• http://weblog.roelonline.net/archives/001016.php


    Dus wat zou jij doen.. een massa verkrachtig of een litteken op je gezicht?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    litteken, die kun je misschien nog camoufleren? ö


    All this dampness is damp.

    Beide doet het iets met je. Ik zou het echt niet weten. Ik denk dat ik op zo'n moment zou gaan voor een litteken, maar nu heb ik geen idee.

    Yagami schreef:
    litteken, die kun je misschien nog camoufleren? ö


    ja dat dacht ik ook al.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Als het zo'n Litteken is uit Harry Potter, dan boeit het me niet!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hmm beiden leiver niet.
    Ik denk dat je zo'n litteken ondanks veel make-up toch blijft zien en een verkrachting maakt je kapot.


    We can only learn to love by loving.

    Je moet je niet vergissen in het feit dat je elke keer als je je gezicht ziet, en dat litteken dan ook, je er weer aan herinnerd wordt. Zelfs met make-up. Maar een verkrachtig maakt je ook kapot, alleen zie je dat niet. Pfuh, ik hoop dat ik nooit die keuze voor gesteld krijg!

    Ik heb geen flauw idee, die littekens laten je wel altijd terug denken. Maar verkracht worden brengt ook problemen met zich mee. Weet ik kies voor niks, ik zou hem echt flippen en 3 jaar onderduiken ofzo O.o


    -

    Litteken fer sure. Zoiets kan je laten weglaseren en oké, er kunnen resten van overblijven, maar van een massa verkrachting houd je innerlijke littekens over en dat is duizend keer erger dan een litteken op je huid ; ik heb btw een litteken en de dokter zei dat ze dat kunnen weglaseren, dus litteken.

    Conspiracy schreef:
    Litteken fer sure. Zoiets kan je laten weglaseren en oké, er kunnen resten van overblijven, maar van een massa verkrachting houd je innerlijke littekens over en dat is duizend keer erger dan een litteken op je huid ; ik heb btw een litteken en de dokter zei dat ze dat kunnen weglaseren, dus litteken.

    Het verhaal is zowieso bullshit. En ik zou geen littekens in mijn gezicht krijgen. Ik zou er waarschijnlijk zo tegenin gaan dat ze de benen nemen of me neer steken :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Geen van beide.


    your eyes are like stars in the night.

    MrsHangover schreef:
    Het verhaal is zowieso bullshit. En ik zou geen littekens in mijn gezicht krijgen. Ik zou er waarschijnlijk zo tegenin gaan dat ze de benen nemen of me neer steken :'D


    bliep, je moet kiezen ('':


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wat is dit nou weer voor KUT keuze, jezus.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Conspiracy schreef:
    Litteken fer sure. Zoiets kan je laten weglaseren en oké, er kunnen resten van overblijven, maar van een massa verkrachting houd je innerlijke littekens over en dat is duizend keer erger dan een litteken op je huid ; ik heb btw een litteken en de dokter zei dat ze dat kunnen weglaseren, dus litteken.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Chased schreef:
    (...)

    bliep, je moet kiezen ('':
    Ja maar dat kan niet, want zo zal het bij mij nooit gebeuren :'DD. Ik zal eerder ergens in een steegje doodbloeden omdat ze mijn lever en milt lekgestoken hebben of rennend naar huis omdat ik ze een onverwachte mep of trap heb verkocht :'DD

    En even over het artikel. Dit verhaal is al zo oud. Ik snap niet dat er mensen zijn die dit opzettelijk weer naar buiten brengen om mensen schrik aan te jagen. 4/5 jaar geleden was het nog geloofwaardig, maar nu niet echt meer :Y).


    Wie du mir, so ich dir.