• Deze bestond blijkbaar nog niet



    Welkom op het officiele Hardloop Topic van Quizlet.
    Voor iedereen die net zijn eerste rondje heeft gedaan tot degenen die marathons rennen.

    Hier kan je terecht voor vragen, tips, opmerkingen, gewoon een mededeling, alles.
    Over het zoeken van goede schoenen, tot het krijgen van een blessure, of aangevallen worden door een hond (yes, it happens) :Y)




    Als wat mensen zich hier aanmelden kan ik wel een soort ledenlijst maken. If interested.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 20:05 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Is dit niet een beetje dubbelop nu er een atletiektopic is? (:


    Heaven is a place that we all have

    Dunphy schreef:
    Is dit niet een beetje dubbelop nu er een atletiektopic is? (:

    Ik vind hordelopen en estafette wel een andere tak van sport dan gewoon een rondje rennen :Y)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik wil hier wel ter inspiratie zijn... haha. Ik vind hardlopen maar niks eigenlijk. Misschien dat jullie mij kunnen enthousiasmeren ; p


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik wil dit in de zomer weer oppakken samen met mijn vriend. ^^


    oi, suzy

    Ik zou heel graag weer willen beginnen met hardlopen, maar weet niet zo goed hoe ik het aan moet pakken. . . Zijn er mensen met ervaring?


    @ M0NA
    Ik denk dat geen één hardloper zijn eerste rondje deed en meteen dacht 'dit is de shit'. In het begin is het gewoon een rot sport, vond ik ook hoor. Na een tijdje kan je het beter en toen pas vond ik het echt leuker worden ^^

    @ Iversen
    Ik zou dan alleen niet net beginnen als het 30 graden is hahah

    @ Saetre
    Hardlopen met Evy! Daar ben ik mee begonnen. Ze tettert soms een beetje irritant in je oren, maar ik vond hem echt top om op te bouwen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    @ Wildling
    Kan je die als app downloaden? Of moet je dat via de computer doen?

    En, vraagje: doen jullie buiten hardlopen of op een loopband?


    Saetre schreef:
    @ Wildling
    Kan je die als app downloaden? Of moet je dat via de computer doen?

    En, vraagje: doen jullie buiten hardlopen of op een loopband?

    Nee, is een gratis app!

    Buiten. Mijn studenteninstelling vind een sportschool te duur :']


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Wel ik heb nooit begrepen wat mensen nou leuk vinden aan hardlopen, misschien scheelt het ook dat ik niet mag rennen XD
    Maar aan de andere kant vind ik mijn rust in wandelen en dat vinden anderen gek.


    Wat ik mij afvroeg is lopen jullie altijd hetzelfde rondje, probeer je steeds iets nieuws of reis je ervoor het liefste een stukje ervoor (naar bv. een bos of andere omgeving)?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik kan/mag nu nog fysiek niet rennen, maar ik ben wel aan het kijken of ik het misschien met fysio kan leren. Want ik wil super graag weer gaan hardlopen. Sinds een paar maanden ben ik wel 3x per week aan het snel-wandelen op de loopband, dus wellicht valt het nog te doen. In ieder geval MT'tje voor als ik het voor elkaar krijg.

    En, aangevallen door een hond, wuuuut?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    @ Wildling

    Awesome, die ga ik eens bekijken. Mijn trainer op de sportschool had een schema voor me gemaakt, maar dat bouwt heel langzaam op • dus daar kan ik vrij weinig mee.

    @ IrishNialler

    Ik loop meestal op de loopband. Als ik het eenmaal beter onder de knie heb en langere stukken kan lopen, wil ik ook buiten gaan lopen. Vooral in het bos lijkt me heerlijk!


    Hardlopen kan ik nooit langer dan twee weken volhouden. Maar t lijkt me zo vet om lekker door het bos te kunnen rennen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    @ IrishNailler

    Nope, zelfde rondje.
    Als ik bij mijn moeder of vader ben in het dorp vind ik het dan ook erg lekker om langs de weilanden te lopen. Ik woon daarentegen in de stad en hoe ik nu loop kom ik niet langs het centrum dus dat vind ik het lekkerste. Zou wel in bos of op het strand willen maar dan moet ik daar elke keer heen gaan en geen tijd of zin voor.

    @ Kalanithi

    Yep, is gebeurd.
    Als honden iets zien rennen denken sommigen opeens 'heee die kan ik pakken'. Meestal zijn dat naar mijn ervaring de chihauhau's, die toch zulke korte pootjes hebben dat je al weg bent voor ze er zijn.
    Maar ik liep een keer langs een meneer met een soort poolhondmix en die kreeg ook een kolder in zijn kop en sprong half op me :'] Bijtwondje op m'n heup aan over gehouden, maar aangezien m'n broek wonderlijk genoeg nog heel was was het slechts een schaafwondje. En heb 5 minuten heel verbaasd naar die hond en z'n eigenaar staan kijken.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 21:42 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    JAJAJAJAAJA. I'm in. Ik ging geregeld hardlopen maar nu met de examens en zo ligt dat even helemaal stil. Maar als deze overdreven hitte een beetje gaan liggen is, ben ik weer van de partij. :Y)

    Ik loop altijd hier een blokje om. Mijn lief woont letterlijk langs die route dus ik denk dat we deze zomer vaak samen gaan lopen of dat hoop ik toch. (Helaas voor mij voetbalt hij en kan hij dus sowieso wel sneller lopen haha). Ik vind met twee lopen sowieso echt een pak fijner dan alleen. Dat motiveert me om toch nog dat extra kilometertje te lopen. ^^

    Ik heb trouwens een vraagje. Ik zoek zo'n dingetje voor rond je arm waar je je gsm/ipod in kan steken, voor als ik toch alleen ga lopen. Waar hebben jullie zoiets gekocht? Ik heb online nog niet gezocht.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 22:31 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    JAJAJAJAAJA. I'm in. Ik ging geregeld hardlopen maar nu met de examens en zo ligt dat even helemaal stil. Maar als deze overdreven hitte een beetje gaan liggen is, ben ik weer van de partij. :Y)

    Ik loop altijd hier een blokje om. Mijn lief woont letterlijk langs die route dus ik denk dat we deze zomer vaak samen gaan lopen of dat hoop ik toch. (Helaas voor mij voetbalt hij en kan hij dus sowieso wel sneller lopen haha). Ik vind met twee lopen sowieso echt een pak fijner dan alleen. Dat motiveert me om toch nog dat extra kilometertje te lopen. ^^

    Ik heb trouwens een vraagje. Ik zoek zo'n dingetje voor rond je arm waar je je gsm/ipod in kan steken, voor als ik toch alleen ga lopen. Waar hebben jullie zoiets gekocht? Ik heb online nog niet gezocht.

    Ik heb een redelijk cheapass soort lelijk 'buideltasje'. :'D
    Vind die goede dingen voor rond je arm namelijk meestal best duur. En daarbij krijg ik altijd in de zomer al van die strepen op mijn rug van de zon, wil er niet ook nog eentje op m'n arm

    [ bericht aangepast op 21 juni 2017 - 8:30 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"