• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Krolock schreef:
    (...)
    Yup.. (no_chears)


    Maar Lily komt wel straks ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Goed idee Mirte — jezelf vol stouwen met gummibeertjes. Het is niet alsof je te zwaar bent oid.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 22:07 ]


    •

    aisthesis schreef:
    haha ive never felt so bad like ever

    *Hugs* poor adsel :'c


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    i’m done. i legit can’t go on like this anymore. and yet i need to because i would probably be disowned if they know. lol. what a horrible conclusion. but whatever.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan nog steeds niet accepteren dat de scene met de doden zo kort en... nietszeggend is... althans, zo ervaar ik het.

    Lilyyyyyy


    Happy Birthday my Potter!

    Daar heb je dus beste vrienden voor :$


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik heb altijd zo'n medelijden met Snape. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Krolock schreef:
    Duuuus. De "beesten" worden afgeschoten omdat "mensen" vinden dat er teveel van zijn...
    Wat dacht je van het feit dat er teveel mensen zijn hm?


    Helemaal waar...
    Tijdens het leren voor mijn toets ben ik al minstens 3 keer tegengekomen wat onze overbevolking veroorzaakt voor de aarde en wat voor hel we tegemoed gaan als we zo door gaan. Ik word er haast een voorstander van om maar de helft van de wereldbevolking uit te moorden...


    Stenenlikker

    I can not wait to f you

    // bijwerkingen, can't handle

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 22:36 ]

    GRMBL
    EJSHSHSJDHSJSJSBSJD
    SJSJDGSJSJSJSSHSJ
    WAAROM STOM WEER/LOT WAAROM

    Kan ik niet gewoon één keer dat alles naar mijn zin gaat? Dat gewoon iedereen kan komen zonder brokken of scheuren? Dat niet iedereen verhoopt en onverhoopt moet afzeggen?
    Was het omdat ik openlijk meerdere keren heb gezegd dat ik er écht heel veel zin in heb en dat mij dan gewoon alles misgund wordt?
    Laat mij gewoon mijn verjaardag vieren en dan kan iedereen komen en is iedereen gezond en iedereen is blij.
    SNOTVERKOFFIE STOM VERDOMD KUTLEVEN


    Deep inside, I've never felt alive

    Is er zo nergens een brug waar ik me af kan gooien ofzo?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    O my god, ik ga zo echt

    overgeven
    , ik ben zo vreselijk misselijk ineens. Fucking antibiiotica. Gelukkig was het eenmalig innemen.

    Laasyanir schreef:
    O my god, ik ga zo echt
    overgeven
    , ik ben zo vreselijk misselijk ineens. Fucking antibiiotica. Gelukkig was het eenmalig innemen.


    Lol, overgeven mag je gewoon zeggen hoor ^^
    Wat zou daar verkeerd aan zijn xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    It's nice to be liked by a lot of people and to get invited to parties and get a lot of compliments from a lot of people and always have someone to chitchat to when you're bored, but at the end of the day it's not enough. All I want is just to have a group of friends to hang out with and go to parties with and just be me, entirely, fully, completely me with. And I don't have that. And although being liked by a lot of people is nice for a while, it doesn't drive the loneliness away.


    kindness is never a burden.