• Heey,,

    kheb een vraagje:

    Wat vonden jullie van tokio hotel toen jullie hun voor het eerst zagen?

    ik was op youtube en bij being watched now stond monsoon. ik dacht direct echt zo WOOOOOW die zijn haaaaaaar! :D klikkeklikkeklike joh! der komt nog wel een heel raar verhaal achter en ik was ook wel effe in shock maja, das de vraag ni eh :D

    supah cute(L)(L)(L)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    ik keek voor het eerst naar tom op me computer scherm ik zo : OMG WAT EEN CUTIE ^^ tja.. na wat zoeken op internet en luisteren van hun muziek.. ben ik fan geworden =)

    nou, ik dacht gewoon, woo vet man een coole band, en niet echt van omg is dat een meisje, dat vroeg ik me later pas af.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Bij Bill heeft het lang geduurd voor ik vond dat hij iets had maar van het moment dat ik Tom zag , ik was meteen verkocht XD

    Wil je dat echt weten?
    Ik moest er niets van weten, en vond Bill eng.
    Ze waren ook nog eens duits! Nounou dat moest wel heel wat zijn.


    I recycle my thoughts.

    ik vond bill een meisje , voor een week ofzo ,en toen ging ik op youtube andere liedjes luisteren die ik wél goed vond, en toen BOEM was ik fan xD , want monsoon vind ik niet leuk.. xD


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Ik dacht dat Bill homo was :(
    en ik vond hun kledingstijl nergens op slaan, maar toen ik naar hun muziek ging luisteren, was ik verkocht.en nu vind ik hun kledingstijl prachtig (Y)

    Ik dacht:
    OMG wat krijgen we nu weer?!
    Wat über cool dat die mensen zich zo kleden!


    Träume sind wirklich!!

    Eerst dacht ik dat Bill een meisje was, maar dat kwam ook doordat zijn stem was veranderd.


    Think before you act.

    Lelyk , maar de muziek vond ik gooed ^^

    Ik heb eigenlijk nooit gedacht dat Bill een meisje was om eerlijk te zijn... Ik vond hem vanaf de eerste keer gewoon.. dan ben ik Fan geworden.. en verliefd op Bill xD:9~

    Ik vond Bill gewoon mooi en hij had raar haar Haha..!! XD NU VIND ik HEM DE MOOISTE JONGEN OP AARDE ^^ =)
    Xxx


    I changed.

    ik dacht: (yeah)Wat een Coole mensen.. ik durf te wedden dat ze duitsers zijn.. ik opzoeken.. :|:O het zijn echt duitsers xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zag eerst Schrei op tv, de muziek vond ik vet alleen ik had de band nog niet goed gezien.
    Later hoorde ik weer een nummer van th op iemands telefoon, durch den monsun volgens mij:P en liet diegene een foto zien en ja ik was meteen verkocht toen ik Bill zag(H) ik vond Bill meteen leuk en de rest ook:P


    bla bla bla

    raar Oo
    en ik vond tom lijke op mn ex me dreadlocks Oo