• Ja, het moment waarop iedereen gewacht heeft. De eindelijke verklaring voor de mysterieuze littekens op SamanthaBlazes en UnpredictabIes voorhoofd. Want wat hebben ze te verbergen?
    Ik presteer u alleen, het echte, ongelogen levensverhaal van Sam en Anne-Mirthe:
    (de titel is de link naar de story)

    Het Meisje Dat Bleef Leven
    Door Rita Skeeter

    Iedereen kent het indrukwekkende verhaal van Harry Potter, De Jongen Die Bleef Leven. Echter zijn we er achter gekomen dat de arme jongen stuk is van zijn tragische verleden en alles doet om aandacht te trekken.
    Maar nu onze 'held' zestien is en wat getemd lijkt, heb ik verontrustend nieuws gekregen van een betrouwbare bron. Harry Potter zou over nog veel meer dingen gelogen te hebben dan men zich in zou kunnen denken.
    Hij is niet de enige die de Doodsvloek heeft overleeft! In onze gehele tovergemeenschap zijn er wel twee mensen die de Vloek overleefd hebben.
    Ik, Rita Skeeter, heb haar leven eens grondig onder de loep genomen en naast Anne-Mirthe de Jong, lijkt onze held geen held meer. Bent u niet bereidt dit boek open te slaan vanwege uw ongeloof? Hoe verklaard u het kronkelige litteken op Anne-Mirthes voorhoofd dan? Haar litteken is duidelijk aangebracht door pure Duistere Magie. Maar is zijzelf niet ook een tikkeltje Duister?
    En wie is het mysterieuze meisje dat in elk verhaal lijkt terug te komen? Is haar litteken misschien ook het teken van de overleving van de Vloek des Doods?
    Rita Skeeter, schrijfster voor The Daily Prophet, auteur van de bestseller 'Het Leven en de Leugens van Albus Dumbledore', pluist het leven uit van Het Meisje Dat Bleef Leven.Of toch, De Meisjes Die Bleven Leven?



    -Alle rechten gaan naar J.K.Rowling-
    -Gebaseerd op het kronkelige litteken op UnpredictabIes voorhoofd-
    -Gebaseerd op het litteken op SamanthaBlazes voorhoofd-
    -Met hartelijke dank aan Chlorisse voor haar krachtige stem en geweldige, sappige roddels en verhalen die mijn boek tot een geweldig levensverhaal heeft gemaakt-
    -Het echte, ongelogen verhaal over Het Meisje Dat Bleef Leven/De Meisjes Die Bleven Leven (lees mijn boek voor verdere uitleg)-

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 20:52 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Abo :Y)


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Haha wauw, geweldig :Y)
    Stiekem ben ik nu heel benieuwd naar hoe dat litteken eruit ziet


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ben alleen al jaloers op de manier waarop je dit verhaal aanprijst haha. Klinkt erg interressant, zelfs voor een Niet Harry Potter Fan ;D


    ~My Mind Is Free~

    Ik was er maar wazig een blik op aan het werpen en ik dacht eerst dat het een fanfic was over Rita Skeeter, zou ook eens iemand een verhaal over moeten schrijven. Over haar jeugd of zo en waarom ze zo is en wat haar diepste geheimen zin. Interessant figuur. Leuk dat jullie er iets mee hebben gedaan!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Hmmm ben benieuwd ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    x

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 16:48 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha geweldig meiden (:


    It's never gonna happen, Guys.

    1.1 De geboorte en het tragische ongeval


    i wanna die with you once or twice.