• Er was eens een meisje dat een verhaal wilde gaan schrijven. Twaalf jaar oud was ze, het zou een paar weken duren voordat ze naar de middelbare school ging. Ze logeerde een paar dagen bij haar opa en oma op de camping en had nooit verwacht dat die dagen haar verlangen om schrijfster te worden zouden inluiden.

    Na twee jaar schrijven liep ze vast. Ze legde het verhaal weg en begon aan iets anders. Jaren verstreken, totdat iemand haar op de website Quizlet attendeerde. Aarzelend begon ze aan een Harry Potter fanfictie en de reacties waren hartverwarmend. Ze dacht terug aan haar allereerste verhaal. Was dit de tijd om het af te maken? Ze besloot de stoute schoenen aan te trekken, herschreef het verhaal volledig en plaatste het op Quizlet. En warempel, deze keer lukte het haar wél om een einde te verzinnen!




    Jep, zo is Schuld ontstaan. Jaren verscholen onder de naam Verhaaltjuh Elles in mijn map met verhalen, later omgedoopt tot Guilt op Quizlet. Het verhaal heeft te veel haken en ogen om het naar een echte uitgever te sturen, maar niettemin zit hier veel van mijn jongere schrijversziel in en wilde ik het graag kunnen vasthouden. En het voelt zo maf!

    Ik heb één exemplaar laten proefdrukken en zal hierna nog eenmalig een bestelling doen. Dus mocht je in bezit willen zijn van dit unieke exemplaar met 368 bladzijden brugklas-drama die jouw eigen middelbare schooltijd er als de hemel doen uitzien, let me know! Het boek kost €18,95 en de verzendkosten zijn €3,95. Ik wil het ook wel bewaren tot een meeting, maar helaas heb ik niet de financiële ruimte (en ook niet hele goeie ervaringen ermee) om het voor te schieten.

    Waar het verhaal over gaat? Hier lees je de flaptekst:
    Nog voordat Elles haar nieuwe middelbare school binnenloopt, krijgt ze ruzie met een vijfdeklasser. Een ruzie die steeds erger wordt naarmate de schoolweken voorbijgaan. Ondanks de dreigementen die haar om de oren vliegen, probeert Elles niet toe te geven aan de angst. Strenge ouders, leraren die de pik op haar hebben en een verliefdheid die maar niet overgaat bezorgen haar al genoeg kopzorgen. Haar nieuwe vrienden proberen haar zo goed mogelijk te steunen, maar hoe ver zijn zij bereid voor haar te gaan? Al snel wordt duidelijk dat haar vijand zich door niets en niemand laat tegenhouden.

    En nu wil ik nog even pronken met mijn slechte kwaliteit foto's





    Soooo happy hugs for everyone! *O*

    Pre-orders
    Pickett
    Kanda
    Kanda's moeder
    Tubbietoost
    Raisei

    Pre-orders plaatsen kan overigens tot uiterlijk 20 januari



    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 20:16 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jaaaa ik wil! ^^
    Ik spaar Quizlet boeken voor op mijn Quizlet boeken plank en deze klinkt awesome c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ahhh leuuuuk!!! Het ziet er mooi uit! Totaal iets anders dan het bij een echte uitgeverij uitgeven denk ik, maar toch net zo leuk! Helemaal omdat je weet dat je eigenlijk daarmee bent begonnen ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Pickett schreef:
    Jaaaa ik wil! ^^
    Ik spaar Quizlet boeken voor op mijn Quizlet boeken plank en deze klinkt awesome c:

    Wat leuk. ^^

    Jaa ik wil ook zo'n boekenplankje. Op dit moment staat alleen Anna's boek er nog maar in, helaas. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laleah schreef:
    Ahhh leuuuuk!!! Het ziet er mooi uit! Totaal iets anders dan het bij een echte uitgeverij uitgeven denk ik, maar toch net zo leuk! Helemaal omdat je weet dat je eigenlijk daarmee bent begonnen ^^

    Jaa het is heel anders, maar ik ben er evengoed erg blij mee. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    (...)
    Wat leuk. ^^

    Jaa ik wil ook zo'n boekenplankje. Op dit moment staat alleen Anna's boek er nog maar in, helaas. :'D

    Haha ik heb er ook maar twee tot nu toe, die van jou en die van Anna.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aah wat leuk! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is niet mijn genre van boeken, maar wow wat een mooie cover! En wet leuk dat je het toch hebt kunnen voltooien! :'D


    The soul needs autumn.

    Wow dit is geweldig! Ooit hoop ik ook zo mijn boek vast te mogen nemen :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    aaaah wat gaaf 🎉🎉🎉

    Wauw wat gaaf. Daar moet je trots op zijn! :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oh god, ik ga mijn moeder boos maken. Wij mochten geen nieuwe boeken meer tot de nieuwe boekenkast er was en ik heb er gisteren een gewonnen en ik wil deze ook heel graag. :x Is levering naar België hetzelfde?
    Ik ga het nog niet 100% zeker bestellen, maar ik zou het heel gaaf vinden eindelijk eens een boek van jou te hebben. ^^ En aangezien deze waarschijnlijk niet terug gaat komen...


    What would Emma do?

    Ah wat gaaf Natas!


    Happy Birthday my Potter!

    Gigantoraptor schreef:
    Oh god, ik ga mijn moeder boos maken. Wij mochten geen nieuwe boeken meer tot de nieuwe boekenkast er was en ik heb er gisteren een gewonnen en ik wil deze ook heel graag. :x Is levering naar België hetzelfde?
    Ik ga het nog niet 100% zeker bestellen, maar ik zou het heel gaaf vinden eindelijk eens een boek van jou te hebben. ^^ En aangezien deze waarschijnlijk niet terug gaat komen...

    Nee, helaas is België nog steeds heel duur. Maar ik ben het weekend van 4 en 5 februari wel in België, dus ik zou dan het pakketje bij een kialapunt kunnen afgeven. Dan is het 4,50!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    (...)
    Jaa het is heel anders, maar ik ben er evengoed erg blij mee. ^^

    Op welke manier is het anders? De opmaak van het boek of iets?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Op welke manier is het anders? De opmaak van het boek of iets?

    Alles gaat ten eerste sneller sneller. Je levert je tekst aan en het wordt als boek geprint.
    Verder werk je niet samen met een redacteur, bespreekt niets over de promotie, over de titel, de cover en de flaptekst etc.


    Every villain is a hero in his own mind.