• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik ben niet wild over deze meteorologische ontwikkeling

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 11:51 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    ik ben niet wild over deze meteorologische ontwikkeling


    kippen zijn geen wild toch


    Heaven is a place that we all have

    Krolock schreef:
    ❆ Happy snowday! ❆



    (Eigenlijk wilde ik dit in iedereens gastenboek gaan spammen, maar toen realiseerde ik me dat lang niet iedereen de sneeuw kan waarderen... dus bij deze: dit is gericht naar iedereen die sneeuw wél leuk vindt haha.)


    Ik ben dol op sneeuw, maar het kon eigenlijk haast niet slechter uitkomen :/ Wel lekker in de sneeuw gewandeld vannacht though c:


    Happy Birthday my Potter!

    aisthesis schreef:
    (...)

    kippen zijn geen wild toch

    ik zou een sneeuwbal naar je gooien maar ik haat sneeuw


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil weer Graves heten :W


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    (...)
    ik zou een sneeuwbal naar je gooien maar ik haat sneeuw


    ik zou een sneeuwbal naar je gooien maar ik lig in bed


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    (...)

    ik zou een sneeuwbal naar je gooien maar ik lig in bed

    same dan zou ik een broek aan moeten trekken en alles en sarah heeft me geïnspireerd om dat niet meer te doen, ever


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    same dan zou ik een broek aan moeten trekken en alles en sarah heeft me geïnspireerd om dat niet meer te doen, ever


    geen broeken is vrijheid dus laat die sneeuwballen maar zo


    Heaven is a place that we all have

    Happy 100th anniversary, waarom de dag niet doorbrengen met huilen en jezelf haten voor het maken van keuze's waarbij altijd mensen teleurgesteld raken.

    Oke, Geachte Winkel Waar Ik Heen Móét Vandaag, doe mij alsjeblieft een groot plezier door mee te werken en open te zijn en te verschaffen wat ik wil hebben, dat zou mij en derden ontzettend goed uitkomen. Ik heb vertrouwen in je!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ADANE! Verander jezelf in vrouw. (cat) Want ik zag op de Primark website zojuist een pugshirt. Op de damesafdeling.
    Okebye

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 12:14 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Battlefield 4, wees zo vriendelijk en download sneller c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gibbs schreef:
    ADANE! Verander jezelf in vrouw. (cat) Want ik zag op de Primark website zojuist een pugshirt. Op de damesafdeling.
    Okebye


    ohmygurd pics want ik moet weten of geslachtsoperatie het waard is yk


    Heaven is a place that we all have

    Gibbs schreef:
    ADANE! Verander jezelf in vrouw. (cat) Want ik zag op de Primark website zojuist een pugshirt. Op de damesafdeling.
    Okebye


    ik heb nog een (mannen) trui met een pug erop die ik ooit van een vriendje heb gekregen, je mag hem komen ophalen.


    i put the fun in funeral

    aisthesis schreef:
    (...)

    ohmygurd pics want ik moet weten of geslachtsoperatie het waard is yk



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •