• Heey,,

    kheb een vraagje:

    Wat vonden jullie van tokio hotel toen jullie hun voor het eerst zagen?

    Bill vond ik 'vet cool' ofzo :'D
    En ik vond Tom net een wijf. O.O Ja serieus, en niet anderom.
    Ik vond het ook zo'n achterlijke naam, maar de tweede keer dat ik ze zag was ik al om.

    Uhm.. Wel leuk, niet super.. Het kon ermee door^^


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    ff denke.. xP
    schattig.. volgens my xP << ja ik ben raar ik weet het xD
    & toen hadk ik het lekker opgegoogled en toen fan geworden << maar pas naar 1 jaar ofzo posters en alles op gehangen omdak bang was dat mensen me niet meet zouden accepteren << klink stom want later hadk hele gang wannabe fans achter me aan xP


    We can only learn to love by loving.

    Ik vond Bill gelijk het leukst!
    Zijn stylenzow....
    Euhm....Monsoon vond ik eerst saai...
    Maar toen ging ik meer opzoeken enzo, en toen was ik fan...(A)

    ik vond ze moooi (H)(H)(H)

    Ik wilde er niets van weten =D


    I recycle my thoughts.

    ik dacht eerst dat bill en tom meisjes waren (jah ik ben niet origineel xD) maar toen ik het in de joepie las niet meer. Ik vond hun liedjes echt keigaaf


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Tom is ghaail XD
    ik zag ze trouwens voor het eerst 1 januari 2006 (baby)


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Ik dacht dat wijf heeft een mannenstem wat een kutmuziek en toen zette ik de tv op een ander net:$:$:$:$ nu niet meer hoor SORRY BILL DAT IK ZO OVER JE DACHT


    Sick and tired of needing your affaction

    Ik dacht:Wow.. Wat heeft Tom lang haar!
    En toen zag ik Bill en dacht: Wat heeft die raar haar XD


    It's all for you, my butterfly.

    ik denk te weinig daarvoor:P
    maar ik weet nogwel dat ik zoon filmpje op youtube zag met allemaal melige foto's dat was de 'eerste ontmoeting'
    en pas later ben ik erachter gekomen dat tom en bill twins zijn

    Hier komt mijn verhaal


    Ik zag hub voor het eerst met hun clip 'Monsoon' op TMF en dacht van : OMG! Isdat een jongen of een meisje :P
    Als ie een jongen is is ie homo dat zie je zo.
    Gadver!
    Dat ie z'n nagels lak enzoo!
    En die andere jongens zien er ook niet al te mooi uit.
    Ik bedoel, die ene met z'n bruine lange haren is ook precies homo, die met z'n dreads is een mislukte hip-hopper en die andere met z'n blonde haar die is gewoon een seut -_-'.
    En dan zei ik dat zo tegen m'n oudere zus en samen hebben we Th zitten uitschelde en uitlacen...


    Maar nu dus niet meer :D

    ILoveThem(H)

    xxx

    Mijn vriendin was eerst fan, ik kende ze nog niet, toen heeft ze me liedjes laten luisteren op haar ipod en toen vond ik het wel leuk, en toen heb ik later zelf geluisterd en toen vond ik het nog leuker en nu ben ik al bijna een jaar fan =)


    Tremaine <3

    ik vond ze meteen al leuk

    ik krijg kriebels,van Bill's stem! elke keer als ik het liedje monsoon hoorde [dat was niet de eerste keer,maar toen werden ze 'bekend' bij ons ] en nog,elke keer als ik monsoon of durch den monsun hoor,krijg ik kriebels,en.. ik ben niet eens voor Bill xD maar in monsoon,klinkt zijn stem zo mooi,[anders ook hoor,maar daar is het nét iets anders] ik ben zo wat verliefd op Bills-monsoon-gezang xD


    And all the girls in the front row scream your name.