• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Selden schreef:
    Yay. 2017. Nieuw jaar, nieuwe problemen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En de motivatie komt maar niet om aan dat handelingsplan te beginnen...


    Take me to wonderland

    Alone.


    •

    Een antwoord is echt teveel van jou gevraagd. Gvd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    & nog een keer uitstelgedrag. Weg gaan i.p.v. voor je toetsweek leren x.x. Dat word zeker een voldoende kuchkuch.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Guess I’m contagious it’d be safest if you ran
    Fuck that’s what they all just end up doing in the end

    Ik voel me heeeelemaal zen, holy fuck


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Domkirke schreef:
    Ik voel me heeeelemaal zen, holy fuck



    Heaven is a place that we all have

    Ik weet niet of ik nu moet kotsen of janken. Help. Ik ben ook echt als een gek weggefietst en ik weet niet of ik je ooit nog onder ogen kan zien zo.


    The truth is out there.

    Films die direct vreemd beginnen. My cup of tea :3

    Zuko is kwijlworthy opzich

    YAs Ao no Exorcist being awesome af againnnn


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ledecky schreef:
    (...)

    Hoe zeggen jullie dat dan? :'D

    Gewoon "in de trein" hahaha. Ik zag serieus even iemand op een trein zitten. Letterlijk, dan :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Zoveel ideeën voor verhalen, maar zo weinig tijd... Waarom krijg ik deze ideeën altijd aan het eind van de vakantie in plaats van het begin - zodat ik er aan had kunnen werken?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    Zoveel ideeën voor verhalen, maar zo weinig tijd... Waarom krijg ik deze ideeën altijd aan het eind van de vakantie in plaats van het begin - zodat ik er aan had kunnen werken?


    Je kan dan wel opschrijven voor de volgende vakantie en zo telkens de ideeën uitwerken die je na de vakantie hebt gekregen ^^


    Happy Birthday my Potter!