• Hallo allemaal!
    Ik ga mij dit jaar voor het eerst wagen aan SOTY, en daarvoor heb ik natuurlijk een cover nodig.
    •Titel (erop of niet):
    Caedes ad aurum. Graag zowel een versie met als zonder titel.
    •Samenvatting:

    De afstammelingen van koning Titus regeren al duizenden jaren over Regnum. Maar nu is de huidige koning, Flavius IV, stervende en hij laat geen erfgenamen achter.
    Zodoende beslissen de raadsleden van de koning om een grote wedstrijd te organiseren, en de winnaar zal de nieuwe koning(in) worden.
    Gaia Claudia Pulchra, een ambitieuze en meedogenloze jongedame, hongert al haar hele leven naar macht en zonder aarzelen schrijft ze zich in.
    Maar naarmate de wedstrijd vordert, beseft ze dat het om veel meer dan de kroon alleen te doen is, en dat de enige manier om je tegenstanders uit te schakelen moord is... Gaat ze zo ver voor de macht waar ze al heel haar leven naar verlangt of botst ze op haar eigen grenzen?

    •Afbeeldingen:
    Een hand met een mes: 1, 2, 3
    Een kasteel: Dit of dit
    Gaia: ik vond zelf niet echt foto's, maar als je haar erbij wilt een meisje van ongeveer zestien jaar, met donkerbruine haren, groene ogen en een arrogante, maar gefocuste gezichtsuitdrukking.
    Eventueel een kloof: Dit of dit
    •Sfeer:
    Onheilspellend en duister, maar toch een zacht randje. (Als dat mogelijk is)
    •Horizontaal of verticaal:
    Verticaal

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 19:49 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    De eerste hand met mes is niet te zien. Ik wil wel wat voor je proberen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hedone schreef:
    De eerste hand met mes is niet te zien. Ik wil wel wat voor je proberen.

    Oh, bedankt dat je het zegt. En fijn dat je iets wilt proberen!

    Edit: Nu werkt hij wel.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 14:34 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis



    Dit is een versie zonder titel, ik weet niet zo goed hoe ik een zacht randje moet maken. Heb je al op/aanmerkingen?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.


    Dit is hem met titel, ik heb er ook een witte vervaagde rand omheen gedaan voor het zachte, maar ik weet niet of je dat beter vindt.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik wil ook wel wat voor je proberen!

    Dit is was ik nu heb. Alles kan nog verandert worden als je dat wilt!


    Hedone schreef:



    Dit is een versie zonder titel, ik weet niet zo goed hoe ik een zacht randje moet maken. Heb je al op/aanmerkingen?

    Oh, ik vind 'm al heel erg gaaf! Alleen (bij de versie met titel) is het lettertype en de kleur niet helemaal wat ik in gedachte had. Kan je dat misschien nog aanpassen? (De kleur liefst niet zo opvallend, lettertype mag iets 'woester' als je snapt wat ik bedoel. Kan je het zo doen dat het, zeg maar, door een dolk gekrast lijkt te zijn?)
    En oh ja, caedes is fout geschreven.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 18:52 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ungoliant schreef:
    Dit is was ik nu heb. Alles kan nog verandert worden als je dat wilt!



    Wauw, die is ook al zo gaaf! Dat wordt lastig om te kiezen...


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Scipio schreef:
    (...)
    Oh, ik vind 'm al heel erg gaaf! Alleen (bij de versie met titel) is het lettertype en de kleur niet helemaal wat ik in gedachte had. Kan je dat misschien nog aanpassen? (De kleur liefst niet zo opvallend, lettertype mag iets 'woester' als je snapt wat ik bedoel. Kan je het zo doen dat het, zeg maar, door een dolk gekrast lijkt te zijn?)
    En oh ja, caedes is fout geschreven.

    Ik ga even kijken! Het lukt zeker.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.



    Ik heb nu degene gebruikt zonder zacht randje, als je dat wel wilt krijg je hem morgenochtend. Ik kan ook nog hetzelfde lettertype doen als Ungoliant, misschien vind je dat mooier.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hedone schreef:



    Ik heb nu degene gebruikt zonder zacht randje, als je dat wel wilt krijg je hem morgenochtend. Ik kan ook nog hetzelfde lettertype doen als Ungoliant, misschien vind je dat mooier.

    Zo vind ik hem echt mooi!
    Als het goed is laat ik morgen weten welke ik kies.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    oke!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Oké, ik heb beslist dat ik voor de cover van Hedone ga! Die geeft toch het beste de sfeer weer die ik gedachte had. Ungoliant, toch bedankt!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    *O* Fijn dat je hem mooi vindt!!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Scipio schreef:
    Oké, ik heb beslist dat ik voor de cover van Hedone ga! Die geeft toch het beste de sfeer weer die ik gedachte had. Ungoliant, toch bedankt!


    No problemo! Je hebt een mooie cover uitgekozen