• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wat is dit? Waarom doe je altijd zo hot and cold? Ik krijg hier echt de schijt van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zojuist deze nacht doorgekomen door te lezen in Looking For Alaska, en om half drie ben ik naar buiten gegaan omdat er sneeuw ligt.
    Met Looking For Alaska ben ik niet eens op de helft gekomen maar dat maakt niet uit want het Engels danste voor mijn ogen.
    Nachten doorkomen is goals als je twaalf-bijna-dertien bent.

    En ik heb besloten mijn werkstuk voor bio af te maken als het middag is. Tegen die tijd ben ik toch al halfdood van vermoeidheid dus een makkie.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 6:39 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Het is half 7 en ik ben wakker hiephoiiii


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zit nu precies in het midden van het boek! Volgende nacht begin ik wel met gat After-deel van Looking For Alaska!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    I'm daaaaancing in the snow. Er lag zo veel verse sneeuw ;3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Maar maar maar I don't really like snow


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nieuwe rondes, nieuwe kansen.
    *gaat duimen dat er heel goed gestrooid wordt overal*


    Deep inside, I've never felt alive

    Om de juiste bus te onthouden heb ik ze de namen JAmersfoort en NEEnspeet gegeven en het werkt verrassend goed. Ik ben niet nog een keer de verkeerde bus ingestapt, dus dat is mooi


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Murasakibara schreef:
    Ofc he's drunk. He's never up at 3. Or texts back this quick. Although his drunk self is funny and has no idea what spelling or sentence structure is...

    Aaaaaand he doesn't remember everything. Lauging my ass off rn. Aho 😂


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik had gisteravond zó nodig!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 9:29 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb de hele nacht doorgeslagen????


    This ain't no place for no better man.

    Oke, cool. Bedankt voor dit
    // ik voel me nog steeds vreselijk ziek door de bijwerkingen
    // eigenlijk hoop ik op hetzelfde weer als vorig jaar, met die dikke lagen ijs op de straten enzo. Lekker ijsvrij

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 9:50 ]

    Nu gaan we ook al als enige gezin niet naar de familiedag waar ik maanden naar uit heb gekeken. Sorry hoor, maar nu zit ik wel even echt in tranen. Godverdegodver

    Sneeeuwww


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Okay ik hoop dat mama mij nog durft te brengen want ik mag nu wel naar Tomofair maar die klote sneeuw


    This ain't no place for no better man.