• Hoi hoi,

    Ik ben afbeeldingen aan het verzamelen voor de cover voor mij nieuwe boek.
    Nu heb ik er twee gevonden, maar ik kan me niet zo goed indenken hoe het geheel er uit zou komen te zien.

    Is er iemand die de twee afbeeldingen voor mij wil blenden, zodat ik er een beter beeld van heb?
    Het hoeft dus niet heel precies, het gaat er vooral omdat ik een idee krijg. c;

    Ik wil er nog niets publiekelijk over delen dus ik zou je de afbeeldingen graag toesturen per PB.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil wel wat proberen, vanaf maandag ben ik weer op school dus kan ik met photoshop werken!
    En anders misschien Alicia die je kan helpen?

    Ik kan je niet helpen, maar ik heb wel een vraag: Als je boek gaat uitbrengen, moet je dan zelf afbeeldingen verzamelen? Hoe zit dat dan met copyrights?


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Ik kan je niet helpen, maar ik heb wel een vraag: Als je boek gaat uitbrengen, moet je dan zelf afbeeldingen verzamelen? Hoe zit dat dan met copyrights?

    Het zijn stockfoto's, dus die worden gekocht. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    WenseKronik schreef:
    Ik wil wel wat proberen, vanaf maandag ben ik weer op school dus kan ik met photoshop werken!
    En anders misschien Alicia die je kan helpen?

    Aah top, ik zal even afwachten of er voor die tijd nog iemand komt en anders stuur ik het maandag naar jou. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kan niet beloven dat het iets moois wordt zonder de foto's eerst gezien te hebben, maar je mag ze altijd sturen.


    Happy Birthday my Potter!

    Navigator schreef:
    (...)
    Aah top, ik zal even afwachten of er voor die tijd nog iemand komt en anders stuur ik het maandag naar jou. (:


    Okidoki (:

    Ik wil ook best wat proberen.

    Goldstein schreef:
    Ik kan niet beloven dat het iets moois wordt zonder de foto's eerst gezien te hebben, maar je mag ze altijd sturen.

    Het is niet heel ingewikkeld volgens mij hoor, maar ik zal ze je sturen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Krolock schreef:
    Ik wil ook best wat proberen.

    Ik zal ze ook even naar jou sturen. Twee is handiger dan één.

    Dan heb ik nu wel genoeg, thanks all. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.