• ohjeetje -sprakeloos- =/. Weetje het heel zeker..?


    I don't need words to feel those lips.

    Als je springt komen je dromen nooit uit:
    Ga je nooit trouwen
    Krijg je geen man
    Geen kinderen
    Geen liefde
    Geen kleinkinderen
    Of alles wat je ook maar wilt.

    Je moet het leren, je moet leren leven. Als je bij ieder tegenslagje nog dieper de put in valt, kom je er nooit meer uit. Je moet leren hoe je alles beter kan maken, je moet leren dat het leven iets is om voor te vechten. Geloof me.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Als je springt komen je dromen nooit uit:
    Ga je nooit trouwen
    Krijg je geen man
    Geen kinderen
    Geen liefde
    Geen kleinkinderen
    Of alles wat je ook maar wilt.

    Je moet het leren, je moet leren leven. Als je bij ieder tegenslagje nog dieper de put in valt, kom je er nooit meer uit. Je moet leren hoe je alles beter kan maken, je moet leren dat het leven iets is om voor te vechten. Geloof me.

    Sluit ik me bij aan.
    Je hebt nog een heeel leven voor je!
    en omdat het nu tegenzit. Beteknd dat dat je heel je toekomst maar moet opgeven?!


    Dunno ><

    OK HUNZEL hier spreekt Annelies.
    Lieve schat, wijheben het allemaal wel is zwaar ofsoo en denken adan; 'Waarom nog leven als alles toch tegengaat?' Maar bedenk dan alle leuke dingen dieje al hebt meegemaakt en bedenk hoeveel mensen er niet van je houden. Kijk maar alleen al naar je moeder en vader. Misschien zijn ze soms in jouw ogen 'slechte' ouders maar ze zien je doodgraag. Geloof me, er zijn duizende betere maniere om t op te lossen. Denk maar aan dit voorbeeld: School: Als je ht daar moeilijk mee hebt, maak dan een planning en doe nuit alls op de laatste avond. You only have 1 life. Live it!

    niet doen! je bent echt een hele leuke meid;)
    en als er iets is kun ja altijd bij mij aankomen kloppen ;)
    xXx


    i like cookies :Y)