• The Slyffirapuf, sommige van jullie kennen dit fantastische Harry Potter-magazine misschien wel. Maar diegene die het kennen, zullen ook wel gemerkt hebben dat het ondertussen al een tijdje stil ligt...
    De andere drie redactieleden van The Slyffirapuf zijn ermee gestopt, maar omdat ik dit geweldige idee niet wil stopzetten zoek ik nieuwe redactieleden. Ikzelf wil, in tegenstelling tot vroeger, nu Ravenclaw op mij nemen en Hufflepuff achter mij laten.


    Wat ik zoek is dus:
    Een schrij(v)(fst)er voor Hufflepuff:
    Mensen met interesse: Meraki / Rantipole


    Een schrij(v)(fst)er voor Slytherin:
    Interesse: Ditto / Olive / HedwigDeUil


    Een schrij(v)(fst)er voor Gryffindor:
    Interesse: Stormfly



    Wat meer info over je "job":

    Het is eigenlijk de bedoeling om wekelijks (of maandelijks, dit wordt later nog besproken) een hoofdstukje te posten. Hierin zet je leuke dingen uit de door jou gekozen afdeling. (Bv. Als je Gryffindor hebt gekozen zet je er bijvoorbeeld een interview met Haast Onthoofde Henk in.)

    Laat maar iets weten als je wilt, en anders moet je de story gewoon lezen!!!

    DE VORIGE STORY!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2017 - 8:06 ]

    Zal je The Slyffirapuf lezen?

    25.0% (2 stemmen)
     
    Ja!

    12.5% (1 stem)
     
    Heel misschien...

    12.5% (1 stem)
     
    Nee!

    50.0% (4 stemmen)
     
    Ja, ik wil zelfs mee schrijven!

    Ik ben toevallig laatst naar de Harry Potter expo geweest en ben nu officieel ingedeeld bij Hufflepuff, dus wil die wel van je overnemen. *O*


    everything, in time

    Jammer dat je Ravenclaw al hebt c: Ben toch echt wel een Ravenclawer in hart en nieren. Heel misschien, als ik tijd heb, zou ik Slytherin nog wel willen doen.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ergens lijkt het me wel interessant, maar ik zou echt niet weten wat ik zou moeten doen als staff member zeg maar. Dus als je daar misschien wat duidelijkheid over kan geven?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Kowalski schreef:
    Jammer dat je Ravenclaw al hebt c: Ben toch echt wel een Ravenclawer in hart en nieren. Heel misschien, als ik tijd heb, zou ik Slytherin nog wel willen doen.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik zou wel voor Slytherin willen gaan hoor.:Y)
    Ligt er wel aan wat ik precies moet doen, hoeveel en of ik tijd genoeg heb.

    Zeg don't you dare to kick me out! Ik voel me echter wel meer een Slytherin dan Griffindor, al wil ik oook best Griffindor doen maar nog steeds zware voorkeur voor Slytherin

    Heb je Jo trouwens wel toestemming gevraagd?


    obsessive rage

    OIive schreef:
    Zeg don't you dare to kick me out! Ik voel me echter wel meer een Slytherin dan Griffindor, al wil ik oook best Griffindor doen maar nog steeds zware voorkeur voor Slytherin

    Heb je Jo trouwens wel toestemming gevraagd?


    Ja, tuurlijk, er is een Slyffirapuf-groep op WhatsApp waarin we het besproken hebben :P

    ModernFamily schreef:
    (...)

    Ja, tuurlijk, er is een Slyffirapuf-groep op WhatsApp waarin we het besproken hebben :P


    Aha...


    obsessive rage

    Mensen, eerst en vooral erg bedankt voor de reacties! Ik zal seffens in de beginpost ook even wat meer informatie zetten over je taak als redacteur, en ook per afdeling de mensen die interesse hebben.

    Wie wil Gryffindor eventueel doen?

    Als ik zo iemand kan vinden zouden we al direct kunnen uitmaken wie meedoet!

    Sta je wel open voor aanpassingen? Ik heb de sorry namelijk gelezen en heb wel een aantal dingen om het meer 'realtisch' te maken, bij gebrek aan beter woord. Een vastere lay-out, meer structuur in wat er gepost wordt etc.


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Sta je wel open voor aanpassingen? Ik heb de sorry namelijk gelezen en heb wel een aantal dingen om het meer 'realtisch' te maken, bij gebrek aan beter woord. Een vastere lay-out, meer structuur in wat er gepost wordt etc.


    Ja, het is de bedoeling om een volledig nieuwe start te maken, en ijverige mensen zijn degene die we nodig hebben!!!

    ModernFamily schreef:
    Wie wil Gryffindor eventueel doen?

    Als ik zo iemand kan vinden zouden we al direct kunnen uitmaken wie meedoet!


    Ik ben eigenlijk een Ravenclaw en vond het dus jammer dat ik dat kan doen maar Gryffindor is de tweede afdeling die ik leuk vind dus ik zou Gryffindor wel graag willen doen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 18:45 ]

    ik wil héél graag hufflepuff doen (zoals je al weet) ;)


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    -

    [ bericht aangepast op 21 juni 2017 - 17:59 ]