• ... is er hier nog een visje dat om hulp vraagt. (fish)
    Ik ga het verhaal niet meteen op Quizlet zetten - of dat zeg ik nu toch - maar zou wel al graag een cover willen hebben ^^ Ik hoop dat er iemand de tijd en inspiratie voor heeft om me eventjes voort te helpen, want zelf kom ik er niet uit (':

    Titel: De vos en de wolf
    Liefst ook eentje zonder titel, moest ik van gedachten veranderen. Ik zie graag een sierlijk (maar leesbaar) lettertype, maar moest er iets anders bij de sfeer van je cover passen, dan mag je dat ook gebruiken. Liefst niet te kinderlijk of fel gekleurd.
    Waar het verhaal over gaat: Fox is een jongeman met een zware achtergrond en heel wat ongecontroleerde woede en zelfhaat. Gedoemd als weerwolf gaat hij op de dool, totdat hij een roedel tegenkomt en de macht weet over te nemen. Wat volgt, zijn enkele moeilijke jaren als alfa, waarin hij niet enkel als leider moet groeien, maar ook als zichzelf.
    Foto's: Er moeten sowieso een wolf en een vos op. Hoe je dit doet, maakt me niet meteen uit, al hou ik wel van getekende of andere kunstige afbeeldingen. De achtergrond maakt me niet zoveel uit, een bos of zelfs niets is goed genoeg.
    Dit is mijn weheartit pagina voor het verhaal, moest je inspiratie nodig hebben.
    Stijl: Sierlijk, simpel, art. Het mag er een beetje kunstig uitzien, maar zeker niet te druk. Ik wil echt een simpele, duidelijke cover met niet te veel elementen.
    Sfeer: Dit maakt niet zoveel uit, maar liefst niets romantisch.
    Stand: Verticaal, al mag je er altijd een banner bij maken.
    Extra: Het is niet voor SOTY, dus dat hoeft er dan ook niet op te staan.

    Alvast bedankt ^^


    Mhm?

    Ik wil wel wat proberen c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    Ik wil wel wat proberen c;


    Jeej, dankje ^^


    Mhm?

    Ik maak niet zo vaak 'kunstige' covers, maar ik wil binnenkort wel iets proberen (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    Ik maak niet zo vaak 'kunstige' covers, maar ik wil binnenkort wel iets proberen (:


    Als je iets anders in gedachten hebt, mag dat ook hoor (: Het is meer een voorkeur dan een vereiste (:


    Mhm?



    Het is niet wo goed gelukt als ik had gewild


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:



    Het is niet wo goed gelukt als ik had gewild



    Dan vraag ik me af wat je wel in je hoofd had, want dit is awesome! Dankjewel ^^


    Mhm?

    Ik kan morgen denk ik wel wat proberen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.



    deze heb ik ook nog even gemaakt omdat ik dit eerst wilde doen ahah :') dunno wich one you like more


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sowwy voor de spam ahah , met tittels






    Ik stuur je morgen in pb anders eens een lijstje met mijn lettertypes ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    Sowwy voor de spam ahah , met tittels






    Ik stuur je morgen in pb anders eens een lijstje met mijn lettertypes ^^


    Dat mag zeker ^^


    Mhm?

    tried soooomething ^^
    dit is de eerste keer dat ik een wat, hoe zeg je het juist (?), een simpelere maar toch kunstzinnige (ofzo) cover maak, in plaats van gewoon een paar afbeeldingen en effectjes in elkaar laten overlopen, maar het was best leuk om een keer te doen voor de verandering, so thanks for giving me a good reason to skip my homework yeah
    all changes can be made btw, en over de titel was ik zelf nog niet helemaal zeker/tevreden, dus als je daar een 20x betere optie voor hebt, hoor ik het graag (:


    take risks

    Mouli schreef:

    tried soooomething ^^
    dit is de eerste keer dat ik een wat, hoe zeg je het juist (?), een simpelere maar toch kunstzinnige (ofzo) cover maak, in plaats van gewoon een paar afbeeldingen en effectjes in elkaar laten overlopen, maar het was best leuk om een keer te doen voor de verandering, so thanks for giving me a good reason to skip my homework yeah
    all changes can be made btw, en over de titel was ik zelf nog niet helemaal zeker/tevreden, dus als je daar een 20x betere optie voor hebt, hoor ik het graag (:


    Dankjewel ^^ Ik wacht nog even op de anderen (:


    Mhm?

    Vaiana schreef:
    Ik wil wel wat proberen c;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mij gaat het niet meer lukken om iets te maken, dus wacht maar niet op mij.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Komt er nog wat binnen? (:


    Mhm?