• Oké, ik zoek geen cover.
    Ik heb wel een vraag. Ik weet niet zo goed of ik het topic op de goede plaats heb, maar dat zien we dan wel weer.
    Hoe krijgt iedereen op de voorpagina van zijn story aan de ene kant een plaatje en aan de andere kant een tekst? Ik heb het geprobeerd, maar het lukt me simpelweg niet. Ik kan prima tekst opmaken. Ik heb overwogen om het allemaal in een afbeelding te verwerken en dat plaatje dan daar te plakken in plaats van wat ik eigenlijk wil. Alleen ik wil het ook kunnen. Volgens mij lukt het iedereen, behalve mij.

    Zou iemand zou aardig willen zijn en me uit willen leggen hoe ik het het best zou kunnen doen zodat het past?
    Danku zeer.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Daar heeft Lisa (Pickett) een topic over gemaakt. Ik zal de link eens voor je zoeken (:

    EDIT: Klik

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 13:39 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Josiah schreef:
    Daar heeft Lisa (Pickett) een topic over gemaakt. Ik zal de link eens voor je zoeken (:

    EDIT: Klik


    Ontzettend bedankt! Ik zal het topic goed bestuderen (:


    look at the stars, look how they shine for you;

    Dat heeft met de codes te maken. [ columns] *zet hier je foto/tekst* [ nextcol] *zet hier je dingen* [/ columns]
    Tataaa. Daar heb je tekst aan de ene kant en plaatje aan de andere.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Achelois schreef:
    Dat heeft met de codes te maken. [ columns] *zet hier je foto/tekst* [ nextcol] *zet hier je dingen* [/ columns]
    Tataaa. Daar heb je tekst aan de ene kant en plaatje aan de andere.


    Ik snap het hehe, dankjewel!!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Vorka schreef:
    (...)

    Ik snap het hehe, dankjewel!!

    Geen probleem ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.