• Zojuist heb ik bericht gekregen dat ik op de lijst sta van potentiële baas voor een nest pups dat eind februari geboren wordt. 😍
    Zoals sommigen wellicht weten heb ik met heel veel pijn in mijn hart afgelopen jaar alle drie mijn huisdieren moeten afgeven in 7 maanden tijd (waaronder onze 15-jarige hond).😭

    Dit berichtje geeft mij hoop dat er (wellicht al in eind april) een nieuw hondje in ons huis rondhuppelt. Hoewel de rest zeker niet vergeten is, is het tijd voor nieuw leven in huis. Na 15 jaar lang dieren in huis te hebben gehad was er vorig jaar in juli ineens niemand meer. NIEMAND! Die stilte was zo verdomd angstaanjagend, dat het op den duur wellicht nog erger was dan het verlies van mijn 3 pluizige vriendinnetjes. Uiteraard heb ik baby Rhaegal, die velen van jullie kennen van Instagram (waar ik overigens zielsgelukkig mee ben en ontzettend veel van hou), maar dat is toch een hele andere omgang dan met een gedomesticeerd dier.

    Er is nog niks zeker, er zijn al enkele pups besproken, maar gezien het feit dat de teef slechts 2 weken geleden is gedekt is zelfs het aantal pups nog niet bekend. De eerste drachtecho is pas mogelijk rond 30 dagen na de dekking. Het is nu afwachten tot de bevalling, kijken hoeveel pups er geboren worden en dan krijg ik te horen of er ook een pupje voor mij tussen zit. Het is niet veel, maar het is het eerste positieve nieuws dat ik in maanden heb gehad dus ik ga ervoor duimen tot ik erbij neerval! 🙏


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat een leuk nieuws. Post je foto's als je een puppy hebt?

    Feliscatus schreef:
    Wat een leuk nieuws. Post je foto's als je een puppy hebt?


    O, hell yeah! Dan spam ik jullie dood met foto's! :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat een leuk en goed nieuws! We hebben deze dingen wellicht besproken op app, maar ik wilde toch laten weten dat ik heel erg blij ben met dit nieuws voor jou! Want ik weet dat je een moeilijke tijd tegemoet gaat (in zit) en je verdient het allerbeste nieuws <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Achelois schreef:
    Wat een leuk en goed nieuws! We hebben deze dingen wellicht besproken op app, maar ik wilde toch laten weten dat ik heel erg blij ben met dit nieuws voor jou! Want ik weet dat je een moeilijke tijd tegemoet gaat (in zit) en je verdient het allerbeste nieuws <3


    Dankjewel lieverd! ❤


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat super leuk voor je. Ik ga heel hard voor je meeduimen dat er een puppy voor je bij zit! (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Wat leukk! Ik hoop dat je een mooi pupje tegenkomt, heb je al namen in gedachten? Of hebben ze die al?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Dreadful schreef:
    (...)

    Dankjewel lieverd! ❤

    Geen dank, lief <3 Ik ben er voor je. (Ik luisterde laatst Marina & The Diamonds en ik dacht aan jou, hehe).


    Don't walk. Run, you sheep, run.