• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    'Cause it's easier to bury
    My head in the sand sometimes
    Yes, it's easier to bury
    My head in the sand sometimes
    And I know, I know, I know
    It's not the right way to go
    But I pray for the ground to swallow me whole


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Duuuus. De "beesten" worden afgeschoten omdat "mensen" vinden dat er teveel van zijn...
    Wat dacht je van het feit dat er teveel mensen zijn hm?

    Tuurlijk. Ik zit te janken omdat ik me alleen voel nu.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dougal schreef:
    (...)

    Wij snappen elkaar.


    *high five*


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    *high five*


    (wbw)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik voel me een met het schilderij "De Schreeuw" van Edvard Munch. (cat)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ff zeike

    ik kan het allemaal niet bijbenen. iedereen leeft zijn leven, heeft het druk met school, werk, vrienden. ik heb niets meer en het kan niemand iets schelen omdat zij er toch niets van merken. zelfs online gaat het me te snel. ik kan niet meepraten en er is niks meer waar ik goed in ben. mensen zijn niet geïnteresseerd in mij :,,,,,) and i get it


    sorry 4 being dramatic Lol

    Toen had ik de nootjes op die eigenlijk voor tijdens de film bedoelt waren. Oops. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Krolock schreef:
    Duuuus. De "beesten" worden afgeschoten omdat "mensen" vinden dat er teveel van zijn...
    Wat dacht je van het feit dat er teveel mensen zijn hm?

    Laten we dit ook gewoon bij gezinnen van 5 personen doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    Duuuus. De "beesten" worden afgeschoten omdat "mensen" vinden dat er teveel van zijn...
    Wat dacht je van het feit dat er teveel mensen zijn hm?

    This. Hierover kwam ik vanmorgen nog iets over tegen op 9gag. Iets als 'een manier om de mensheid uit te roeien > een plaag'.
    Al zijn die er genoeg tho'. Ebola laatst, vogelgriep, HIV.. En er zullen natuurlijk meer komen.

    // Over 9 gag gesproken, waarom kan ik niets meer zien op mijn profiel? Zeg niet dat ik al mijn upvotes kwijt ben, want die dingen moest ik nog opslaan..

    Fleimkepa schreef:
    (...)
    Laten we dit ook gewoon bij gezinnen van 5 personen doen.

    Haha.. Dan offer ik mezelf meteen op.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fleimkepa schreef:
    (...)
    Laten we dit ook gewoon bij gezinnen van 5 personen doen.


    nee pls
    niet mij
    ik heb mooie schoenen


    Heaven is a place that we all have

    Als ik even goed zeur mag ik misschien weg morgen. Maar ik ben allang blij dat ik van 39+ graden naar 38.31 ben gegaan.


    This ain't no place for no better man.

    I know enough


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yes, het is toch nog gelukt. *O* Nu maar even tv kijken om te ontspannen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.