht tegen Skye’s strakke billen aankeek.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ben voor NaNoWriMo weer eens bezig met het herschrijven van één van mijn eerste werken... Waaraan ik al vijftien keer eerder overnieuw begonnen ben, dus de zin gaat waarschijnlijk wel weer veranderen.
    De zin;

    Een uitgeputte zucht ontsnapte me terwijl ik met mijn vingers mijn nek masseerde om de opgebouwde stijfheid van de dag eruit te krijgen.


    Credendo Vides

    het is misschien wat ironisch dat haar ouders haar zouden beschrijven als de zon.

    maar ik ben er niet tevreden over dus waarschijnlijk is deze zin morgen anders :)


    because i knew you, i have been changed for good

    SPICA schreef:
    het is misschien wat ironisch dat haar ouders haar zouden beschrijven als de zon.

    maar ik ben er niet tevreden over dus waarschijnlijk is deze zin morgen anders :)


    Noooo, ik vind deze zin fantastisch!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Noooo, ik vind deze zin fantastisch!
    haha thanks (blush) maar ik heb het idee dat-ie niet lekker loopt ;A; waarom is schrijven moeilijk


    because i knew you, i have been changed for good

    Heb je ook wel het gevoel dat het leven meer is?

    Uit de inleiding van Back from After life. Doet dit jaar niet mee met NoNoWriMo, maar wel met de wedstrijd van Wattpad.

    ik had gisternacht ineens een idee wat ik moest uitschrijven om het te kunnen processen, dus daarvan is de openingszin nu:

    Er zijn twee dingen die ze zeker weet: zo lang ze in deze kamer zit, is ze nog niet dood; en zo lang ze niet uit deze kamer wordt gehaald, hebben ze nog iets aan haar.


    because i knew you, i have been changed for good

    "Stilte sprak wanneer alle woorden tekortschoten"


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Het risico van zes jongeren adopteren en die tot huurmoordenaars opleiden, was dat je zelf eens het loodje legde.

    De beginzin van een nog naamloos manuscript waar ik met een vriendin aan schrijf.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Knowing things I should not know is the only power I have.'


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Nanor schreef:
    'Knowing things I should not know is the only power I have.'

    Oeh I love it <3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Het risico van zes jongeren adopteren en die tot huurmoordenaars opleiden, was dat je zelf eens het loodje legde.

    De beginzin van een nog naamloos manuscript waar ik met een vriendin aan schrijf.


    omg dat klinkt veel belovend :)


    SIC | PARVIS | MAGNA