• Er was eens een meisje dat een verhaal wilde gaan schrijven. Twaalf jaar oud was ze, het zou een paar weken duren voordat ze naar de middelbare school ging. Ze logeerde een paar dagen bij haar opa en oma op de camping en had nooit verwacht dat die dagen haar verlangen om schrijfster te worden zouden inluiden.

    Na twee jaar schrijven liep ze vast. Ze legde het verhaal weg en begon aan iets anders. Jaren verstreken, totdat iemand haar op de website Quizlet attendeerde. Aarzelend begon ze aan een Harry Potter fanfictie en de reacties waren hartverwarmend. Ze dacht terug aan haar allereerste verhaal. Was dit de tijd om het af te maken? Ze besloot de stoute schoenen aan te trekken, herschreef het verhaal volledig en plaatste het op Quizlet. En warempel, deze keer lukte het haar wél om een einde te verzinnen!




    Jep, zo is Schuld ontstaan. Jaren verscholen onder de naam Verhaaltjuh Elles in mijn map met verhalen, later omgedoopt tot Guilt op Quizlet. Het verhaal heeft te veel haken en ogen om het naar een echte uitgever te sturen, maar niettemin zit hier veel van mijn jongere schrijversziel in en wilde ik het graag kunnen vasthouden. En het voelt zo maf!

    Ik heb één exemplaar laten proefdrukken en zal hierna nog eenmalig een bestelling doen. Dus mocht je in bezit willen zijn van dit unieke exemplaar met 368 bladzijden brugklas-drama die jouw eigen middelbare schooltijd er als de hemel doen uitzien, let me know! Het boek kost €18,95 en de verzendkosten zijn €3,95. Ik wil het ook wel bewaren tot een meeting, maar helaas heb ik niet de financiële ruimte (en ook niet hele goeie ervaringen ermee) om het voor te schieten.

    Waar het verhaal over gaat? Hier lees je de flaptekst:
    Nog voordat Elles haar nieuwe middelbare school binnenloopt, krijgt ze ruzie met een vijfdeklasser. Een ruzie die steeds erger wordt naarmate de schoolweken voorbijgaan. Ondanks de dreigementen die haar om de oren vliegen, probeert Elles niet toe te geven aan de angst. Strenge ouders, leraren die de pik op haar hebben en een verliefdheid die maar niet overgaat bezorgen haar al genoeg kopzorgen. Haar nieuwe vrienden proberen haar zo goed mogelijk te steunen, maar hoe ver zijn zij bereid voor haar te gaan? Al snel wordt duidelijk dat haar vijand zich door niets en niemand laat tegenhouden.

    En nu wil ik nog even pronken met mijn slechte kwaliteit foto's





    Soooo happy hugs for everyone! *O*

    Pre-orders
    Pickett
    Kanda
    Kanda's moeder
    Tubbietoost
    Raisei

    Pre-orders plaatsen kan overigens tot uiterlijk 20 januari



    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 20:16 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Raisei schreef:
    Ikke! Ik wil dat boek hebben

    Leuk! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oooh, ziet er goed uit!! Mag ik vragen waar je het hebt laten proefdrukken?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Oooh, ziet er goed uit!! Mag ik vragen waar je het hebt laten proefdrukken?

    Bij Pumbo :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    (...)
    Leuk! *O*


    Laat maar weten wanneer ik het geld moet overmaken


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Raisei schreef:
    (...)

    Laat maar weten wanneer ik het geld moet overmaken

    Ja, ik ga van de week even pb's/mails rondsturen (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Is er nog iemand die een exemplaar wil? ^^
    Ik heb er namelijk nog twee om te slijten :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als het goed is hebben de mensen die zich opgegeven hebben een mailtje ontvangen. c:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Als het goed is hebben de mensen die zich opgegeven hebben een mailtje ontvangen. c:



    Ik nog niet c:


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen