• Heey,,

    kheb een vraagje:

    Wat vonden jullie van tokio hotel toen jullie hun voor het eerst zagen?

    Ik zag ze voor het eerst op tv en dacht dat Bill een meisje was :$ Maar toen haalde ik de Joepie erbij en zag dat hij dus een jongen was. En na 3 keer het liedje te beluisteren was ik fan ^^

    Ik vond ze cool omdat ze er anders uitzien dan anderen, en de muziek vond ik ook metteen al leuk xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Eerst dacht ik bij Bill van 'is dat nu een jongen of een meisje?' toen kwam ik er dus achter dat hij een jongen was en ik vond het wel stoer dat hij zich zo durfde te kleden enz. En de muziek vond ik gelijk goed xD

    'k dacht eerst dat bill een meisje was :$
    'k dacht eerst dat tom & georg twind waren :$
    k vond ze ook ni van het eerste moment goed
    pas wanneer ready set go uitkwam ben ik opzoek werk gaan doen over hun .

    ik vond Bill een Travestiet:P
    me Die nagelak enz, echt ne Weirdo
    MA drna heb ik hun gegoogled & bn ik verslaafd graakt aan hun:P
    xx


    everybody needs a song.

    Ik vondt ze een beetje vreemd,

    ik vond bill ook een beetje travestiet

    Maar eigenlijk zij ze gewoon vet lekker ^^


    I'll take you to another world

    Ach, ik weet niet meer wat ik dacht, maar ik vond Bill niet echt een meisje, volgens mij. Maar ik vond Gustav in het begin gewoon al de leukste.. :)

    Ik vond Bill vaag.
    Ik zag schrei als eerst, en ik d8 wat is dit? ik vond Bill geen meid, en ook geen manwijf (: maar toen ik later durch den monson hoorde, toen vond ik Bill leuker toen dat ik hem voor het eerst zag in Schrei. >,< nu is schrei 1 van me lievelings nummers. =D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Toen Ik Het Liedje Monsoon Voor Het Eerste Hoorde Dacht Ik Dat Het Meisjes Waren ! XD Nu Vind Ik Da Helemaal Niej Meer !

    geen idee meer 0.o

    ik uh.. dacht niet echt veel..
    ik zag ze uberhaupt niet eens bij de clip van Schrei!! omdat het slecht te zien is op Youtube =$
    en toen ik Monsoon voor eht eerst zag dacht ik: náh, niet mijn soort musiek. En ik luisterde er ook neit meer naar


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb Bill nooit een meisje gevonden, ik dacht: Wtf! die gast heeft raar haar!
    En de muziek vond ik saai [was monsoon] maar toen ready set go hoorde heb ik meer opgezcoht en was ik binne een dag fan(A)


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Ha! Die is goed xD Ik ga hier een eerlijk antwoord neerzetten xD :P En daarna ga ik heel hard lachen :)
    Toen ik ze voor het eerste zag, dacht ik: 'crisis! Verveelden ze zich op vrijdagavond ofzo?'
    Toen ik ze voor het eerst hoorde *Das heel wat anders* dacht ik: 'Heaven is holding a party on earth! And I'm their special guest.'
    Ofwel: twee totaal verschillende meningen over dezelfde band :P Ik heb ze maar oppervlakkig bekeken, want daarna moest ik meteen naar school. Maar toen 's middags ging ik ze beter bekijken en ik vond ze er eigenlijk wel stoer uit zien. Vooral Bill: das weer eens wat anders. En een periode van geen aandacht geven aan Tokio Hotel en toen, 14 juni 2006, was ik totaal overstag. :) En sindsdien ben ik fan, van zowel muziek *dat vooral* als van hun vier totaal verschillende stijlen *vindt dat stoer ^^*

    Goh, wat kan ik lullen xD

    Ik vond Bill niet echt op een meisje lijken ofzo xD Ik vond ze wel cool denk ik ^^ Alleen dat gaf ik toen niet toe want iedereen zei dat ie een meisje was enzo (lerares Duits liet foto zien van TH)
    Maar goed, toen ik tmf keek zag ik daar rechtsbovenin 'Tokio Hotel, Monsoon' staan, en toen dacht ik letterlijk: Dat word wat xD maar ik raakte verlaafd aan het liedje en ook aan de band en toen werd ik fan (A)
    Zozo, ze zijn iig super :D


    Twincest Dominated our world. x'3

    ehm.. ff denken, het was bij DDM en ik dacht: wat een ukkiesXD bleek later dat ze 4< jaar ouder zijnXD


    I am an idiot, I move.