• Er was eens een meisje dat een verhaal wilde gaan schrijven. Twaalf jaar oud was ze, het zou een paar weken duren voordat ze naar de middelbare school ging. Ze logeerde een paar dagen bij haar opa en oma op de camping en had nooit verwacht dat die dagen haar verlangen om schrijfster te worden zouden inluiden.

    Na twee jaar schrijven liep ze vast. Ze legde het verhaal weg en begon aan iets anders. Jaren verstreken, totdat iemand haar op de website Quizlet attendeerde. Aarzelend begon ze aan een Harry Potter fanfictie en de reacties waren hartverwarmend. Ze dacht terug aan haar allereerste verhaal. Was dit de tijd om het af te maken? Ze besloot de stoute schoenen aan te trekken, herschreef het verhaal volledig en plaatste het op Quizlet. En warempel, deze keer lukte het haar wél om een einde te verzinnen!




    Jep, zo is Schuld ontstaan. Jaren verscholen onder de naam Verhaaltjuh Elles in mijn map met verhalen, later omgedoopt tot Guilt op Quizlet. Het verhaal heeft te veel haken en ogen om het naar een echte uitgever te sturen, maar niettemin zit hier veel van mijn jongere schrijversziel in en wilde ik het graag kunnen vasthouden. En het voelt zo maf!

    Ik heb één exemplaar laten proefdrukken en zal hierna nog eenmalig een bestelling doen. Dus mocht je in bezit willen zijn van dit unieke exemplaar met 368 bladzijden brugklas-drama die jouw eigen middelbare schooltijd er als de hemel doen uitzien, let me know! Het boek kost €18,95 en de verzendkosten zijn €3,95. Ik wil het ook wel bewaren tot een meeting, maar helaas heb ik niet de financiële ruimte (en ook niet hele goeie ervaringen ermee) om het voor te schieten.

    Waar het verhaal over gaat? Hier lees je de flaptekst:
    Nog voordat Elles haar nieuwe middelbare school binnenloopt, krijgt ze ruzie met een vijfdeklasser. Een ruzie die steeds erger wordt naarmate de schoolweken voorbijgaan. Ondanks de dreigementen die haar om de oren vliegen, probeert Elles niet toe te geven aan de angst. Strenge ouders, leraren die de pik op haar hebben en een verliefdheid die maar niet overgaat bezorgen haar al genoeg kopzorgen. Haar nieuwe vrienden proberen haar zo goed mogelijk te steunen, maar hoe ver zijn zij bereid voor haar te gaan? Al snel wordt duidelijk dat haar vijand zich door niets en niemand laat tegenhouden.

    En nu wil ik nog even pronken met mijn slechte kwaliteit foto's





    Soooo happy hugs for everyone! *O*

    Pre-orders
    Pickett
    Kanda
    Kanda's moeder
    Tubbietoost
    Raisei

    Pre-orders plaatsen kan overigens tot uiterlijk 20 januari



    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 20:16 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mocht je ooit nog een recensie-exemplaar kwijt willen. Ik schrijf toevallig voor Qreative Minds. Erg leuk en zo, geen idee of je er al over gehoord hebt...? ;)

    Semantiek schreef:
    Mocht je ooit nog een recensie-exemplaar kwijt willen. Ik schrijf toevallig voor Qreative Minds. Erg leuk en zo, geen idee of je er al over gehoord hebt...? ;)

    Hahaha nee jij bent te streng voor dit boek :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    aisthesis schreef:
    (...)

    meeh het beeld van elles dat in mijn hoofd staat is heel erg bitchy en ze probeert heel stoer te doen

    spoilers
    ze is 14

    Nee 12


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    (...)
    Nee 12


    heb ik dus heel het verhaal gelezen
    terwijl ik dacht dat ze veertienwas
    maar dats niet zo


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    (...)

    heb ik dus heel het verhaal gelezen
    terwijl ik dacht dat ze veertienwas
    maar dats niet zo

    Haha ja maar jij hebt toch alleen When Daylight Dies, het vervolg, gelezen? Daar was ze inderdaad veertien. :'P
    En in Hij stal mijn leven 16. :'P

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 15:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    (...)
    Haha ja maar jij hebt toch alleen When Daylight Dies, het vervolg, gelezen? Daar was ze inderdaad veertien. :'P
    En in Hij stal mijn leven 16. :'P


    OHJA INDERDAAD JHAHAHA


    Heaven is a place that we all have

    Navigator schreef:
    (...)
    Hahaha nee jij bent te streng voor dit boek :'P


    omg.

    Heel leuk! Ook echt een mooie cover!


    16 - 09 - '17

    Wat cool!
    Ik ben nu vooral aan het sparen voor het tweede deel van Luotisade, maar ik moet zeggen dat de cover en titel wel aantrekkelijk klinkt.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Ik wil twee! mege-fan meldt zich
    Jk. Eén voor mama, één voor mij :Y) twee superfans


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kanda schreef:
    Ik wil twee! mege-fan meldt zich
    Jk. Eén voor mama, één voor mij :Y) twee superfans

    Oeeeh wat leuk *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zoals ik al op fb aangaf wil ik op het lijstje met gegadigden =) (ik verwacht natuurlijk wel n handtekening ='D)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Zoals ik al op fb aangaf wil ik op het lijstje met gegadigden =) (ik verwacht natuurlijk wel n handtekening ='D)

    Uiteraard :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat leuk! Lijkt me heel apart en heel mooi om je eigen boek in je handen te hebben c:
    En inderdaad, ook een mooie en aparte cover! (:


    Life is tough, my darling, but so are you.

    Ikke! Ik wil dat boek hebben


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen